14 Şubat yaklaşırken sevdiğinzie en güzel hediye Fibabanka'dan! Çiçeksepeti'nden yüzde 15 hediyeyi kaçırmayın
Sevgililer günü yaklaşırken herkesi bir telaş aldı. Sevdiğinize hediye edilecek onun ruhunu yansotan en değerli olduğunu belli edecek en güzel hediye ''çiçek.'' Fibabanka tam da bu noktada size katkı sunuyor. Kampanyanın detayları haberimizde Kodunuzu almak için yeniden Fibabanka Mobil’e giriş yapabilrisiniz
Kampanya Detay ve Şartları
Kampanya 01 – 28 Şubat 2023 tarihleri içerisinde Fibabanka Mobil’e giriş yapan tüm müşterilerimiz bu hakkı elde edecek Eğer ilk defa Fibabanka müşterisi olup Fibabanka Mobil’e giriş yaparsanız 2 iş günü içerisinde kodunuz aktif hale gelecektir. Kodunuzu almak için yeniden Fibabanka Mobil’e giriş yapabilrisiniz.
Kodun işlevsel olma tarihi kampanya sonu tarihinden sonra ise kampanya dışı kalacaktır.İndirim kodunuzu Fibabanka Mobil’e giriş yaparak, kampanyalar bölümünde Çiçeksepeti kampanyasının altından görüntüleyebilirsiniz.
Kazanılan %15 indirim kodu 28 Şubat 2023 tarihine kadar https://www.ciceksepeti.com/kampanyali-urunler web sitesi aracılığı ile yapılan sarı rozetli ürün alışverişlerinde işlevsel olacaktır. Bu kampanyadan her bir katılımcı, bir kez faydalanabilir.
Kampanya farklı indirim ve kampanyalar ile birleştirilemez. Kodlar tek kullanımlıktır ve bir alışverişte sadece bir adet indirim kodu kullanılabilir. İndirim, ürünler sepete ilave edildikten sonra Kupon Kodunun alakalı bölüme girilmesi akabinde uygulanacaktır.
Siparişin iptal veya iade edilmesi halinde indirim kodu iadesi yapılmaz veya tekrardan kullanım hakkı verilmez. Kampanya kodu kullanımı esnasında oluşabilecek teknik ve akabinde oluşabilecek hatalı ürün, teslimat gecikmesi gibi problemlerden Fibabanka mesul tutulamaz. Katılım şartlarını takip etmek kullanıcının sorumluluğundadır, kampanyaya katılan herkes kampanya şartlarını kabul etmiş olur.
Fibabanka işbu kampanya şartlarının tümünde istediği zaman farklılık yapma veya kampanyayı iptal etme hakkını elinde tutar.
Sektördeki artan sayıda rakipten kaynaklanan şiddetli rekabetle karşı karşıya kalan birçok şirket veya banka, ürünlerini/hizmetlerini hedef müşterilere yaklaştırmak için etkili reklamcılığın geliştirilmesine daha fazla önem veriyor. Ayrıca bu yoğun rekabetin baskısı nedeniyle, etkili reklamın müşteriler ve kuruluşlar arasındaki iletişim kanalını iyileştirerek başarı olasılığını artırdığı söylenmektedir
Bilgisayar endüstrisi bocalıyor! Yüksek fiyat uygulaması bilerek yapılıyor
Hesaplar yeniden değişti! Herkes faydalanacak.. İşçiye 10.008 TL işsize 7.945 TL!