2011'in en beğenilen işadamı, inşaatın Of'lu Trump'ı Ali Ağaoğlu!
Hitay Yatırım Holding firmalarından Türkiyenin en büyük online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan 2011 Değerlendirmeleri ve 2012den beklentiler araştırması" tamamlandı
Araştırmada, 2011 Yılının En Önemli Olayları, Ülkenin ve Kişilerin Ekonomiye Bakışı, Sanat ve Medya Dünyasının ENleri, 2011de kaybettiğimiz isimler ve 2012 beklentileri sorgulandı.
İNŞAAT SEKTÖRÜNÜN OFLU TRUMPI ALİ AĞAOĞLU, İŞ DÜNYASININ EN BEĞENİLEN İSMİ OLDU.
2011 yılında iş dünyasında en beğenilen isim açık ara Ali Ağaoğlu. Kadınlar, ikinci sırada Güler Sabancıyı seçerken, erkeklerin beğendiği ikinci isim Ali Koç oldu.
TÜRKİYE EKONOMİSİ HALKIN GÖZÜYLE KÖTÜYE GİDİYOR
Araştırma kapsamında 2011 yılında ailenin ve Türkiye genelinin ekonomik durumundaki değişim de sorgulandı. Görüşülen kişilerin yüzde 40ı ailesinin durumunun kötüye gittiğini, % 48i de Türkiyenin ekonomik durumunun kötüye gittiğini belirtmiştir.
EKONOMİK KRİZ VE İŞSİZLİK SORUNU 2012DE DE TÜRKİYENİN GÜNDEMİNDEKİ YERİNİ KORUYACAK.
2012de en çok konuşulacak konunun terörle mücadele olduğu tahmin ediliyor. Bunu ekonomik kriz, işsizlik ve Suriyeyle savaş ihtimali izliyor.
Bu yıl özellikle Avrupada yaşanan ekonomik krizin yarattığı endişe nedeniyle, ülkemizde de bir ekonomik kriz ve dolayısıyla işsizlik sorunu, kadın ve erkek nüfusu aynı oranda ilgilendiriyor. Kadına yönelik şiddet tüm yaş gruplarında ve eğitim düzeyinde kadın katılımcı için aynı oranda önem arz ediyor.
Araştırmanın Künyesi:
Araştırmaya online Türkiye temsili %46sı Kadın; %54ü Erkek, 81 ilden toplam 5.000 kişi katıldı.
Araştırmanın sahası 15-19 Aralık 2011 tarihlerinde arasında gerçekleştirildi.
15 yaş ve üzeri, tüm sosyo ekonomik sınıftan kişiler araştırmaya dahil edildi. Araştırma Online Anket tekniği ile gerçekleştirildi.
Saha çalışmasında Napolyon.com veritabanından yararlanıldı.
DORinsight
Hitay Yatırım Holding bünyesinde kurulan DORinsight, Türkiye'nin ilk online pazar araştırma şirketidir.
Online araştırmalar alanında uzmanlaşan DORinsight, dünyanın en büyük online araştırma grupları ile işbirliği yaparak yurtiçi ve yurtdışı online araştırma projelerine çözüm üretiyor. Kaliteli hizmet anlayışı ve güçlü kadrosu ile iş çevrelerine aksiyona yönelik stratejik öneriler sunuyor.
DORinsight, müşteri ilişkilerindeki samimi yaklaşımını, en son teknolojiyle geliştirilen yaratıcı çözümleriyle hizmet kalitesine yansıtıyor. Yaptığı online araştırmalarla daha hızlı, kaliteli ve verimli sonuçlar alınmasını sağlıyor. Müşterilerinin karar verme sürecini hızlandırıyor ve rakiplerinin bir adım önüne taşıyor.
Yaptığı araştırmalarda, ESOMAR ile TÜADın kalite standartlarına ve etik kurallara uyuyor, bilimsel yöntemleri kullanıyor.