Sektörel

2012'nin en başarılı inşaat firması Ağaoğlu seçildi!

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından Campaign Türkiye' ye özel olarak hazırlanan " 2012 yılı Tüketici Değerlendirmeleri Araştırması " gerçekleştirildi. 2012 yılının en başarılı inşaat firması Ağaoğlu oldu...

DORinsight 2012 yılının en beğenilen markalarını, reklamlarını, TV kanallarını, belirledi. 6-12 Aralık 2012 tarihleri arasında online olarak yapılan araştırma 75 ilden % 50' si kadın , % 50' si erkek 1639 tüketicinin katılımı ile gerçekleştirildi.


En başarılı bulunan inşaat firması Ağaoğlu


Tüketicilere göre bu yılın en başarılı inşaat firması % 35 ile Ağaoğlu. Bunu %15 ile Sinpaş GYO , %14 ile TOKİ ve % 5 ile Dumankaya İnşaat takip ediyor. Bu yıl inşaat sektöründe yapılan agresif reklamların ve sponsorlukların firmaların başarılı bulunmasına ve algısına da etki ettiği bu bulgu ile dikkat çekmekte. Ağaoğlu’ nu en başarılı bulanlar ağırlıklı olarak 35-44 yaş arası grup, Sinpaş GYO ise kadınlar ve 25-34 yaş arası kesim tarafından daha çok başarılı bulunuyor. En akılda kalan ve en başarılı bulunan kampanyalar arasında Ali Ağaoğlu’nun oynadığı Maslak 1453 kampanyasıyla Ağaoğlu’nun yılın son günlerinde gerçekleştirdiği “Duyduğunuza Değil Gördüğünüze

İnanın” kampanyası yerini aldı. Reklam kampanyalarında Vietnam ajans ile çalışan Ağaoğlu, yönetmen olarak da Sinan Çetin ile çalıştı. Pazarlama konusunda güçlü bir ekibe sahip olan Ağaoğlu Grubunun pazarlamasının başında

Uğur Ünal bulunuyor.