Genel

Acun Kent Mikro Ofis Projesi'nde 60 bin TL'ye! 10 dakikada ofisiniz hazır sloganıyla!

Toplam 56 mikro ofisten oluşan Acunkent Mikro Ofislerinin fiyatları 60 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Projenin teslim tarihi 30 Kasım 2011 tarihi olarak ilan edildi. Mikro Ofisleri Uluhan Gayrımenkul aracılığıyla 10 dakikada ofisiniz hazır sloganı ile k

Acunkent Plaza Home Ofisleri, Uluhan Grup güvencesiyle ve Mikro Ofis adıyla satışa sunuluyor. Toplam 56 mikro ofisten oluşan çağdaş ofis sistemlerinin fiyatları 60 bin TL'den başlangıç gösteriyor.

Acunkent Mikro Ofislerinin teslim tarihi ise 30 Kasım 2011 tarihi olarak ilan edildi. İşyeri olarak değerlendirmenin yanı sıra, dileyenler sahip oldukları Mikro Ofisleri Uluhan Gayrımenkul aracılığıyla 10 dakikada ofisiniz hazır sloganı ile kiraya verebiliyor veya bir üçüncü şahısa satabiliyor.

Acunkent Plaza Mikro Ofisleri 37 metrekareden, 100 metrekareye kadar ofis büyüklüklerine sahip bulunuyor. Hazır Mikro Ofisler arzu edilirse ofis mobilyaları ve donanımlarıyla birlikte sunuluyor. Geniş imkanlara sahip olan Acunkent Mikro Ofislerde sekreter hizmeti, temizlik hizmeti, food court, toplantı salonu, yüksek hızlı kablosuz internet, faks ve fotokopi, telefon santrali hizmeti, posta takibi ve yönlendirme, İstanbul'un tüm noktalarına personel servisi, toplu taşıma, 24 saat A sınıfı kameralı güvenlik, yangın emniyet sistemi, teknik destek, mali danışmanlık, hukuki danışmanlık, yönetim danışmanlığı, seyahat acentası ve uçak bileti hizmetleri, araç kiralama ve limuzin hizmeti, Uluhan Gayrımenkul ile satış ve kiralama hizmeti, sigorta hizmeti, kontrollü giriş, VRV sistem akıllı klima ile ısıtma ve soğutma, otopark gibi hizmetler bulunuyor.

Acunkent Plaza Mikro Ofisleri ofis tasarımı ve kurulumu için zaman kaybettirmiyor. Kurulum 10 dakikada tamamlanıyor. Arzu edildiğinde Uluhan Dekorasyon Ekibi hazır ofislerin tüm mobilyaları ve dekorasyonunu ihtiyaçlar doğrultusunda 1. sınıf malzemelerle hazırlıyor. Modüler bir mimari söz konusu olduğu için ofis alanı yeterli olmadığı takdirde sistemdeki diğer ofis üniteleri tahsis edilebiliyor. Ofis tamamlandığında tüm hizmetlerden yararlanabilmek için sınırlı bir aidat yeterli oluyor. İlave olarak temizlik, bakım onarım ve destek hizmetler için servisler de sunuluyor.

Acunkent Plaza'da bulunan gelişmiş VRV akıllı klima sistemi sayesinde Mikro Hazır Ofislerde ısıtma ve soğutma akıllı klima sistemiyle merkezi olarak yapılıyor ve her odanın sıcaklığı ayrı ayrı ayarlanabiliyor. Sekreter hizmeti de bir başka kolaylık olarak öne çıkıyor. Firmaların telefonları ofis yöneticisi sekreter tarafından firma adına cevaplandırılıyor ve talep doğrultusunda yönlendiriliyor. Sekreter, firma adına gelen misafirleri firmanın talebi doğrultusunda karşılıyor ve yönlendiriyor.

Acunkent hazır ofislerinde firma talebine bağlı olarak istenildiği kadar telefon hattı tahsis ediliyor. Telefonlar doğrudan kullanılabileceği gibi sekreter santral hizmetiyle de kullanılabiliyor. Ofiste bulunan ortak faks ile tüm iletiler firmaya ulaştırılıyor, talebe göre sekreter tarafından gönderiliyor.

Fotokopi, baskı, broşür, kartvizit ve matbaa ihtiyaçları da hızlı bir şekilde karşılanıyor, kablolu ve kablosuz hızlı internet bağlantısıyla her an kullanıma hazır bulunuyor. Posta ve kargo takip kolaylığıyla da gelen ve giden postalar sekreter tarafından takip ediliyor, ofiste olunmadığı zamanlarda arzu edilen adrese yönlendirme yapılıyor, resmi tebligatlar talimat ve kanunlar çerçevesinde işleme alınıyor.

Altı kişiden on iki kişiye kadar toplantı yapılmasına imkan veren özel donanımlı toplantı salonları ihtiyaçlar doğrultusunda özel fiyatlarla firmalara tahsis ediliyor, kullanıma sunuluyor. Toplantılar için projeksiyon cihazı, yiyecek içecek servisi gibi hizmetler veriliyor. Kurumsal yemek, ikram, kafetarya işletmeciliği ve otomat makineleri konusunda Mikro Hazır Ofis iş ortakları ve kadrolarıyla hizmet sunuluyor.

Özel toplantılar için açık büfe yemek organizasyonları gibi kaliteli ve ekonomik ikram seçenekleri yer alıyor. Plaza bünyesinde faaliyet gösteren sosyal tesislerde de farklı alternatifler bulunuyor. Çalışma ortamının güvenliği ise Koza Yönetim tarafından sağlanıyor. Giriş çıkış kontrolleri, devriye, danışma hizmetleri, CCTV kamera kayıt ve izleme gibi özel güvenlik faaliyetleriyle huzurlu bir çalışma ve yaşam ortamı sağlanıyor.

Isıtma, klima, havalandırma, asansör, enerji, aydınlatma, yangın, CCTV kamera, otomasyon gibi mekanik, elektrik veya inşaat konularında Koza Yönetim'in uzman ekibi ile tam destek sağlanıyor. Ayrıca teknik talimatların hazırlanması, planlı koruyucu bakımın yanı sıra çıkabilecek teknik arıza sorunlarına hızlı ve profesyonelce çözümler üretilmesi, çalışma ve yaşam alanlarının konforu ve güvenliğini sağlama sorumluluğu da uzman ekipler tarafından yerine getiriliyor.

Ayrıca hukuki konularda danışmanlık hizmeti talep edilmesi durumunda avukatlar ücretsiz hizmet verirken, mali ve muhasebe konularında ihtiyaç duyulan destek de mali müşavirler tarafından ücretsiz sağlanıyor.