Ticari

Adell Armatür, sevkiyat hızını yüzde 300 arttırdı; günde 200 sipariş hazırlıyor!

Armatür ve yapı malzemeleri sektörünün önemli şirketlerinden yüzde yüz yerli marka Adell Armatür bilişim teknolojilerine yaptığı yatırımların ilk sonuçlarını almaya başladı

 

Onlarca yazılımcının bir araya gelmesiyle hazırlanan yeni sistem sayesinde sevkiyat hızı yüzde 300 oranında artarken günde 200 sipariş hazırlayabilir hale geldi. Üretim ve satış kapasitesi yüzde 30 arttı.   Adell Armatür ve Vana Fabrikaları A.Ş bir yandan kurumsal alt yapısını yenilerken diğer yandan da yaptığı lojistik yatırımları ile sipariş-üretim-sevkiyat ve satış sonrası süreçlerini iyileştirdi. Yapılan yenilikler sayesinde 2011 cirosu 80 Milyon TL’ye yaklaşan Adell Armatür, 2012 yılında ise verimlilik, yabancı bir markanın satın alınması ve ihracat rakamlarının artırılmasına odaklandı.   Lojistikte geliştirmiş oldukları ve HSP olarak tanımladıkları hızlı sevkiyat programı ile zamanında ve hızlı teslimat performanslarını arttırıyor. 2012 ciro hedefi 120 Milyon TL olarak belirlendi. Yeni yazılım ile artık tüm süreçler el terminalleriyle takip edilebiliyor. Lojistik deposunda 7 bin paket stoklanarak saatte 250 koli sevkiyata hazır hale getiriliyor. Böylece iş süreçleri yüzde 300 daha hızlı tamamlanıyor. Sevkiyat gönderim hatası sıfıra yaklaşırken dinamik depo sistemi ile ürünlerin depo içerisindeki izlenebilirliği sağlandı. Müşteriler ve satış yetkilileri süreçleri online olarak görebiliyor. MYP Malzeme Yönetim Programı ile hammadde girişinden sevkiyata kadar tüm süreçlere ait operasyonlar, süreçler iyileştiriliyor.       Üçüncü kuşağın da yönetimde yer almasıyla ustalık dönemine girdiklerini açıklayan Adell Armatür Yönetim Kurulu Başkanı Recep Ali Topçu “Artan rekabete rağmen geçirdiğimiz başarılı bir yılın ardından artık olgunluk dönemi diyebileceğimiz 2012 yılı için temel hedefimiz bu başarımızı ve performansımızı sürdürülebilir kılmaktır. Dolayısıyla geçen yıl uyguladığımız büyüme stratejimizi 2012 yılında da devam ettirerek yolumuza devam etmeyi planlıyoruz. Ürünlerimizle müşterilerimizin evlerine girdiğimiz gibi kalplerine de girdik. Pek çok ödüller aldık. Yeni dönemde doğru müşteriye doğru zamanda doğru ürün ve hizmetle gideceğiz. Yeni dönemde önem verdiğimiz en önemli konulardan birisi de ürün geliştirme ve tedarik zincirimizin iyileştirilmesi olacaktır. Yeni ürün veya mevcut ürünlerin performanslarının yükseltilmesi, özgün ürünlerin tasarlanması ve üretilmesi üzerinde çalışmalarımız artacaktır. Yerli ve yabancı tasarımcılarla çalışacağız. ” şeklinde konuştu.    Recep Ali Topçu sözlerini şöyle sürdürdü: “Teknoloji merdiveni basamaklarında yükseliyoruz. İşleme ve döküm teknolojilerimizi, montaj sistemlerimizi, depo yönetim sistemlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Gerek iç pazarda ve gerekse dış pazardaki Pazar payımız her gün yükselmeye devam edecektir. Dağıtım kanalımızda iç satışlarımızı oluşturan bayi kanalımız ve zincir marketleri, dış satışlarımızı oluşturan dış projeler ve ihracatımızı geliştirerek büyüyeceğiz. Banyo ve mutfak konseptinde ürün çeşitliliğimizi ve hizmetleri çeşitlendireceğiz. İnovasyona, tasarıma ve Ar-Ge’ye daha çok önem vereceğiz. Artarak devam edecek marka iletişimi çalışmalarımız ile müşterilerimize daha çok yaklaşacağız. Hedef kitlemiz ile pek çok mecrada bir araya gelerek ilişkilerimiz güçlendirmenin yollarını arayacağız.”   Bu çalışmalar yanında kurumsal vatandaş olarak toplumsal fayda üretecek sosyal sorumluluk projeleri içerisinde yer almaya devam edeceklerini belirten Topçu, büyüyen Türkiye’nin büyüyen firması olarak sektörün, ülkemizin ve dünyamızın gelişmesine destek vermekten mutlu olduklarını söyledi. Adell Armatür aynı zamanda uluslar arası su kuruluşu IWA, Orman ve Su İşleri Bakanlığı, İTÜ, DSİ ve İSKİ ile birlikte 22-24 Mart tarihlerinde İstanbul’da düzenlenecek “Tarihi Yapılarda Su ve Atık Su Teknolojileri” isimli kongre ve konferansta organizasyon komitesinde yer alıyor.     Topkar şirketler gurubu amiral gemilerinden olan Adell Armatür, banyo ve mutfak armatürleri, banyo duş sistemleri, mekanik tesisat ürünlerinde lider markalardan biri olarak 30 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor.  İç piyasada zincir marketlerde, bayi kanalında yurda yayılmış 1500 satış noktasında müşterileriyle buluşuyor. Pek çok nitelikli ve markalı konutta, ticari yapılarda insanları yaşam kaynağı olan su ile buluşturuyor. Ab-ı Hayat Su Kültürü Koleksiyonu ve Eğitim çalışmaları ile suyu sevdirmeye ve geçmiş ile gelecek arasında köprü olmaya çalışıyor.