Perakende

Adil Işık mağaza sayısını ikiye katlayacak!

Yurt dışında 45 mağazası olan Adil Işık Group Başkan Yardımcısı ve Tasarım Direktörü Zehra Işık, “2017 yılında mağazalaşma ve ciro anlamında yüzde 100 büyüme hedefliyoruz” diye konuştu.

Rusya ve Ortadoğu’da mağazalaşan Adil Işık Group, 2020 sonuna kadar Körfez, Kuzey Afrika, Doğu Avrupa ve Kazakistan pazarlarına girmeyi hedefleyiyor. 2016 yılını yurt dışında 45 mağaza ile tamamlayan şirket, 2017 yılında yüzde 100 büyüme sağlamak için plan yapıyor. adL ve Love my body markaları olan Adil Işık Group, 2017 yılında yurt dışında 11 Love my body, 79 adL olmak üzere toplamda 90 mağazasıyla hizmet verecek. Avrupa Birliği’nde online büyümeyi sürdürmeyi öngören grubun yıllık yurt dışı ciro hedefi ise 50 milyon dolar. Grup yurt içinde de 2016’yı 114 mağaza ile bitirecek. 2017’de yüzde 40 büyüme ve 135 mağaza hedefi kondu.


Hedef pazarlar belli

Adil Işık Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Tasarım Direktörü Zehra Işık, “Son yıllarda hem ülkemizde hem de tüm dünyada görülen ekonomik zorluklara ve perakende sektöründeki durgunluklara rağmen hız kesmeden yatırımlarımıza devam ediyoruz. Ülkemizdeki perakende sektörü ve dünyadaki önemli gelişmeleri fırsata çevirerek, geleceğe yönelik hedeflerimizi dinamik bir yapıyla hayata geçiriyoruz. 2016 yılında hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarda elde ettiğimiz kuvvetli yükselişi 2017 yılında da potansiyel hedef pazarlar üzerinde mağazalaşma ve ciro anlamında yüzde 100 büyüme sağlayarak devam ettirmeyi hedefliyoruz. Misyonumuz her sene daha fazla büyüyerek daha fazla istihdam sağlamak” diye konuştu.


Vatan