Sektörel

Admer mağaza yatırımlarına devam ediyor!

Orman ürünleri alanında faaliyet gösteren ve mobilya bileşenleri satışı yapan Admer, yeni mağaza yatırımı yaptı. Yapı marketine dönüştürmeyi hedeflediği showroomda ham madde ile üreticiye, aksesuarlarıyla da tüketiciye ulaşmayı planlayan Admer. 30 bini aş

 Mobilya imalatına 1980'li yıllarda başladıklarını ve 2000'li yıllarda kurumsallaştıklarını anlatan Admer CEO'su Özcan Özcan, kuruldukları yıl imalatta kullanılan hammaddelerin toptan ve perakende satışını yaparak, markalarını ve satış noktalarını oluşturduklarını dile getirdi. Özcan, "İlk başta sadece mobilya yapımında kullanılan hammaddelerin tedarik ve dağıtımını gerçekleştiriyorduk. 

Daha sonra makineleri alarak sattığımız hammaddeleri mobilya olmadan önceki yarı mamül haline getirdik" dedi. İlerleyen süreçte ürün portföyünü genişletip, izolasyon ile ilgili yatırım yaptıklarını belirten Özcan, şuan mobilya bileşenlerini sattıklarım söyledi. Mobilya yapımında kullanılan MDF, MDFLAM.Suntalam, Profil, Alüminyum, ve aksesuarların yanı sıra inşaatta kullanılan Playwood ,OSB, Shing'le satışı yaptıklarını anlatan Özcan. toplamda 30 bin ürünlerinin olduğunu belirtti. 

"Ürün gamımızı beş yılda 50 bine çıkaracağız" Yalcın zamanda yaptıkları depo yatırımını hatırlatan Özcan, 2012 yılında 10 bin metrekare kapalı alanda yaklaşık 8 milyon liralık bir depo yatırımı yaptıklarını belirtti. Özcan, "Bu depo ile bayisi olduğumuz ürünleri stoklarımızda bulundurup müşterilerimize hızlı sevkiyat yapmaya başladık. 2013 yılında Mezitli bölgesinde şubemizi açarak bu bölgedeki müşterilere satış yapmaya başladık" dedi. Üçüncü aşama olarak da geçen yıl merkez depolarını showroom haline getirdiklerini vurgulayan Özcan, showroom alanının toplamda 2.5 bin metrekare olduğunu ve yaklaşık 1.5 milyonluk liralık yatırım yaptıklarını ifade etti. Özcan, " Ürün gamımızı artırma ve sektörün yapı marketi olma hedefimiz var. Bir evin içerisinde kullanılan dekorasyonla ilgili her türlü yapı malzemelerinin satışı yapılan orman ürünleri yapı marketi olacak. Bayilikler alarak yeni ürünler ekleyeceğiz." Son yaptıkları yatırımlarla aksesuar ve ankastre ürünlerinin satışında nihai tüketiciye daha çok yaklaştıklarını ifade eden Özcan, yapı marketle birlikte tüm tüketicilere ulaşmayı hedeflediklerinin altını çizdi. Özcan şöyle devam etti: "Boya, evye grubu da ürün gamımızda mevcut. Ayırca ankastre ve beyaz eşya ile birlikte bir mutfağı tamamlayacak bütün ürünler de var. Mevcut aksesuar çeşitlerimizi artırdık. Alt, orta ve üst gelir grubundan her kesime hitap edebiliyoruz. Ayrıca mobilyacılara yönelik olarak onların işlerini kolaylaştıracak bir showroom hazırladık" diyerek showroom hakkında bilgi verdi. Mobilyacıların showroom alanları olmadığı için ürünlerini sergileyemediklerini belirten Özcan, oluşturdukları showroom ile müşterilerin biten ürünlerin son halini görebildiklerini ve istedikleri gibi detaylandırabildiklerini söyledi. 

Showroom alanının yarısını tamamen bu iş için ayırdıklarını belirten Özcan, "Biz müşterilerimizi iş ortakları olarak görüyoruz. Yaptığımız yatırımları da bu yönde gerçekleştiriyoruz." 



Dünya Mersin'in Markaları