Sektörel

Ağaoğlu, Maslak 1453 özel fon kampanyasında dijitali tercih etti!

İnşaat sektörünün öncü markalarından Ağaoğlu, Maslak 1453 projesindeki özel stok konutlarının pazarlamasında, sosyal medyayı ve dijital kanalları tercih etti.

great’in kendilerine sunduğu hizmet hakkında bilgi veren Ağaoğlu Pazarlama İletişimi Müdürü Esna Şimşek, kampanya öncesinde yapılan tüm hazırlıklarda ekip olarak %100 sonuç odaklı ve bütünleşik çalıştıklarını ifade ederek, bu kampanya özelinde sektör için yeni birçok çalışma yaptıklarını ve burada great ile aynı dili konuşuyor olmanın işlerini inanılmaz kolaylaştırdığını söyledi. Projeyi yöneten great ajans yönetici ortağı Saygın Karabay da “Ağaoğlu, pek çok alanda olduğu gibi konuda da öncü olduğunu gösterdi. Maslak 1453 planlamasının temelinde, Ağaoğlu’nun, dijital yaklaşımı net olan bir pazarlama ekibi yer alıyor” dedi.

 

“Burada harika şeyler olur” sloganıyla 2011 yılında kurulan great, bünyesinde bulunan tasarım, dijital, etkinlik ve sosyal medya departmanları ile müşterilerinin tanıtım ve pazarlama hedeflerine yönelik farkındalık yaratan fikirleri hayata geçiriyor. Ajansın referansları arasında Ağaoğlu Şirketler Grubu’nun dışında; ADM-GDZ Elektrik Dağıtım, Canon, Danone, Denizbank, Goodyear, Hoover, Hyundai, LC Waikiki, Lenovo, MDSap, Mercedes-Benz, Nutricia, Pera Palace, Rixos Otelleri, Unifree gibi küresel ve yerel markalar yer alıyor. 


Geleneksel pazarlama ve reklam pratiklerinin yanında dijitaldeki ağırlığını artırarak yoluna devam eden great hakkında detaylı bilgi ve iletişim için www.great.agency adresini ziyaret edebilirsiniz.


http://www.maslak1453.com/