24 / 12 / 2024

Ağaoğlu My World Europe'ta 1.200 konut satıldı, 2. Etap erken satışa çıktı!

Ağaoğlu My World Europe'ta 1.200 konut satıldı, 2. Etap erken satışa çıktı!

Ağaoğlu’nun Başakşehir Ayazma bölgesinde Ataturk Olimpiyat Stadı’na komşu olarak inşa ettiği My World Europe’ta satışlar 2 hafta içerisinde 1.200’e ulaştı



Ağaoğlu’nun Başakşehir Ayazma bölgesinde Ataturk Olimpiyat Stadı’na komşu olarak inşa ettiği My World Europe’ta satışlar 2 hafta içerisinde 1.200’e ulaştı. Projeye ilk gununden bu yana devam eden ve satis ofisinde kuyruklara neden olan yogun ilgi nedeniyle 1.659 dairelik ikinci etap satışlarına başlandı.
 
 10 bin peşin daire senin” sloganı ile 24 Eylül’de satışa sunulan 3 bin 100 konuttan oluşan My World Europe’ta satışlar 2 hafta içerisinde 1.200’e ulaştı.
 
Bugüne kadar 7 bini aşkın ziyaretçinin yoğun ilgi gösterdiği projede 2. ve son etap 29 Eylül Çarşamba günü itibariyle satışa sunuldu. Satisa acilan etapta her tipten toplam 1.659 daire bulunuyor.
 
My World Europe projesine ilginin yoğun olduğuna değinen Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kürşat Tuncel, dairelerden 600 adedinin proje lansmana çıkmadan önce satıldığını belirterek “Satış ofisimizde günde 600’ü aşkın müşteri görüşmesi yapılıyor. Projede 400’ü haftasonu olmak üzere şu ana kadar 1.200 adet konut satıldı.” dedi.
 
Günde Call Center’a 5.000’ün üzerinde arama geldiğini söyleyen Tuncel, “Satış ofisi ve Call Center gece geç saatlere kadar mesai yaptı. Projenin internet sitesinin bugüne kadar yaklaşık 400 bin kişi ziyaret etti, tam 116 farklı ülkeden internet sitemize giriş yapıldı ve kapasite doluluk oranımız yüzde 90’ları buldu, normal ziyaretçi ortalamamız 14 katına yükseldi” diye konuştu. Tuncel, satış ofisinde ikramlar sırasında her gün 150 kilogram döner ve bir o kadar da köfte tüketildiğini de paylaştı.
 
Türkiye çapındaki TV; radyo, gazete, dergi, billboard’larda, sinema ve internet sitelerinde hatta otobüs duraklarında dahi reklam çalışması yapıldığını anlatan Tuncel şöyle konuştu: “Proje ile ilgili şu ana kadar 1 milyon 250 bin adet insert dağıtıldı, 18 bine yakın katalog ve 30 bin adet My Life dergisi dağıtıldı. Kısa bir sürede 2. etaptan da ciddi miktarda satış yapılmasını bekliyoruz.  

Projenin Golf Rezidans bölümünde alanları 94 ila 120 metrekare olan 2+1'ler 199 bin 800 TL ile 291 bin 900 TL arasında; alanları 156 ila 159 olan 3+1'ler 291 bin 800 TL ile 348 bin 300 TL arasında; alanları 190 metrekare olan 4+1'ler ise 355 bin 800 TL ile 385 bin 800 TL'ye satılıyor.

Arena Residence'ta ise alanları 70 ila 87 metrekare arasında değişen 1+1'ler 142 bin 900 TL ila 214 bin 600 TL'ye, alanları 122 ile 152 metrekare arasında değişen 2+1'ler 238 bin TL ila 354 bin 900 TL'ye; alanları 291 ile 487 metrekare arasında değişen 3+1'ler 679 bin 500 TL ila 782 bin 500 TL'ye satılıyor.

Pool Rezidans'ta alanları 162 metrekare 2+1'ler 356 bin 300 TL ile 368 bin 300 TL arasında; alanları 164 ile 193 metrekare olan 3+1'ler 328 bin 200 TL ile 425 bin 900 TL arasında; alanları 202 ile 203 metrekare olan 3+1'ler 391 bin 500 TL ila 416 bin 700 TL'ye satılıyor.

www.myworld-europe.com

444 6 777

Basında yer alan diğer haberler:

İkinci etap erken satışa çıktı
Ağaoğlu’nun Başakşehir Ayazma bölgesinde Atatürk Olimpiyat Stadı’na komşu olarak inşa ettiği My World Europe’ta satışlar 2 hafta içerisinde 1.200’e ulaştı. Projeye ilk gününden bu yana devam eden ve satış ofisinde kuyruklara neden olan yoğun ilgi nedeniyle 1.659 konutluk ikinci etabın satışları erkene çekildi.
Bugüne kadar 7 bini aşkın ziyaretçinin yoğun ilgi gösterdiği projeye ilginin yoğun olduğuna değinen Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kürşat Tuncel, dairelerden 600’ünün proje lansmana çıkmadan önce satıldığını belirterek “Satış ofisimizde günde 600’ü aşkın müşteri görüşmesi yapılıyor. Projede 400’ü hafta sonu olmak üzere şu ana kadar 1.200 adet konut satıldı” dedi.
Konut alacaklara döner ikramı
Günde Call Center’a 5.000’ün üzerinde arama geldiğini söyleyen Tuncel, “Satış ofisi ve Call Center gece geç saatlere kadar mesai yaptı. Projenin internet sitesinin bugüne kadar yaklaşık 400 bin kişi ziyaret etti, tam 116 farklı ülkeden internet sitemize giriş yapıldı ve kapasite doluluk oranımız yüzde 90’ları buldu, normal ziyaretçi ortalamamız 14 katına yükseldi” diye konuştu. Tuncel, satış ofisinde ikramlar sırasında her gün 150 kilogram döner ve bir o kadar da köfte tüketildiğini de paylaştı.
Türkiye çapındaki TV; radyo, gazete, dergi, billboard’larda, sinema ve internet sitelerinde hatta otobüs duraklarında dahi reklam çalışması yapıldığını anlatan Tuncel şöyle konuştu: “Proje ile ilgili şu ana kadar 1 milyon 250 bin adet insert dağıtıldı, 18 bine yakın katalog ve 30 bin adet My Life dergisi dağıtıldı. Kısa bir sürede 2. etaptan da ciddi miktarda satış yapılmasını bekliyoruz.


Geri Dön