Ahmet Arıcı: AVM'lerde yeşili gören daha çok alışveriş yapıyor!
Konya' da Kentplaza AVM' yi açan Deha Grubu' nun Başkanı Ahmet Arıcı, AVM' lerde yeşil alan ve botanik bahçelerinin tüketicinin alışveriş davranışını pozitif etkilediğini söyledi...
Konya'da Kentplaza AVM'yi açan Deha Grubu'nun Başkanı Ahmet Arıcı, AVM'lerde yeşil alan ve botanik bahçelerinin tüketicinin alışveriş davranışını pozitif etkilediğini söyledi.
KONYA'NIN en büyük alışveriş merkezi Kentplaza AVM'yi 2012 yılında 150 milyon lira yatırımla açan Deha Grup'un Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Arıcı, AVM'lerdeki açık alanların tüketici davranışlarını büyük oranda etkilediğini söyledi. Ahmet Arıcı, artık AVM'lerin fiziki özellikleri ve mimari tasarımının da öne çıktığına da dikkat çekti.
60 markaya götürdü
Arıcı, "AVM'lerin mimari tasarımı, ziyaretçilerin ne kadar zaman geçireceklerini etkileyen önemli bir unsur.
AVM ziyaretçisi daha fazla sosyal fonksiyon, daha fazla dolaşım alanı istiyor. Açık havayla bütünleşen, yeşilin hakim olduğu alanları ziyaretçisine sunan AVM'ler ile kurulan bağ daha güçlü oluyor. Akvaryum, yeşil alan, botanik bahçeleri gibi mekanların tüketicinin alışveriş davranışında pozitif etkisi olduğunu gözlemledik" dedi.
3 bin istihdam
Ulusal ve uluslararası 60'a yakın markayı Konyalılar'la ilk kez tanıştıran Kentplaza AVM, ayda ortalama 1 milyon kişi tarafından ziyaret ediliyor. Yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağladıklarını belirtti.
Vatan Gazetesi