Kent Haberleri

Aile Bakanlığı Sosyal Yardımlaşma Vakfı’na personel alımı yapacak! Detaylar ve şartlar netleşti!

Aile ve Sosyal Hizmet Bakanlığı, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na personel alımı yapılacağını duyurdu. İstihdam edilecek personellere ortalama 15 bin TL maaş verileceği belirtildi. İşte personel alımına ilişkin merak edilen her şey... Söz konusu vakıfa personel alımı yapılacağı ve işe alınan kişilerin ortalama 15 bin maaşla istihdam edileceği ifade edildi

İş arayan vatandaşlara sevindiren haber bu sefer ile ve Sosyal Hizmet Bakanlığı’na bağlı faaliyet yürüten Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’ndan geldi. Söz konusu vakıfa personel alımı yapılacağı ve işe alınan kişilerin ortalama 15 bin maaşla istihdam edileceği ifade edildi.

Aile ve Sosyal Hizmet Bakanlığı, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına kamu personeli alımı gerçekleştirecek. Başvurular ise online olarak yapılacak. İŞKUR üzerinden yayımlanan ilanlarda çeşitli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na personel alınacak.

PERSONEL ALIMI BAŞLADI

Aile ve Sosyal Hizmet Bakanlığı’nın kendi bünyesinde istihdam etmek üzere B sınıfı sürücü ehliyeti olan büro memuru alımı gerçekleştireceği ifade edildi. Yayımlanan ilana göre başvuru yapacak adayların mezun olması gereken bölümler de tek tek belli oldu. Bu kapsamda, Sosyal Hizmetler lisans programı, İletişim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Psikoloji Danışmanlık ve Psikoloji, Sosyoloji ya da Türk Dil ve Edebiyatı bölümlerinden herhangi birinden mezun olarak kişiler söz konusu kadrolara başvuruda bulunabilecek.

İşte detaylar...

Bunun yanı sıra, personel alımı için müracaat edecek adayların B sınıfı sürücü ehliyetine sahip olması gerektiği öğrenildi. Ayrıca, adayların görevini yerine getirmesine engel teşkil edebilecek herhangi bir sağlık sorununun bulunmaması gerektiğinin altı çizildi.

İşe alım konusunda adaylardan talep edilen KPSS puan şartının ise 60 olduğu ifade edildi. Söz konusu kadrolara 35 yaşından gün almayan adaylar başvurularını yapabilecek.

BAŞVURULAR NE ZAMAN?

İlgili kadrolara müracaat etmek isteyen kişiler için başvuruların 25 Mayıs 2023 tarihine kadar devam edeceği öğrenildi.

BAŞVURU ADRESİ

Aile ve Sosyal Hizmet Bakanlığı bünyesinde çalışmak isteyen adaylar başvurularını Uncubozköy Mahallesi Mimar Sinan Bulvarı No: 173 Yunusemre/Manisa adresine şahsen yapması gerekecek.

İSTENİLEN EVRAKLAR

Adaylardan işe alım kapsamında mezuniyet belgesi, KPSS sonuç belgesi, iş başvuru dilekçesi, sağlık raporu, sürücü belgesi ve ikametgah gibi belgesinin istendiği bildirildi.

Altın ve dolar fiyatlarına ilişkin nokta atışlar yapan ünlü analistten itiraf gibi açıklama: ‘Bu son tren.'

Staj sigortasında flaş bir gelişme yaşandı! Hükümet kanadından peş peşe açıklama yapıldı! EYT’liler hemen baksın!

Ziraat Bankası büyük müjdeyi verdi! Bu kişilerin hesabına para yatacak!