Akdeniz İnşaat, inşaat sektörünün en dijital şirketi oldu!
Dijitalleşme endeksine göre inşaat sektörünün en dijital şirketi ünlü işadamı Ali Ağaoğlu'nun şirketi Akdeniz İnşaat ve Eğitim Hizmetleri A.Ş. oldu.
Dijitalleşme endeksine göre inşaat sektörünün en dijital şirketi ünlü işadamı Ali Ağaoğlu'nun şirketi Akdeniz İnşaat ve Eğitim Hizmetleri A.Ş. oldu. Konuya ilişkin Ağaoğlu Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Önder Halisdemir Aydınlık'a yaptığı açıklamada, bugüne kadar gerçekleştirdikleri alt yapı yatırımları ve teknolojiye verdikleri önem sayesinde markalaştıklarını ve diğer firmalarının önüne geçtiklerini kaydetti. Bu çalışmayı gerçekleştiren kuruluşlara da dikkat çeken Halisdemir, ODTÜ, Boğaziçi üniversitesi, Vodafone, TBV ve Accenture'ın çok önemli kuruluşlar olduklarını vurguladı.
Aydınlık Gazetesi
PR Ajansı'ndan gelen haber şu şekilde;
Akdeniz İnşaatın ödülünü alan Grubun CEO’su Önder Halisdemir yaptığı açıklamada; “Sadece dijital çağın gereklerini yerine getiren şirketler ayakta kalacak” dedi.
Accenture’ın Türkiye’nin en dijital şirketlerini belirlemek için Boğaziçi Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye Bilişim Vakfı ve Vodafone’un desteği ile hayata geçirdiği Dijitalleşme Endeksi’nde inşaat sektörünün dijital liderinin Akdeniz İnşaat olduğu belirlendi.
Türkiye’de ilk kez bilimsel bir yaklaşım ve sistematik bir metodoloji kullanılarak dijitalleşmenin ölçüldüğü, Accenture Dijitalleşme Endeksi araştırmasında şirketler, dijital strateji, dijital hizmetler ve dijital operasyonel yetkinlikler kategorilerinde değerlendirilerek hizmet verdikleri endüstri içinde elde ettikleri Accenture Dijital Endeks skoruna göre sıralandı.
Ağaoğlu Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Önder Halisdemir, dijitalleşme alanında gösterdikleri başarının arkasında dünyayı, gündemi ve trendleri sıkı takip etmenin yattığını belirtti. Halisdemir sözlerini şöyle sürdürdü: “Ağaoğlu Şirketler Grubu olarak kurumsallık sürecinden geçmekte olduğumuz bugünlerde, kurumsallık adına bir mihenk taşı niteliğinde olan bu ödüle layık görülmek son derece gurur verici. Dijital çağda yaşadığımız su götürmez bir gerçek ve ileriki dönemlerde yalnızca bu çağın şartlarına uyum sağlayan şirketlerin ayakta kalacağını hep birlikte göreceğiz. Biz bunu erken fark eden şirketlerden biriyiz. Dijitalleşme anlamında dünyayı ve trendleri iyi analiz ediyor, yeni fikirler geliştiriyoruz.Bu çalışma ve yönelimlerimizin ülkemizin en saygın kuruluşları tarafından da onanması ve ödüle layık görülmesi bizleri mutlu etti.”
Accenture Dijitalleşme Endeksi Araştırması’na katılmak isteyen şirketlerin 2013 yılında 500 Milyon TL ve üstü ciro büyüklüğüne sahip olması gerekiyor. Konsolide aktif büyüklüğü toplam değeri en az 30 Milyar TL olan bireysel bankacılık hizmeti sunan kamu ve özel bankalar, toplam prim üretimi en az 500 milyon TL olan hayat dışı sigorta şirketleri, toplam prim üretimi en az 100 milyon TL olan hayat sigorta şirketleri ve pay piyasası işlem hacimleri en az 70 Milyar TL olan yatırım kuruluşları da katılabilecek kurumlar arasında yer alıyor.
Accenture Dijitalleşme Endeksi, şirketleri, hem müşterilerinden hem de kendi sektörlerinden kaynaklanan ihtiyaçları doğru tespit ederek katma değer yaratabilmelerini sağlayacak 3 ana başarı kriteri üzerinden değerlendiriliyor. Akdeniz İnşaat, bu kriterler doğrultusunda,hizmet verdikleri endüstri içinde en yüksek Accenture Dijital Endeks skorunu elde ederek sektör lideri oldu.
Dijital Strateji: Dijitalleşmenin kurumsal stratejide rekabet avantajı sağlayacak şekilde yer alması ve şirketin ana hedeflerine entegre edilmesi
Dijital Hizmetler: Müşteriler ile olan etkileşimde dijital ürün ve hizmetlerin kullanılması
Dijital Operasyonel Yetkinlikler: Organizasyon içerisindeki iletişimin, iç süreçlerin ve operasyonların dijitalleşmesi.
Haber Ortadoğu Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...
Accenture Dijitallerine Endeksi ne göre Garanti Bankası Türkiye'nin ve finaas sektörünün en dijital şirketi oldu. Migros perakende ticaret, Acıbadem hizmet faaliyetleri, Ford Otomotiv Sanayi de motorlu kara taşıtları imalatı alanında bu unvana layık görüldü.Accenture, Vodafone, Boğaziçi Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi ve Türkiye Bilişim Vakfı tarafından hayata geçirilen Accenture Dijitalleşnıe Endeksinin bulguları açıklandı. Endeks ile 17 sektörün önemli şirketlerinin dijital karnesi ortaya koyuldu.
Her şirket için detaylı tahliller yapıldı. Ardından Türkiye ortalaması yüzde 60 olarak açıklandı. Finans, dijitalleşnıe eforu en güçlü sektör unvanını aldı. Oıııı perakende ticaret, hizmet faaliyetleri, motorlu kara taşıtları imalatı sektörleri takip etti. Türkiye'nin en dijital şirketleri şöyle;
-Finans Türkiye Garanti Bankası A.Ş.
-Perakende Ticaret Migros Ticaret A.Ş
-Hizmet Faaliyetleri Acıbadem Sağlık Hizmetleri ve Ticaret A.Ş.
-Motorlu Kara Taşıtlarının İmalatı Ford Otomotiv Sanayi A.Ş.
-Diğer İmalat Brisa Bridgestone Sabancı Lastik Sanayi ve Ticaret A.Ş.
-Ulaştırma & Depolama Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.
-Toptan Ticaret BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.
-Sigorta Allianz Sigorta / Bilgi ve İletişim Teknolojisi -Ekipmanlarının Toptan Ticareti Penta Teknoloji Ürünleri Dağıtım Ticaret A.Ş.
-Enerji Enerjisa Enerji A.Ş.
-Motorlu Kara Taşıtlarının Toptan ve Perakende Ticareti Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.
-Gıda Ürünlerinin İmalatı Unilever Sanayi ve Ticaret Türk A.Ş.
-Elektronik ve Optik Ürünlerin İmalatı Vestel Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş.
-Diğer Metalik Olmayan Mineral Ürünleri imalatı Kaleseramik, Çanakkale Kalebodur Seramik Sanayi A.Ş.
-Ana Metal Sanayi Borusan Mannesmann Boru Sanayi ve Ticaret A.Ş.
-İnşaat Akdeniz İnşaat ve Eğitim Hizmetleri A.Ş.
(Ağaoğlu Şirketler Grubu)
-Kimyasalların ve Kimyasal Ürünlerin imalatı Petkim Petrokimya Holding A.Ş.
Ortadoğu
Haber Hürses Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...
Türkiye'nin Dijitalleşme Endeksi açıklandı. Ağaoğlu Şirketler Grubu'nun inşaat şirketi Akdeniz inşaat, sektörün dijital lideri oldu. Akdeniz inşaatın ödülünü alan Grubun CEO'su Önder Halisdemir yaptığı açıklamada; "Sadece dijital çağın gereklerini yerine getiren şirketler ayakta kalacak" dedi. Accenture'ın Türkiye'nin en dijital şirketlerini belirlemek için Boğaziçi Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye Bilişim Vakfı ve Vodafone'un desteği ile hayata geçirdiği Dijitalleşme Endeksi'nde inşaat sektörünün dijital liderinin Akdeniz İnşaat olduğu belirlendi. Türkiye'de ilk kez bilimsel bir yaklaşım ve sistematik bir metodoloji kullanılarak dijitalleşmenin ölçüldüğü, Accenture Dijitalleşme Endeksi araştırmasında şirketler, dijital strateji, dijital hizmetler ve dijital operasyonel yetkinlikler kategorilerinde değerlendirilerek hizmet verdikleri endüstri içinde elde ettikleri Accenture Dijital Endeks skoruna göre sıralandı.
Hürses