Aksaray'da kentsel dönüşüm çalışmalarına başlandı!
Aksaray'da kentsel dönüşüm çalışmalarına başlandı. Aksaray İl Özel İdaresinin 2014 yılı gelir ve giderleri ile hesap ve işlemlerinin denetiminde görev yapmak üzere seçilen Denetim Komisyonu çalışmalarına başladı.
Aksaray İl Özel İdaresinin 2014 yılı gelir ve giderleri ile hesap ve işlemlerinin denetiminde görev yapmak üzere seçilen Denetim Komisyonu çalışmalarına başladı. Komisyon Başkanı Celalettin Kılıç, Denetim Komisyonunun seçilir seçilmez kendi arasında görev dağılımı yaparak çalışmalarına başladığını söyledi.
Başkan Kılıç, "İl Özel İdaresinin 2014 yılı gelir ve giderleri ile hesap ve işlemlerinin denetimi için çalışmalara başladık. Komisyon üyelerimiz ve hesap uzmanlarıyla birlikte bu çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
İl Özel İdaresi bünyesindeki; Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü, Mali Hizmetler Müdürlüğü, Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü, Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü, İnsan Kaynaklan ve Eğitim Müdürlüğü, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Ruhsat Denetim Müdürlüğü, İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü, Hukuk Müşavirliği ve Encümen Müdürlüğü denetlenecektir. Ayrıca; Ağaçören, Eskil, Giilağaç,Güzelyurt, Ortaköy ve Sarıyahşi İlçe özel İdaresi de yine aynı süre içerisinde denetimi yapılacaktır. Bu çalışmalarımız Şubat ayı sonuna kadar devam edecek ve hazırlayacağımız raporu, Mart ayında meclis başkanlığına sunacağız. Bu denetimler her yıl yapılmaktadır." diye konuştu.
Aksaray İl Genel Meclisi Ocak ayında almış olduğu karara istinaden 5302. sayılı İl Özel İdaresi Kanununun 17. maddesine istinaden İl Özel İdaresi'nin 2014 yılı gelir ve giderleri ile hesap ve işlemlerinin denetimine esas görev yapmak üzere Denetim Komisyonu Üyeliklerinin seçimi yapılmıştı. Komisyon Üyeleri de yaptıkları toplantıda kendi aralarında görev dağılımı yapmış, Komisyon Başkanlığa Celalettin Kılıç, Başkan Yardımcılığına Hacı Yapılcan, Komisyon Sözcülüğüne İbrahim Giidendede, Üyeliklere ise Fahrettin Akyamaç ve Zekeriya Çalışkan getirilmiştir.
Aksaray Posta