İhale

ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık, laboratuar binası yaptıracak!

ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri, laboratuar binası yaptırmak üzere ihale açtı

Hurma çevre koruma ve kontrol laboratuarı binası inşaatı ihalesi 15 Mayıs 2012 Salı günü saat 14.15’de, ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, Kat 3, Toplantı Salonu, 07070 ANTALYA/ TÜRKİYE adresinde gerçekleştirilecek.

Detaylar şöyle:

İHALEYE DAVET
ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve Tic. Anonim Şirketinden:
Belediye Hizmetleri Projesi-Ek Kredi
Kredi No:7885-TU

“HURMA ÇEVRE KORUMA VE KONTROL LABORATUVARI BİNASI İNŞAATI İŞİ”
(SÖZLEŞME NO: ASAT2 – W9)
1. İller Bankası, Dünya Bankası’ndan (IBRD) Belediye Hizmetleri Projesi Ek Finansman kapsamında kullanılmak üzere kredi almıştır.  İLLER BANKASI, kredinin bir kısmını Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü’ne (Bundan sonra Alt-Borçlu/İşveren olarak anılacaktır) “Antalya İçmesuyu ve Kanalizasyon Projesi” finansmanı için tahsis etmiştir.
2. İşveren, firmaları Hurma Çevre Koruma ve Kontrol Laboratuvarı Binası İnşaatı İşi Sözleşme Paketi için Dünya Bankası satın alma esas ve usulleri doğrultusunda, Ulusal Rekabetçi İhale (National Competitive Bidding – NCB) yöntemiyle kapalı tekliflerini sunmaya davet etmektedir.
3. İnşaat Sözleşme Paketi için geçerli olan minimum yeterlilik kıstasları aşağıda belirtilmektedir.
(i) Gerçekleştirilmiş olan inşaat işleri bazındaki son beş (5) yılın (2007-2011) (2012 de yapılan işler 2011’e dahil edilecektir) hakediş belgeleri ile tevsik edilmiş yıllık Yeminli Mali Müşavir (YMM)/Mali Müşavir veya Vergi Dairesi onaylı inşaat cirosu toplamının aritmetik ortalamasının en az 3.400.000 (üçmilyondörtyüzbin) ABD Doları olması (hakediş belgeleri ait olduğu yılın 30 Haziran tarihinde açıklanan T.C. Merkez Bankası Döviz Alış kurundan ABD Dolarına çevrilecektir) gerekmektedir.
Teklif Sahibi, son beş (5) yıla ait bilançolarını verecektir.
Sunulan bilançoların tek düzen muhasebe sistemine göre düzenlenmiş ve yeminli mali müşavirce veya serbest muhasebeci mali müşavirce ya da vergi dairesince onaylanmış olması gereklidir.
(ii) Yüklenicilerin son beş (5) yıl [(2007-2011) ve 2012 yılında ihale tarihine kadar yapılan işler] içinde, yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektöre ana yüklenici veya özel ortak –Ortak Girişim ortağı- olarak yaptığı ve yapıldığı Kurum ve Kuruluştan alınan İş Bitirme belgeleri ve özel sektöre yapılan işlerde hakediş, fatura ve referans mektubu ile tevsik edilmek koşuluyla, bu ihale konusu işlerle benzer mahiyette olmak üzere tek bir Sözleşme Paketi kapsamında en az 1700 m2 giydirme dış cephe ve/veya havalandırma soğutma, ve/veya bina otomasyon sistemi gibi özelliği olan laboratuvar, hastane, kampüs, otel, alışveriş merkezi ve konut işlerinde ana yüklenici veya özel ortak –Ortak Girişim ortağı- olarak ve şartnamesine uygun olarak başarılı bir şekilde tamamlamış olması (Geçici veya Kesin Kabul belgeleri ile belgelenecektir) gerekmektedir.
(iii) Teklif sahibinin mevcut kredi olanaklarının 800.000 (sekizyüzbin) TL olması gerekmektedir.
Teklif Sahibinin yükleniminde Belediye Hizmetleri Projesi kapsamında sözleşmeler bulunması durumunda; Teklif Sahibinin ihalede yeterlilik alabilmesi için, en az teklif verdiği sözleşme paketi ve Belediye Hizmetleri Projesinde yükleniminde olan işler için ihale aşamasında istenen kredi olanaklarının toplamı kadar kredi olanaklarına sahip olması gerekmektedir. (Örneğin; Belediye Hizmetleri Projesi kapsamında Dünya Bankası kredisi kullanan Belediyeler/İdarelerle imzaladığı sözleşmelerin ihale aşamasında talep edilen kredi olanakları toplamı 10.000.000 TL ise ve teklif vereceği ihalede 2.000.000 TL kredi olanakları talep ediliyorsa, teklif sahibinin ihalede yeterlilik alabilmesi için kredi olanaklarının en az (10.000.000 + 2.000.000) TL olması gerekmektedir.) 
Teklif Sahibinin Belediye Hizmetleri Projesi kapsamında yükleniminde olan işleri ortak girişim halinde yürütmesi durumunda ise, sözleşme paketi(leri) kapsamındaki hissesi oranında işlem yapılır.
(iv) Ortak Girişim olarak başvurulması halinde ortak girişim beyannamesi ve İhale Davet Belgelerinde istenen diğer belgeler ve şartlar sağlanacaktır. Ancak, bir ortak girişimin yeterli görülebilmesi için, ortaklardan her birinin (i), (ii) ve (iii) alt maddelerdeki asgari kriterlerin en az yüzde yirmibeşini (%25), Sorumlu ortağın (Pilot Ortak) ise bu kriterlerin en az yüzde kırkını (%40) karşılaması gerekmektedir. Ancak Ortakların toplamda mutlaka yüzde yüz (%100) değerine ulaşması gerekmektedir. 
Benzer işlerin hesaplanmasında, ortak girişim olarak tamamlanan işler için her bir ortağın ortak girişimdeki hissesi oranındaki tamamlanmış iş kabul edilecektir.
(v) İşin tatminkâr bir şekilde yapımı için gerekli olabilecek adet ve tecrübede kilit personel ve bütün donanımlar ihaleyi alan firma tarafından sağlanacaktır.
(vi) Başvuru sahibinin son beş (5) yıl içinde taahhüt ettiği işlere ilişkin muhatabı olduğu davalarla ilgili bilgiler,
(vii) Ortak Girişim olarak başvurulması halinde ortak girişim beyannamesi ve ihale davet belgelerinde istenen diğer belgeler.
4 - Teklif sahipleri ihtiyaç duydukları ilave bilgileri ve ihale dokümanını Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü’nün aşağıda belirtilen adresinden mesai saatleri olan 09:00-17:00 arasında temin edebilir ve inceleyebilirler. Teklif sahipleri aşağıdaki adrese yazılı olarak başvurarak, bu paket ile ilgili ihale dokümanını, 300,00 (üçyüz) TL karşılığında aynı adresten satın alabileceklerdir. İhale doküman bedeli, Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü’nün Vakıflar Bankası 100. Yıl Şubesi ( Şube Kodu: 313),  TR63 0001 5001 5800 7292 3154 42 numaralı TL hesabına, ASAT2-W9 referans numarası yazılarak yatırılacak olup, dokümanı satın almak için yatırılan bedel, hiçbir nedenle iade edilmeyecektir.
5 - Teklifler, teklif açılış tarihinden itibaren doksan (90) takvim günü süreyle geçerli olacak ve 65.000 TL veya eşdeğeri tutarda bir geçici teminat ile birlikte aşağıda verilen adrese 15 Mayıs 2012 Salı günü saat 14.00’e kadar teslim edilmelidir. Elektronik teklifler geçerli olmayacaktır.
6 - Teklifler, teklif sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların önünde 15 Mayıs 2012 Salı günü saat 14.15’de, ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, Kat 3, Toplantı Salonu, 07070 ANTALYA/ TÜRKİYE adresinde açılacaktır.
7 - Teklif günü ve saatinden sonra verilen teklifler kabul edilmeyecek ve açılmadan iade edilecektir.
8 - İhale dokümanlarına ilişkin, ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, Kat 3, Toplantı Salonu 07070 ANTALYA/ TÜRKİYE adresinde 25 Nisan 2012 Çarşamba günü saat 11:00’de bir açıklama toplantısı düzenlenecektir.
9 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na tabi değildir.
İhale evraklarının teslim edileceği Adres: 
ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve Tic A.Ş.
Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11,
Kat 3, Oda No:307
Antalya 07070, Türkiye
2990/1-1

Hüseyin Belibağlı/emlakkulisi.com