Alfemo 41 mağaza açarak rekor kırdı!
Türkiye’nin mobilya sektörünün lider markalarından Alfemo, 2015 yılının ilk dört ayındaki atılımla mağazalaşma alanında büyük bir başarıya imza attı.
Türkiye’nin mobilya sektörünün lider markalarından Alfemo, 2015 yılının ilk dört ayındaki atılımla mağazalaşma alanında büyük bir başarıya imza attı. Alfemo, ilk dört aylık dilimde yurtiçinde 25, yurtdışında 16 konsept mağaza açarak bir rekora imza attı.
Alfemo Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu, 2015 yılı başından bu yana Türkiye’de ve dünyada mağazalaşma alanında ciddi bir atılım yaptıklarını söyledi. Davulcuoğlu, “Daha almamız gereken çok yol ve çok daha büyük hedeflerimiz olmasına rağmen markamızın gösterdiği bu yukarı doğru ivmenin, daha büyük başarıların habercisi olduğu kanaatindeyim. Alfemo olarak, yeniden yapılanma sürecini başlattığımız 2012 yılından bu yana mobilya endüstrisindeki trend, değişim ve yenilikleri, tasarladığımız ürünlere yansıtmayı misyon edindik. Şirketimiz bugün mobilya tasarım, üretim ve satış bazında Türkiye’nin ve bölgenin lider üreticilerinden biridir. Yakaladığımız sürdürülebilir büyümeyle sağlam ve kararlı adımlarla yol almaktayız. Bugün Türkiye’nin en bilinen ve prestijli mobilya markaları arasında yer alan Alfemo, tüketici beklentilerine yönelik ürünleri ve hizmet kalitesiyle sektöre yön vermektedir. Yüksek üretim kapasitesi, güçlü satış, dağıtım ağı ve arkasına aldığı Turquality desteği Alfemo’ya çok geniş bir coğrafyadaki tüketicileri kaliteli ve yenilikçi, tasarım ürünü mobilyalarla buluşturma olanağı sağlamaktadır. Nitelikli insan kaynağı ve ar-ge’ye yaptığımız yatırımlar, Alfemo’yu mobilya endüstrisinde trendlere yön veren bir marka konumuna getirmiştir.” diye konuştu.
'MAĞAZALAŞMADA ÇITAYI YÜKSELTMEYE DEVAM EDİYORUZ'
Yapılanma politikası çerçevesinde, mağazalaşmada da çıtayı yükseltmeye devam edeceklerini ifade eden Davulcuoğlu, “Mağazalaşma hızıyla beraber mağaza hizmet kalitesi de rekabette önemli yer tutuyor. Tüm altyapımızı, ürün stratejimizi, mağaza konseptimizi, sistem entegrasyon donanımımızı yurtdışında mağazalaşarak bir dünya markası olma hedefine ve yurtiçinde de dünya standartlarında hizmet kalitesini mağazalarımızda uygulamaya yönelik olarak kurguladık.” diye konuştu. Hizmet kalitesinde dünya standartlarına ulaştıklarını dile getiren Ramazan Davulcuoğlu, “Bugün Alfemo’nun farklı metrekare, lokasyon ve pazarlar için uygulanabilir, dünya standartlarında mağaza konsepti var. Müşterilerimize en yakın noktadan temas etmek amacıyla ürünlerimizi, Alfemo hizmet kalite standartları ile beraber onların yanıbaşlarına kadar taşıyoruz. Hizmet kalitesini en üst seviyeye getirmek için yaptığımız yatırımlar ve eğitim programlarımız sonucu bugün bu alanda sektör lideriyiz. Konsept mağazalarımızla modern, fonksiyonel ve en son tasarım ürünü koleksiyonlarımızı, Home Decor aksesuar ürünlerimizi, yatak merkezimizde en son teknolojiyle üretilen yatak, baza ve uyku ürünlerini, Kids&Teens ile en sağlıklı ve güvenli bebek, çocuk ve genç mobilyalarını biraraya getirerek, geniş bir skalada tercih imkânı oluşturuyoruz.” dedi.
'YURTİÇİNDE HIZLI BÜYÜME DÖNEMİNE GİRDİK'
2015 Ocak, Şubat, Mart ve Nisan aylarında yurtiçinde 25, yurtdışında 16 mağaza açtıklarını vurgulayan Davulcuoğlu, “Açtığımız 41 yeni mağazayla adım adım önce bölge, sonra dünya markası olma hedeflerimize yaklaşmış bulunuyoruz. İlk dört ayda Alfemo ana markamız ciddi bir hızlı büyüme dönemine girdi. Ankara’da Konya yolu, Ayaş yolu ve Etimesgut’ta üç mağaza birden açtık. Malatya Battalgazi ve Yeşilyurt’ta 2, Diyarbakır Bağlar ve Urfa Yolu’nda 2, İzmir Aliağa ve Bayraklı Folkart’ta yine 2, Aksaray, Trabzon Söğütlü, Bodrum, Yalova ve Eskişehir’de birer olmak üzere Türkiyemiz'in 14 önemli lokasyonunda Alfemo konsept mağazalarını tüketiciyle buluşturduk.” dedi.
'BEBEK, ÇOCUK VE GENÇ MOBİLYA PAZARININ YENİ YILDIZI OLDU'
Kids&Teens markalarının çocuk ve genç mobilya pazarının yeni yıldızı olduğunu aktaran Ramazan Davulcuoğlu, “Bebek, çocuk ve genç mobilyası pazarına yeni bir soluk getiren Kids&Teens markamız için bu yılı lansman yılı olarak belirlemiştik ve öngördüğümüz şekilde bu marka, hem yatırımcıların hem tüketicinin çok ilgisini çekti. 2015 yılının ilk dört ayında 11 yeni mağaza birden açarak hızla büyümeye ve hedeflerimize adım adım ulaşmaya devam ediyoruz. Kids&Teens mağazalarımızın ilk dördü, Türkiye’nin mobilya ticareti açısından kilit noktaları olarak kabul edilen İstanbul Masko, İstanbul Modoko, Ankara Siteler ve İzmir Karabağlar'da hizmete girdi. Bu önemli lokasyonlar dışında Kids&Teens markamızı İstanbul Beşyüzevler, Ankara Çayyolu, Turan Güneş, Antalya, Düzce, Siirt, Elazığ mağazalarımızda ilk dört ayda tüketiciyle buluşturduk. Halihazırda devam eden görüşmeler ve yoğun talepleri de gözönünde bulundurursak, 2015 yılını rekor sayıda mağazayla kapatacağımızı söyleyebilirim.” dedi.
'GLOBAL PAZARDA DA BÜYÜMEYE DEVAM'
Global pazarda da Türkiye’deki gibi çok hızlı bir büyüme ve mağazalaşma çalışması içerisinde olduklarının altını çizen Davulcuoğlu, “Turquality’den de aldığımız destek ve güçle 2015 ilk çeyreğinde Suudi Arabistan’ın Riyad, Cidde ve Medine kentlerinde, Lübnan Beyrut’ta, Kazakistan Çimkent, Bahreyn, Kuveyt, Kuzey Irak Erbil, Mısır Kahire ve Kosta Rika’nın başkenti San Jose’de olmak üzere toplam 10 mağazamız birden hizmete girdi. Aynı şekilde Kids&Teens tarafında da yurtdışı mağaza atağımız devam ediyor. İlk dört aylık dilimde mevcut mağazalarımıza altı yeni mağaza birden eklemiş bulunmaktayız. Kuveyt’te açtığımız üç mağaza ile beraber Suudi Arabistan Riyad, Medine ve Ürdün mağazalarımız hizmete girdi. Halen gelen yoğun talepler titizlikle değerlendirilerek, kriterlere uygun bulunanlar hızla anlaşmaya bağlanıyor. Alfemo artık tüm yatırımlarını tamamlamış, son teknoloji üretim araçları ile üretim yaparak trend yaratan, güvenilir, dayanıklı ve kaliteli ürünleri Londra’dan Duisburg’a, Lübnan’dan Kazakistan’a, Mısır’dan Kosta Rika’ya global arenada tüketicilerine sunan uluslararası bir oyuncudur. Yakın coğrafyamız başta olmak üzere Avrupa, Ortadoğu ve Güney Amerika’da markamız için önemli bir potansiyel görüyoruz. Alfemo Home Concept mağazalarımızla ürünlerimizi satışa sunduğumuz bu ülkelerde aldığımız tüm olumlu işaretler ürün çeşitlerimizin, kalitesinin ve satış sonrası desteğimizin başarılı, fiyat seviyelerimizin ise rekabetçi ve erişilebilir olduğunu gösteriyor." dedi.