Sektörel

Ali Ağaoğlu 22 bin kişiye sordu: Tüketici daha uygun koşullar istedi!

Ağaoğlu'nun başlattığı kampanya My Towerland Ataşehir, Andromeda Gold Ataşehir, Basın Ekspres Yolu üzerindeki My Office 212 projelerinin yanı sıra devam eden My Home Küçük Maslak ve Bakırköy 46 projelerini kapsıyor.


Ağaoğlu, İstanbul'da hayata geçirdiği konut ve ofis projeleri için kampanya başlattı. Kampanya, inşaat süreçleri tamamlanmış My Towerland Ataşehir, Andromeda Gold Ataşehir, Basın Ekspres Yolu üzerindeki My Office 212 projelerinin yanı sıra devam eden My Home Küçük Maslak ve Bakırköy 46 projelerini kapsıyor. Konuya ilişkin bilgi veren Ağaoğlu Şirketler Grubu CEO'su Hasan Rahvalı, "Araştırmalar neticesinde tüketiciler için en uygun kampanyayı geliştirdik. 22 bin kişi üzerinde yaptığımız araştırmada gördük ki tüketiciler peşinat ve faiz oranlarında daha uygun koşullar sunulmasını talep ettiler. 


Biz de tüm projelerimizdeki peşinatları yüzde 2 olarak belirledik ve yüzde sıfır faiz oranlarını tercihlerine sunduk. 15 günlük bir kampanya başlattık ve ilk gün 180 talep aldık" dedi. 



Aydınlık