Sektörel

Ali Ağaoğlu'na Eduplus'ın düzenlediği Yenilikçi Markalar Zirvesi’nden ödül!

Eduplus tarafından düzenlen Yenilikçi Markalar Zirvesi’nde Türkiye ve dünyanın önemli firmaları ve otoriteleri bir araya geldi. İstanbul Maslak Sheraton Hotel’de gerçekleştirilen zirvede, süper markalar ve onların stratejileri masaya yatırıldı

 

Pazarlama dünyasının önde gelen isimleri, markaların dijital çağda geliştirmeleri gereken stratejileri, ‘‘marka yönetimi’’ ana teması etrafında düzenlenen “Eduplus Yenilikçi Markalar Zirvesi”nde tartıştı. Ayrıca pazarlama dünyasının liderleri, pazarlama profesyonellerine, marka ve ürün yöneticilerine meslekleriyle ilgili yenilikçi uygulamaları ve metodları aktardılar. Zirveye katılanlar, hiçbir yerde bulamayacakları önemli bilgilere sahip olup, şirketlerini zirveye çıkarmanın taktiklerini öğrendiler.   Atlas Halı ana sponsorluğunda gerçekleşen Yenilikçi Markalar Zirvesi’nin açılış konuşmasını Atlas Halı Genel Müdürü Dr. Meriç Bebitoğlu gerçekleştirdi. Konuşmasında Atlas Halı’nın sektöre getirdiği yeniliklerden bahseden Bebitoğlu, yeni koleksiyonlarında kullandıkları ışıyan iplik teknolojisinin Türkiye’de bir ilk olduğunu söyledi. Atlas Halı’nın ışıyan iplik teknolojisine sahip halılarını sergilediği stant da katılımcılardan büyük ilgi gördü. Katılımcıların, Atlas Halı’nın Gece ve Ayışığı serilerinde bulunan bu yeni teknolojiyi daha iyi gözlemleyebilmeleri için karanlık oda formatında hazırlanan standı ziyaret edenler karanlıkta parlayan tasarımlara şahit oldular.   Ödüller Sahiplerini Buldu   Yenilikçi Markalar Zirvesi’nde Vodafone İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray ‘Onur Ödülü’, Unilever Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun ‘Pazarlama Ödülü’, Nestle Türkiye İçecekler Genel Müdürü Derya Köken Gedikli da ‘Yenilikçi Marka Ödülü’ aldı.    Zirvede konuşmacılar arasında ise, Eduplus Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Çağlar Çoroğlu, Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, , Atlas Halı Genel Müdürü Dr. Meriç Bebitoğlu, pazarlama düşünce lideri Koen Pauwels, Microsoft Ortadoğu ve Afrika Parekende Satış ve Pazarlama Yöneticisi Deniz Ünay, Turkcell Bireysel Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, Shell&Turcas Petrol A.Ş Global Stratejik Pazarlama Müdürü Pınar Mavituna, Eczacıbaşı Topluluğu Marka Danışmanı Berna Erbilek, Pepsico Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir, Kimberly Clark Yetişkin ve Kadın Bakım Kategorisi, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Pazarlama Direktörü Elmien Brauns, PepsiCo Kıdemli Pazarlama Direktörü Deniz Aktürk Erdem gibi iş dünyasının önemli isimleri konuşmacı olarak görüş ve önerilerini katılımcılarla paylaştılar.   Yenilikçi Markalar Zirvesi’ni düzenleyen Eduplus Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Çağlar Çoroğlu zirveyle ilgili şunları söyledi: ”Bugün Türkiye’nin ve dünyanın en büyük markaları bizlerle birlikte oldu. Zirvede ortaya çıkan pazarlama fikirleri ve düşünceleri sadece ülkemiz için değil yakın coğrafyamız içinde büyük bir anlam taşımaktadır. Türk yöneticilerin pazarlama ve yönetim alanındaki başarıları bugün tüm dünya tarafından kabul görmektedir. EDUPLUS Yenilikçi Markalar Zirvesinde yer alan tüm değerli konuşmacılar İstanbul’dan tüm dünyaya önemli mesajlar verdi. Yakın bir gelecekte birçok global marka pazarlama üssü olarak İstanbul’u tercih edecek. İstanbul sadece finans merkezi değil aynı zamanda pazarlama üssü olacaktır”.