Sektörel

Ali Yavuz Hasanoğlu Mürettebat Reklam'ı kurdu!

Ali Yavuz Hasanoğlu, Hasanoğlu İnşaat Yönetim Kurulu Başkanlığı görevinden ayrılarak, Reklam ve iletişim hizmetleri konusunda faaliyet gösterecek olan Mürettebat Reklamı kurdu

Hasanoğlu İnşaat ve Taahhüt Ltd. Şti'nin inşaat sektöründe Bahçeşehir Banu Evleri projesi ile büyük bir atılım yapmasına, müteahhit firma kimliğinden kurumsal bir yapıya ulaşmasına önayak olan Ali Yavuz Hasanoğlu, 2009 Nisan ayı itibariyle, şirket yönetiminin geleceğe yönelik vizyonunun kendi hedefleri ile kesişmediği fikriyle Hasanoğlu İnşaat ile ilişkisini kesme kararı aldı. Orta ve uzun vadede inşaat sektöründeki faaliyetlerini üst düzey butik projelerle sürdürmeyi planlıyor.

Aynı  zamanda bundan sonraki ticari yaşamına “reklamcılık ve iletişim” sektöründe de faaliyet gösterme kararı alan Ali Yavuz Hasanoğlu, konusunda profesyonel bir kadro ile Tam Hizmet Ajansı kapsamında çalışmalarını sürdürecek “Mürettebat Reklam ve İletişim Hizmetleri Ltd. Şti.”ni kurdu.

Mürettebat; Bahçeşehir'de 4 katlı müstakil bir villada hizmetlerini sürdürecek. Yenilikçi ve kreatif fikirlerin oluşturulmasında sakin ve huzurlu bir ortama ihtiyaç duyulduğunu, şehrin içerisindeki gürültüden ve trafik karmaşasından kaçabilmek için Bahçeşehir'i seçtiklerini söyleyen Ali Yavuz Hasanoğlu, müşterilerimizle burada yapılan toplantıların çok daha verimli olduğunu özellikle belirtiyor.

Ali Yavuz Hasanoğlu, verilen hizmetin günümüz teknolojilerini kullanarak çok daha süratli olduğunu ve reklam ajanslarının şehir merkezlerinde olmasının artık bir esprisinin kalmadığını, şehir dışındaki müşterilere de aynı mantıkla son derece süratli ve verimli hizmet ulaştırdıklarını da sözlerine ekliyor.   

İsim fikrinin kendi kreatif ekiplerinden çıktığını, firmanın kurumsal kimlik çalışmaları ve dekorasyonu da dahil olmak üzere son derece keyifli bir kurgu ile ismi tamamladıklarını belirtti. Konsepte göre, hangi sektörden olursa olsun çalıştıkları marka ya da kurumu bir gemi olarak kabul ederek, kaptanından çımacısına profesyonel bir ekiple bu gemiyi ulaşmak istediği limana götürmek için yola çıktıklarını ifade etti.

Markalar arasında rekabetin boyutlarının büyüdüğünü, tüketici eğilimlerinin büyük bir haraketlilik gösterdiğini ve pazarlama iletişiminin öneminin hergün artarak, bilinen yöntemlerin etkisini her geçen gün yitirdiğini ifade eden Hasanoğlu; günümüz rekabet ortamında bilinmek, konuşulmak, hatırlanmak kısacası hep var olmak için markanızın farkını ortaya koymak zorundasınız dedi.