Genel

Alışveriş merkezleri de 'Krize çaremiz var' dedi

TOBB önderliğinde Türkiye'nin önemli 9 işçi ve işveren örgütünün geçen hafta başlattığı 'Kriz Varsa Çare de Var' kampanyasına 10'uncu halka da eklendi

Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) dün kampanyaya destek vereceğini açıkladı. Ülke genelinde de kampanyaya destek yağıyor. Diyarbakır'da minibüslere 'Eve Kapanma Pazara Çık' posterleri asılırken Alanya, Trabzon, Bursa'da çeşitli etkinliklerle kampanyaya katılma kararı aldı. "Kriz varsa çare de var" seferberliğine katılım büyüyor. AMPD Başkanı Mehmet Nane, dün yaptığı açıklamayla kampanyaya inandıklarını ve kampanyayı desteklediklerini bildirdi. Nane, AMPD'nin, her gün 25 bin satış noktasında milyonlarca tüketiciyle doğrudan temas içinde olduğunu kaydederek, üyelerinin, krizin etkilerini yakından yaşadığını, krizin Türkiye'ye etkilerini azaltmak için yola çıkan TOBB ve diğer kuruluşları destekleme kararı verdiklerini belirtti. Nane, kampanya ile ''umudun'', ''heyecanın'',tüm sektörlere yayılmasını hedeflediklerini kaydetti.

KAMPANYAYA DESTEK ARTIYOR
Malatya'da vali, belediye başkanı, oda başkanı alışverişe çıkacak.
Trabzon'da hep birlikte alışverişe çıkıldı.
Alanya'da cuma günü herkes alışveriş yapacak.
Ford Otosan bayileri Pazara Çık posteri asacak.
Diyarbakır'da dolmuşlara posterler asıldı.
Bursa'da firmalar indirimlerle destek verecek.
Sabah

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

25 bin satış noktası 'Kriz varsa çare de var' diyecek
 
AMPD Genel Başkanı Mehmet Nane, TOBB önderliğinde başlatılan "Kriz varsa çare de var" kampanyasına inandıklarını ve kampanyayı desteklediklerini bildirdi. Nane, her gün 25 bin satış noktasında milyonlarca tüketiciyle doğrudan temas içinde olduklarını belirterek 'umudu' her yere yayacaklarını söyledi.

ALIŞVERİŞ Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Genel Başkanı Mehmet Nane, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde başlatılan "Kriz varsa çare de var" kampanyasına inandıklarını ve kampanyayı desteklediklerini bildirdi. Mehmet Nane, organize perakende sektörünün temsilci kuruluşu olarak AMPD'nin, her gün 25 bin satış noktasında milyonlarca tüketiciyle doğrudan temas içinde olduğunu kaydederek, üyelerinin, ekonomik krizin etkilerini yakından yaşadığını, krizin Türkiye'ye etkilerini azaltmak için yola çıkan Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ve diğer kuruluşları destekleme kararı verdiklerini belirtti. Dernek olarak kampanyaya inandıklarını ve kampanyayı desteklediklerini vurgulayan Nane, kampanyanın koordinasyonunda aktif görev aldıklarını ve krizin yarattığı işsizliğin, daralmanın, kampanya ile daha hızlı aşılmasına zemin hazırlamaktan yana olduklarını ifade etti.

Umut ve heyecan

Mehmet Nane, kampanya ile "umudun", "heyecanın", perakende sektörü aracılığıyla önce imalat sektörüne, ardından tüm sektörlere yayılmasını hedeflediklerine işaret ederek, "İnanıyoruz ki bu kampanya ile tüketicilerimizin ihtiyacı kadar ürün ve hizmeti, ertelemeden almalarını sağlayacak bir ortam yaratılacaktır" değerlendirmesinde bulundu. Ticaretin içinde bulunduğu eko-sistemin başlangıç noktasının perakende, sinir uçlarının ise mağazalar, alışveriş merkezleri, caddeler ve sokaklar olduğunu anlatan Nane, tüketicideki mutsuzluk, yılgınlık ve kaygının, satışlara anında yansıdığını ve eko-sistemin diğer parçalarına yani üreticilere, imalat sektörüne, ardından resmi, özel kuruluşlara ve sonucunda tekrar tüketiciye yayıldığını belirtti.

Kampanyalar çok yararlı

AMPD üyeleri yapacakları indirim ve kampanyaların yanı sıra kampanya afiş ve görsel malzemelerini üyeleri olan alışveriş merkezleri ve perakende zincirlerine asmaya başladı. Kampanya logosu da AMPD üyelerinin ilanlarda kullanılacak. Geçen yıl sonuna doğru düzenlenen kampanyalara da değinen AMPD Başkanı Menmet Nane, "Amaç tüketicinin, uluslararası mali krizden kaynaklanan kaygılarını bertaraf etmek, çekingenliğini kırmak, böylece talep isteksizliğinden vazgeçirmekti. O tarihteki kampanyamız da olumlu sonuçlar verdi" dedi.

İllerde valiler 'ekabir' takımla alışverişe çıkıyor

'KRİZ varsa çare de var' kampanyası yurt genelinde farklı kurumların da katılımlarıyla büyüyor. İstanbul ve Ankara'daki alışveriş merkezleri dün kampanya afişleriyle donatıldı. Malatya'da bugün vali, belediye başkanı, Ticaret ve Sanayi Odası başkanı birlikte alışverişe çıkacaklar. Alanya'da ise yarın herkes sokağa çıkarak eylem havasında alışveriş yapacak. Diyarbakır'da ise tüm dolmuşlara, bazı illerde de halk otobüslerine kampanya afişleri asıldı.
Hürriyet