Alışverişte 'Gün Bugün' diyenler çoğalıyor
İTO'nun öncülüğünde başlatılan Alışveriş İçin Gün Bugün kampanyasına katılan mağaza sayısı 1 günde 10 bin arttı.
HER SEKTÖRDEN DESTEK VAR
Dernekler dışında sektörlerden bağımsız mağazaların da yoğun katılım taleplerini İTO'ya ulaştırdıkları bilgisini veren Yalçıntaş, bunun çok sevindirici olduğunu, kampanyaya üretici ve pazarlamacı işletmelerin yanı sıra banka, medya ve yerel yönetimlerin desteklerinin geldiğini ifade etti. Murat Yalçıntaş, "İTO ve İBB olarak başlattığımız kampanya sağlıklı bir ekonomi, işleyen bir reel sektör, istihdam kapasitesini bozmayan işletmeler ve elbette işini, aşını koruyan tüketicilerimiz için büyük bir kazanım olacaktır. Yani birlikte hareket, hepimize bereket getirecektir" dedi.
İstanbul bölgenin AVM'si olabilir
Piyasaların bu kampanya ile biraz soluk alacağını dile getiren İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçılan Birliği (İTKİB) Başkanı İsmail Gülle, 'Moralite açısından piyasaların buna ihtiyacı vardı. Bir yandan firmaların stoğu azalırken diğer yandan da insanlar indirimlerle daha ucuza alışverişlerini yapacak. Bu kampanya genişlerse İstanbul'un alışveriş merkezi (AVM) olması yönünde ilk adım atılmış olur. Gezdiğim birkaç AVM'de 'Alışveriş İçin Gün Bugün' kampanyasının etkileri kendisini göstermiş vaziyette. Bu kampanyanın amacına hizmet edeceğini düşünüyorum' dedi.
Yenişafak