ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan son dakika açıklamasına göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.
Çağrı merkezi tarafından 6 Şubat 2023 tarihindeki depremlerinden etkilenen şehirlerden de 17 Temmuz 2023 tarihinde hayata geçirilen Yerinde Dönüşüm Projesi'ne ilişkin 8 bin 472 çağrı cevaplandı. İşte detaylar...
Çalışmalarına hız kesmeden devam eden Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan son dakika açıklamaasına göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.
Konu ile ilgili olarak paylaşılan detaylara göre, çağrı merkezini arayanlara, konut projeleri, tapu işlemleri, deprem sonrası hasar tespit çalışmaları, deprem bölgesinde başlatılmış olan pek çok projeye ilişkin çevre kirliliği gibi birçok konu ile ilgili olarak bilgi veriliyor.
Yine paylaşılan detaylara göre, ayrıca çağrı merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemlerinde vatandaşların kolaylıkla randevu alması, Web Tapu başvurusu yapması da sağlanıyor.
Depremzedeler "Yerinde Dönüşüm Projesi" için aradı
Aktarılan detaylara göre, çağrı merkezi tarafından 6 Şubat 2023 tarihindeki depremlerden etkilenmiş olan şehirlerden de 17 Temmuz'da hayata geçirilen Yerinde Dönüşüm Projesi'ne ilişkin 8 bin 472 çağrı cevaplandı.
Paylaşılan bilgilere göre, çalışmalarına hız kesmeden devam eden Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki konu ile ilgili olarak yaptığı açıklamada "Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı bünyesindeki çağrı merkezi ile tapu randevusu, web tapu başvurusu işlemlerini kolaylaştırıyor, Yerinde Dönüşüm Projemize ilişkin olarak soruları da yanıtlıyoruz. Her daim yanlarında olduğumuz vatandaşlarımızın özellikle tapu başvurularındaki bekleme süresini azaltarak, zamandan tasarruf sağlıyoruz." açıklamasını yaptı.
Aktarılan detaylara göre, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Yönetim Bilgi Sistemi Daire Başkanı Ebru Köseoğlu da çağrı merkezinden vatandaşların hafta içi 08.00-18.00 saatlerinde tapu randevularını alabildiğini dile getirdi.
Yine verilen detaylar göre, ÇED İzleme ve Çevre Denetimi Daire Başkanı Barış Ecevit Akgün de çevre kirliliğine karşı da vatandaşların hassasiyetle hareket ettiğini kaydederek, "Vatandaşlarımızın, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının ALO 181 ve WhatsApp ihbar hattına ilettiği talep ve şikayetlerini alıyoruz. Online olarak yetkili il müdürlüğümüze iletiyoruz." diye konuştu.
Başakşehir'deki riskli bina stoku yüzde 13'e indi!
İstanbul’da büyük dönüşüm başlıyor! Rezerv alanlar tek tek belirlendi, 350 bin yeni konut yapılacak!
Deprem bölgesinde yerinde kentsel dönüşüm için 2 günde 36 bin 825 başvuru geldi!