Sektörel

ANBA Yayın Grubu inşaat sektörünün Alibaba'sı olmak istiyor!

1985'te kamu yatırımları, ihaleler ve ihale sonuçlarını duyurmak üzere 'Günlük İhale Bülteni' ve 'Haftalık Yatırım, Proje İhale Dergisi' ile yayın hayatına başlayan ANBA, bugün sektörünün en güçlü arama motorlarından birine dönüştü

30 yıl önce Türkiye'de yatırım dendiği zaman kamu yatırımlarının akla geldiğini söyleyerek 30 yıllık serüvene nasıl başladıklarını anlatan ANBA Yayın Grubu Genel Yayın Yönetmeni Mahmut Kılınç, "25 yaşındayken şirketi kurduğumda ne internet, ne bilgisayar vardı. Günlük 30-40 farklı illerdeki ihale sonuçlarını bizzat yerine giderek alıyorduk" dedi. 


Kılınç şirketinin 30 yıllık serüvenine ilişkin şunları söyledi: "1985'ten 1997 yılına kadar günlük ihale duyurularını ve sonuçlarını haftalık dergide yayımlayarak faaliyetlerimize devam ettik. ANBA ayın Grubu, inşaat sektörünü internet yayıncılığı ile tanıştırdı. 2001'e kadar internete yaptığımız yatırımlarından yeterli verimi alamadık, ama bugün baktığımda internet, 30 yılı geride bırakmamızı ve ayakta kalmamızı sağladı. Bugün Türkiye'nin tüm önemli kurumsal firmalarına hizmet vermeye devam ediyoruz. Ortadoğu, Afrika, Rusya ve Türki Cumhuriyetlerle ilgili 30 ülkede proje haber olarak, faaliyetlerimizi artırıyoruz. Türkiye'nin en büyük satın alma platformunu oluşturmak üzere çalışmalarımız hızla devam ediyor. Tüm çalışmalarımızı inşaat sektörünün Alibaba'sı olma hedefiyle ve kararlılıkla sürdürüyoruz." 


Sabah 30. Yıl Eki