24 / 12 / 2024

Antares Ofis Yönetimi E-Ticaret Limited Şirketi kuruldu!


Antares Ofis Yönetimi E-Ticaret Limited Şirketi Kağıthane'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Şükran Muradlı tarafından kuruldu.



Antares Ofis Yönetimi E-Ticaret Limited Şirketi Kağıthane'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Şükran Muradlı tarafından kuruldu.

Antares Ofis Yönetimi E-Ticaret Limited Şirketi konusu:
1. Şirket telefon, internet, Radyo, Tv, Posta yoluyla veya internet üzerinden yapılan perakende ticaret ve mağazalar aracılığı ile tekstil ürünleri, ayakkabı, çanta, elektronik ürünler ile güzellik ve bakım ürünlerinin alımını, satımını, ithalat ve ihracatını yapabilir. 2. Her türlü emlak, her türlü gayrimenkul ve özellikle siteler, plazalar, marketler, depolar, soğuk hava depoları, villa tatil köyleri, devre mülk, apart otel, motel, kamping gibi turistik tesisler, organize sanayi bölgeleri, spor kompleksleri, mesken, ev, apartman, işyeri, arsa, arazi gibi gayrimenkulleri almak, satmak, satın almak, kiralamak, kiraya vermek; bahçe, tarla ve arsalar üzerinde parselasyon ve imar durumlarını çıkarmak, gerektiğinde projelendirmek. Gayrimenkuller üzerinde irtifak, intifa, sükna, kat mülkiyeti, kat irtifakı, şüfaları ve vefa hakları, gayrimenkul mükellefiyeti tesis etmek. 3. Şirketlere insan kaynakları yönetimi, ofis yönetimi, organizasyonu, geliştirme, stratejik yönetim vb. konularda danışmanlık yapmak ve bu konularda yurtiçi ve yurtdışı menşeli değerlendirme, analiz, anket ve raporlama ürün ve hizmetlerinin kullanmak, geliştirmek. 4. Borsa ve menkul kıymet yatırımları danışmanlığı işleri hariç olmak üzere, finansal danışmanlık, proje, emlak, gayrimenkul danışmanlığı işleri yapmak. 5. Şirket maksat ve mevzuunu gerçekleştirmek için gerekli her türlü ithalat ve ihracatı yapabilir. Mevzuat hükümlerine uygun olarak yurt içinde ve yurt dışında ihalelere katılabilir. Üçüncü kişilere taahhütte bulunabilir. Konularıyla ilgili mümessillik, acentalık, patent, lisans, know-how imtiyazlar, ticaret ünvanları ve makamları satın alabilir, tescil ettirebilir, devir edebilir, konularıyla ilgili tesisler işletebilir, devralabilir veya kiraya verebilir. 6. Şirket konusu ile ilgili Reeksport ve transit ticaret yapabilir. Mümessillik ve temsilcilikler alabilir veya verebilir. Mağazalar zinciri kurabilir. 7. Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilerle işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir, kurulmuş şirketlere iştirak edebilir. 8. Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know-how, izin ruhsatname, ihtira beratları, lisans, imtiyaz, marka ve emsali gibi hakları istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslarakısmen ya da tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devrini alabilir. 9. Her türlü Özel şirketlerin personel ihtiyaçlarını karşılama 10. Her türlü halkla ilişkilerle ilgili hizmetler vermek. Yerli ve yabancı manken, film, tiyatro, ses, dans sanatçılarının ajanslığını yapmak. 11. Reklam ajansı kurmak. Her türlü reklam işleri yapmak, rekalm filmleri çekmek. 12. Reklamcılıkla ilgili olarakhediyelik eşya ve promosyon ürünlerinin alımını, satımını, ithalat ve ihracatını yapmak. Promosyon ürünlerini fason olarak yaptırmak. 13. Yürürlükteki mevzuat çerçevesinde her türlü malın alımı, satımı, ithalatı,ihracatı, pazarlaması ve dış ticareti konularında faaliyette bulunmak. 14. Şirket amacını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir, satabilir, kiraya verir, bunlar üzerinde aynı ve şahsi her türlü hakları tesis edebilir, ipotek alabilir, ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir. 3. Şahıslara borçlarının teminatını teşkil etmek üzere şirket adına kayıtlı gayrimenkulleri dilediği şart ve koşullarda ipotek verebilir. Şirket gayrimenkulleri üzrinde irtifak, infa, süknai gayrimenkul mükellefiyeti, kat irtifakı, kat mülkiyeti tesis edebilir. Her türlü gayrimenkullerle ilgili olarak tapu daireleri nezdinde cins tashihi, ifraz tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir. 15. İş merkezi (ofis) kurmak işletmek, şirketlerin faaliyette bulunacakları iş merkezleri için uygun alanlar bulmak, gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, sekretarya, bilgisayar hizmetler sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer altyapı ve donanımları sağlamak, hazır yemek servisi temin etmek, toplantı salonlarını konferans, kongre, seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitimi programları hazırlamak ve uygulamak, ve bu konularda danışmanlık yapmak. Yukarıda yazılı konularda başka şirket faydalı ve gerekli görülecek başka işlere girişilmek istenildiği takdirde ortaklar kurulunca bu yolda karar alınarak gerekli ana sözleşme değişikliğinin tescilinden sonra şirket bu işleri de yapabilecektir.
 


Geri Dön