Ariston Thermo Cares Premium’un lansmanı Türkiye’den başladı!
Isıtma ve kullanım suyu sistemleri sektörünün lideri Ariston Thermo, yeni ürün serisinin ilk ve en önemli oyuncusu olan CARES PREMIUM’ un lansmanını Türkiye’ den başlattı.
Ariston Thermo Türkiye Genel Müdürü Mete Zadil, yaptığı konuşmada “Enerji konusunda bu kadar dışa bağımlıyken hepimizin görevi enerji tasarrufuna katkıda bulunmak, işte bu nedenle tercih yoğuşmalı kombi olmalı. CARES PREMIUM yüzde 35´e varan enerji tasarrufu sağlıyor” dedi.
Bugüne kadar “Tam Yoğuşma Tam Konfor” sloganıyla tüketiciyi hep “en iyi” ile buluşturan ısıtma ve kullanım suyu sistemleri sektörünün lideri Ariston Thermo’nun yeni ürün serisinin ilk ve en önemli oyuncusu CARES PREMIUM kombinin tanıtımı önceki gün Türkiye’den başladı.
Wyndham Kalamış Marina Hotel’de yapılan Marmara Bölgesi lansmanına bölgedeki 100 bayi katıldı. Lansmanın açılışında Ariston Thermo Genel Müdürü Mete Zadil Dünyada 155 ülkede ürünü satılan, enerji tasarrufu konusunda çok iddialı bir ürün olan CARES PREMIUM’u sunmaktan gurur duyduklarını belirtti.
Tüm dünyada yenilenebilir enerjinin çok önemli olduğuna dikkat çeken Mete Zadil, ürünlerinde yenilenebilir enerji ve enerji tasarrufunun birinci kriter olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi:
“Tüm dünya enerjiyi daha efektif kullanma konusunda çaba harcıyor. Evlerde harcanan enerjinin yüzde 74’ü ısınma ve yüzde 11’i su ısıtma amacıyla kullanılıyor. Biz de Ariston olarak enerjinin bu kadar önemli olduğu çağımızda enerji tasarrufu yapan tam yoğuşmalı kombilere odaklandık. Yeni ürünümüz CARES PREMİUM tüm bu çalışmaların ürünü olarak geliştirildi.”
Zadil, yeni ürün serisinin bu anlamda lider olduğunu da vurgulayarak “Türkiye’nin farklı bölgelerinde 11 bin saat zorlu çalışma şartlarında test edilen CARES PREMIUM’un en önemli özelliği üst düzey tam yoğuşma teknolojisi sayesinde, doğalgaz faturasında yüzde 35'e varan enerji tasarrufu sağlaması” dedi.
Zadil, konuşmasında Ariston markasının tüm dünyada hızlı bir büyümeye imza attığına da dikkat çekerek “Biz hiç frene basmadan ürün geliştirmeye devam ediyoruz. Ariston, organik büyüme ve rakiplerini satın alarak daha da büyüdü. Satın almalar daha da devam edecek. Bu büyük organizasyonla beraber aynı zamanda başka yenilikleri de hayata geçiriyoruz. Çok yakında Ataşehir’de çok daha büyük, içerisinde showroom ve eğitim merkezi de bulunan yeni bir merkeze taşınıyoruz. Yani Ariston iddiasını her alanda gösteriyor” dedi.
Isıtma sektörünün dünya çapındaki lider markalarından biri olan ve 155 ülkede faaliyet gösteren Ariston Thermo CARES PREMIUM’un tanıtım akşamında Ariston Thermo Pazarlama Müdürü Işıl Aksoy da, lansmanın bir road-show çalışmasının ilk ayağı olduğunu belirterek “İstanbul’da başlattığımız Road-Show, İstanbul, Ankara, Samsun, Konya, Gaziantep ve Malatya’da devam ederek 6 Kasım’da İzmir’de sona erecek” dedi.
Aksoy, CARES PREMIUM’un tanıtımı için çok güçlü bir medya hazırlığı yapıldığını belirterek Alametifarika Ajans’ın hazırladığı reklamın televizyonlarda gösteriminin başladığını da söyledi.
Tanıtım akşamında Ariston Thermo Proje&Sistem Ürünleri Müdürü Nihat Yıldırım CARES PREMIUM ile ilgili bilgiler verdi. Toplantı Dr. Can Fuat Gürlesel´in inşaat ve yapı sektörlerine ilişkin trend ve öngörülerini içeren sunumu ile son buldu.