Arma Dizayn, pazar payını artırmayı planlıyor!
Sektörü iyi tanıyan ve satış konusunda tecrübeli pazarlama ekipleri ile pazar paylarını artırma hedefinde olduklarını bildiren Genel Müdür Tahir Dinç, "Amacımız, her geçen gün artan rekabet ortamında rakiplerimizden sıyrılarak hedeflerimize ulaşmaktır" de
Sektörü iyi tanıyan ve satış konusunda tecrübeli pazarlama ekipleri ile pazar paylarını artırma hedefinde olduklarını bildiren Genel Müdür Tahir Dinç, "Amacımız, her geçen gün artan rekabet ortamında rakiplerimizden sıyrılarak hedeflerimize ulaşmaktır" dedi.
İnşaat malzemeleri satış ve pazarlaması alanında faaliyet gösteren Arma Dizayn, gelecek yıl pazar payını artırmayı planlıyor, 2014 yılı beklentilerinin yüksek olduğunu belirten Arma Dizayn Genel Müdürü Tahir Dinç. "Sektörü iyi tanıyan ve satış konusunda tecrübeli pazarlama ekibimizle pazardaki payımızı artırmak istiyoruz. Hedefimiz, sahip olduğumuz geniş ürün portföyü ve temsil ettiğimiz piyasanın öncü markalarıyla sektörde fark yaratarak etki alanımızı genişletmek ve her geçen gün artan rekabet ortamında rakiplerimizden sıyrılarak hedeflerimize ulaşmaktır" dedi. Arma Dizaynın 2005 yılında faaliyete başladığını anlatan Dinç, kuruluşundan bu yana firmayı her yıl yenileyip geliştirme çalışmalarının sürdüğünü söyledi. Firmanın bugün inşaat malzemeleri satış ve pazarlama alanında sektöründe iyi bir konumda yer aldığını dile getiren Tahir Dinç, şöyle devam etti: "2005 yılında münhasır bayi olarak başladık. 76 I DESİAD Eczacıbaşı Yapı Ürünleri grubu bünyesinde bulunan Vitra. Artema markalı ürünlerin toptan, perakende ve projeli işler olarak satış ve dağıtımını gerçekleştirdik.
2012 yılı sonu itibarıyla gelişmekte olan pazara ayak uydurarak Seranit, Serra, Grohe ve Duravit markalı ürünlerin bayiliklerini aldık. Her biri kendi alanında, sadece Türkiye de değil, aynı zamanda global pazarda da liderliğe oynayan bu markalarla firmamızın güçlü yapısı bir kat daha artmış oldu." Oluşturdukları tali bayi ağı ile Ege Bölgesinde söz sahibi firmalardan birisi konumuna geldiklerini kaydeden Dinç, "Mağazacılıktaki farkımız ve hizmet kalitesindeki tavizsiz memnuniyet ilkemiz ile yine Denizli'de Antalya yolu üzerinde bulunan bin metrekare mağazamız ve şehir içinde bulunan konsept mağazamız ile sektördeki mağazacılık anlayışına yeni bir soluk kazandırdık. Geniş dağıtım ağımız ile bünyemizde bulunan tüm markaları pazara penetre etmekteyiz" şeklinde konuştu.
"Türkiye'de yenileme pazarı hızla büyüyor" inşaat ve inşaat malzemeleri sektörünün, Türkiye ekonomisinin lokomotifleri arasında olduğunun altını çizen Tahir Dinç, "Önümüzdeki yıl yapılacak olan yerel seçimler inşaat sektörünün büyümesine katkıda bulunacaktır.
Konut talebi, artan kentsel dönüşüm projeleri, altyapı-üst yapı yatırımları sektörü dinamik tutacaktır. Son dönemde bilinçli tüketicinin giderek artmasıyla Türkiye'de yenileme pazarı da hızla büyümektedir. Türkiye, yapı malzemeleri sektöründe dünyada sayılı üreticilerden birisi konumundadır "değerlendirmesini yaptı.
Dünya Dosya