İhale

Arnavutköy Belediyesi 5 iş yeri kiralayacak! İhalesi 1 Kasım'da!

İstanbul İli Arnavutköy Belediye Başkanlığı, Arnavutköy Hadımköy'de yer alan 5 iş yerini kiraya verecek. Kira süresi 10 yıl olarak belirlendi.

İstanbul İli Arnavutköy Belediye Başkanlığı, Arnavutköy Hadımköy'de yer alan 5 iş yeri için kiralama ihalesi düzenliyor. Söz konusu iş yerlerinin kira süresi 10 yıl olarak belirlendi.

Yıllık muhammen kira bedelinin 3 milyon TL olarak belirlendiği iş yerleri için ödenecek geçici teminat bedeli 90 bin TL olarak belirlendi.

Merakla beklenen satış ihalesi 1 Kasım 2023 tarihinde gerçekleştirilecek.


TAŞINMAZLAR KİRAYA VERİLECEKTİR
İstanbul İli Arnavutköy Belediye Başkanlığından:

Madde 1: Aşağıda özellikleri belirtilen Arnavutköy Belediyesine ait taşınmazlar ihale ile
kiralanacaktır. İhale “Taşoluk Mh. Kazım Karabekir Caddesi, No:88 Arnavutköy/İSTANBUL”
adresindeki Arnavutköy Belediyesi Binasındaki Encümen Odasında, Belediye Encümenince 2886
sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesi ve şartname uyarınca “Kapalı Teklif Usulü” artırma
suretiyle yapılacaktır. Şartname bedeli 100,00 TL (Yüz TürkLirası) olup, Arnavutköy Belediyesi
Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’nden(Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Caddesi No:88
Arnavutköy/İSTANBUL) temin edilebilir.


Madde 2: İdare, ihale gününe kadar, ilan edilen taşınmazın ihalesinden vazgeçme hak ve
yetkisine sahiptir.
Madde 3: İhaleye Katılacaklardan İstenilecek Belgeler:
A) GERÇEK KİŞİLERDEN:
1- İkametgâh belgesi, Nüfus cüzdan sureti,
2- Noter tasdikli imza beyannamesi,
3- Geçici teminat mektubu veya makbuzu, şartname bedeli makbuzu
4- Temsil durumunda Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,
5- Ortak girişim olması halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi.
6- Belediyeye herhangi bir borcu olmadığına dair Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış
belge (6183 sayılı kanunun 48. maddesine göre yapılandırılmış borçlar istisna kabul edilecektir.)
B) TÜZEL KİŞİLERDEN:
1- İdare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret veya Sanayi Odasından, Ticaret Sicili Müdürlüğünden veya benzeri bir makamdan,
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişinin siciline kayıtlı olduğuna dair belge,
2- Noter tasdikli imza sirküsü, (Dernekler için karar defterinin ilgili sayfasının onaylı
sureti ve yetkilinin Noter tasdikli imza beyannamesi),
3- Geçici teminat mektubu veya makbuzu, şartname bedeli makbuzu
4- Temsil durumunda Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,
5- Ortak girişim olması halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi.
6- Belediyeye herhangi bir borcu olmadığına dair Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış
belge (6183 sayılı kanunun 48. maddesine göre yapılandırılmış borçlar istisna kabul edilecektir.)
C) ORTAK GİRİŞİMLERDEN:
Ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her biri için, bu maddedeki (A) veya
(B) bentlerinde belirtilen belgeler istenecektir.
MADDE 4: Tekliflerin Verilmesi: Teklifler ihale günü saat 10.00’a kadar Emlak ve
İstimlak Müdürlüğü'ne teslim edilecektir. Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu
takdirde dış zarfa Arnavutköy Belediyesi Emlak ve İstimlak Müdürlüğünün adresi(Taşoluk
Mahallesi Kazım Karabekir Caddesi No:88 Arnavutköy/İSTANBUL) ile hangi işe ait olduğu,
isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek tekliflerin, ilanda belirtilen
ihale saatine kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğü'ne ulaşması şarttır. Postadaki gecikme
nedeniyle işleme konulamayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir. Emlak ve
İstimlak Müdürlüğü'ne verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz. 

Gölcük Belediyesi 9 iş yeri satacak! Kaçırmayın!

İstanbul barajları alarm veriyor! Su seviyesi yüzde 21’e düştü

Belediye 8 kat imarlı arsa satacak!