Artaş Avrupa Konutları Ataköy 2017'de teslim!
Artaş Adını Avrupa Konutları projeleriyle son yıllarda sıkça duyduk. Bize kendilerini ilk tanıttıkları proje Avrupa Konutları Atakent projesi olsa da en çok konuşulan ve firma için marka değeri yaratan proje Gaziosmanpaşa Tem projesiydi.
Artaş Adını Avrupa Konutları projeleriyle son yıllarda sıkça duyduk. Bize kendilerini ilk tanıttıkları proje Avrupa Konutları Atakent projesi olsa da en çok konuşulan ve firma için marka değeri yaratan proje Gaziosmanpaşa Tem projesiydi. Tem’in kenarında, havaalanına bu yoldan giden herkesin dikkatini çeken satış fiyatlarıyla da şaşırtan bir projeydi. Çok kullanışlı bir mimari, kalite/fiyat oranı yüksek bir inşaat kalitesi vardı. Bu proje hem oturum avantajı sağlaması hem yüksek yatırım getirisiyle dilden dile dolaştı. Kısa zamanda hiç bir pazarlama faaliyetiyle edinilemeyecek bir marka algısı yarattı firma. Bu algıyla, Gaziosmanpaşa projesinden sonra Atakent2, Saklıbahçe, Atakent 3, Isparta Kule Projeleri, Vadi İstanbul, Tema İstanbul, Eclipse Maslak gibi projelere imzasını attı. Bu projelerin hepsinin en önemli özelliği çok iyi lokasyonlarda geliştirilmiş olması. Artaş’ın son yıllarda beş yıl öncesine nazaran hedef kitle değiştirdiğini söylemek mümkün.
Her yeni projesinde alım gücü daha yüksek bir kitleye hitap etmeyi tercih eden firma, şimdilerde Ataköy projesiyle gündemde. Hatta haberi hazırlarken çok kısa sürede Atakent projesinin de satış ofisinin açılacağı haberini aldık.
Ataköy projesi, oldukça yüksek bir metrekare fiyatıyla satışa çıktı. Çok yakının da geliştirilen yine Nef projesinden daha yüksek bir bedel değil bu aslında ama ilk fiyat olarak incelemeye değer. Projenin en büyük avantajı lokasyon. Ataköy diye anılan bölge, İstanbulluların Ataköy diye bildiği yer değil aslında. Ama emin olun birkaç yıl içinde “asıl” Ataköy bu projelerin geliştirildiği bölge, şimdiki Ataköy de “eski” Ataköy olarak belleğimizde konumlanır. Projenin diğer bir avantajı alışveriş merkezi. Özellikle Zeytinburnu hattından sonra İstanbul’da yaşayanların tüketim ve sosyal alışkanlıkları farklılık gösteriyor.
İstanbul’da surun arkasına geçtiğinizde mağazalarda harcanan ortalama süre, alışverişe ayrılan haftalık bütçe, alım kararını verme süresi neredeyse tamamen değişiyor. Bu kitle alışverişe daha çok zaman ayırıyor, alım kararını daha düşünerek veriyor. Ama alışveriş merkezlerini de çok daha iyi kullanıyor. Yani eğer bir avm ’nin üzerinde konumlanan bir rezidans alacaksanız bu hat çok daha kârlı.
Projenin bir blogu rezidans, bir blogu ofis. Bu da daha küçük metrekareli evlerin daha avantajlı olabileceğini gösteriyor bize.
Artaş fiyat politikası açısından tahmin edilmez bir firma. Ürünlerin ne zaman zamlanacağını müşteri gözüyle öngörmek zor.
Ataköy projesi için de bu durum sanırım geçerli zira daha birkaç gün önce aşağıda da sizinle paylaştığım soruyu aldım. Ancak bu proje özelinde fiyatlar her ne kadar aynı lokasyondaki diğer projelerle eş olsa da tapu harcı ve KDV bedeline dikkat etmek gerekiyor.
Web: www.avrupakonutlariatakoy.com
Cumhuriyet