06 / 11 / 2024

Asansör işletme ruhsatı dilekçesi!

Asansör işletme ruhsatı dilekçesi!

Asansör işletme ruhsatı, asansörün standartlara ve yönetmeliğe uygun yapıldığını gösteren belgeye deniyor. Bu belge dilekçe ile belediyeye başvuruda bulunularak alınabiliyor. İşte asansör işletme ruhsatı dilekçesi...




Asansör işletme ruhsatı dilekçesi!

Asansör işletme ruhsatı, asansörün standartlara ve yönetmeliğe uygun yapıldığını gösteren belge olarak tanımlanıyor. Bu ruhsat belediyelere bir dilekçe ile başvurarak temin ediliyor.


Ayrıca, dilekçe ile birlikte temin edilmesi gereken belgeler şu şekilde sıralanıyor:

-Dilekçe

-CE belgesi

-ISO 9001 Belgesi

-AT Uygunluk Belgesi

-CE li Malzemelerin seri numalarının olduğu güvenlik ekipmanları listesi

-Süresi 2 yıl olan bakım sözleşmesi

-Garanti Belgesi

-Yapı Denetimden Onaylı Yazı ve Projelerin ve hesapların onayı

-Asansör son kontrol formu dolu hali

-Mukavemet hesapları

-Uygulama projesi


Örnek asansör işletme ruhsatı dilekçesi...


............. BELEDİYE BAŞKANLIĞINA

                        ............



.......... Beldesi, ………………………. mahalle, …………………… pafta, ………. ada, ………. nu.lı parsele ...../ …../ 20….. tarih ve C: ..... S: ..... D: ..... nu.lı yapı ruhsatı ile inşa edilen binamda bulunan asansörüme işletme ruhsatının verilmesini arz ederim.



Tarih: ...../ …../ 20…..

Adı Soyadı: ……………………….

T.C. Numarası: ….……………………

İmza: ….……………………




ADRES:

……………………………………….…………….

…………………………………………………….

………………………………………….………….

Telefon Nu.: …………………………………....




EKLER:

1– Yapı sahibi ile ilgili belgeler

2– Proje müellifi ile ilgili belgeler

3– Teknik uygulama sorumlusu ile ilgili belgeler

4– Asansör firması ile ilgili belgeler


Asansör işletme ruhsatı nedir?
Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği!



Geri Dön