Genel

Astoria AVM, girişe 1.5 milyon dolarlık ekran kuracak

Esentepe'de 2 yıl önce hizmete giren ve beyaz yakalıların tercih ettiği bir AVM haline gelen Astoria, 'markaların iletişim' mekanı olmaya soyundu

Esentepe'de 2 yıl önce hizmete giren ve beyaz yakalıların tercih ettiği bir AVM haline gelen Astoria, 'markaların iletişim' mekanı olmaya da soyundu. AVM'nin girişine 1.5 milyon dolarlık yatırımla dev bir LED ekran konulurken burası markaların iletişim platformu haline getirilecek. Astoria'nın yatırımcısı Vedat Aşçı, CMS Medya ile birlikte ortak projeyi geliştirdiklerini ve ciddi bir geri dönüşüm almayı beklediklerini belirterek, "Şimdiden çok sayıda markadan burada reklamlarının dönmesi için talep gelmeye başladı. Burası etkin bir iletişim platformu olacak" dedi. Aşçı'nın verdiği bilgiye göre, Astoria'daki değişim bununla da sınırlı değil. AVM'ye son günlerde gelenler bilir; kapıdan girişte sizi kuş cıvıltıları, bahar çiçekleri karşılıyor AVM'nin her köşesinde bir bahar havası var. Bu da bundan sonra her dönem işlenecek temaların ilk örneğiymiş. İlk tema da 'bahar' olduğu için AVM bu şekilde dekore edilmiş.

Bu arada Cumartesi günü hemşehrisi Samsunlu Tanrıverdi Ailesi'nin ünlü Çinli otel zinciri Shangri-La ile Beşiktaş eski tütün deposunun yerine inşa ettiği '7 yıldızlı' otelin imza törenine katılan ve orada sohbet etme imkanı bulduğum Vedat Aşçı, turizm alanında kendisinin de ay sonunda bir müjdesi olacağını söyledi. 4 yıl önce SSK'nın Maçka'daki binasını çekişmeli bir ihale sonucu 41.4 milyon TL'ye alan Aşçı burada yapılacak butik otel için çok sayıda uluslararası zincirle görüştüklerini ve son 2'ye bir Avrupalı bir Uzakdoğulu zincirin kaldığını açıkladı. İsimlerini vermedi ama bir ipucu vardı: Moda markası olup da otel yatırımı yapan bir grup... Artık Boğaz'da otel arayan Bulgari mi desem, Armani mi?
Hale Tüzün/Vatan