AVM

Atakule'ye 200 milyon TL’lik makyaj!

Ankara’nın ilk alışveriş merkezi olan Atakule, Atakule GYO tarafından yeniden yapılanıyor. 20 bin metrekarelik AVM’de Louis Vuitton, Burberry gibi önemli markalarla, yaklaşık 85 mağaza bulunacak.

Ankara’nın ilk alışveriş merkezi olan Atakule, Atakule GYO tarafından yeniden yapılanıyor. Atakule GYO İcra Kurulu Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Mehmet Arpacı, “Tarman Group tarafından satın alınan Atakule GYO’nun yatırımcısı olduğu Atakule, hiç kuşkusuz manevi açıdan en kıymetli projelerimizden… Ankara için büyük değer taşıyan Atakule’yi anılardaki yerine de sahip çıkarak, çağdaş bir yaşam merkezi haline getirmek adına çalışmalarımızı yürütüyoruz” dedi.



85 mağaza var


JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş ise, Atakule’nin, kent yaşamının merkezinde, geleceği günümüze taşıyan, Moda ve trendlerin öncüsü, dünya standartlarında bir yaşam merkezi olarak konumlandırıldığını söyledi. Alkaş, şöyle devam etti: “20 bin metrekarelik AVM’yi Louis Vuitton, Burberry gibi önemli markalarla yaklaşık 85 mağazayla projelendirdik. Atakule, yeme - içme ve kültür sanat alanlarında da titizlikle yürüttüğümüz çok özel yaklaşımlarla kentsel bir çekim merkezi olarak kapılarını açacak.”

200 milyon TL’lik yatırımla yenilenen Atakule’de yürütülen çalışmalar gelecek yılın son çeyreğinde tamamlanacak.


Milliyet