Autopia reklam kampanyası ile ilke imza atıyor!
Türkiye'nin ilk, Avrupa'nın ise en büyük otomobil alışveriş merkezi olma özelliği ile tematik alışveriş merkezi konseptine farklı bir bakış açısı ve soluk getiren Autopia yeni reklam kampanyası ile yine bir ilke imza atıyor
Uluslararası Gayrimenkul Ödüllerinde kazandığı Avrupa'nın 2010 yılındaki en iyi mimari projesi ödülü ile dünya'da yatırımcıların, gayrimenkul şirketlerinin, mimarların, otomotiv ve inşaat sektörünün yoğun ilgisi ile karşılaşan Autopia, yeni reklam filmlerinde özellikle benzersiz projesi sayesinde Avrupalıların Autopia projesi karşısında yaşadıkları şaşkınlık ana fikri ile sergileniyor.
İletişim ajansı Optima İletişim, reklam ajansı Tayfa&WDO olan ve Atlantik Film tarafından prodüksiyonu gerçekleştirilen reklamlar için özellikle casting aşamasında çok özenli bir çalışma yapıldı. Umut Aral yönetmenliğinde, yatırımcı, galerici ve tüketiciye yönelik 3 farklı filmin çekimleri 3 günde gerçekleştirildi.
Avrupada dahi eşi benzeri olmayan bir projeye imza atmanın haklı gururunu mizahi yolla paylaşmayı amaçlayan reklam filmlerinde ana mesaj Bu sefer biz yapıyoruz, onlar konuşuyor
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Autopia
Pazarlama Müdürü: Sibel Darcan Elçin
İletişim Ajansı: Optima İletişim
Reklam Ajansı: Tayfa&WDO
Medya Satın Alma Ajansı: Carat
Yönetmen: Umut Aral
Yaratıcı Yönetmen: Kağan Küçük, Kemal Hayıt
Yaratıcı Grup: Mustafa Hayıt, Erdem Güler, Uğur Sönmez
Müşteri İlişkileri: Ayşe Barış Uysal, Aslı İzan
Ajans Prodüktörü: Serdar Çakır
Prodüksiyon Şirketi: Atlantik Film
Müzik: Jingle House
Kullanılan Mecralar: TV, Gazete