28 / 04 / 2024

AVM algı araştırması sonuçları 23 Ocak'ta açıklanıyor!

AVM algı araştırması sonuçları 23 Ocak'ta açıklanıyor!

AYD – “AVM Ziyaretçisi Büyüteç Altında Araştırması” sonuçları 23 Ocak sabahı açıklanıyor. 2013 yılı Tüketici Algı Araştırması’nın Sonuçları 23 Ocak 2014 Perşembe günü The Marmara Otel’de açıklanıyor, değerlendiriliyor...





AYD – “AVM Ziyaretçisi Büyüteç Altında Araştırması” sonuçları 23 Ocak sabahı açıklanıyor…


2013 yılı Tüketici Algı Araştırması’nın Sonuçları 23 Ocak 2014 Perşembe günü The  Marmara Otel’de açıklanıyor, değerlendiriliyor.


AYD, Organize Perakende Sektörünün büyük ölçüde hedef kitlesini oluşturan AVM Ziyaretçisi’nin algısını 2013 yılında da GFK Araştırma Şirketi’yle işbirliği yaparak araştırdı ve bir rapor haline getirdi.



AYD Başkanı Hulusi Belgü’nün açılış konuşmasıyla başlayacak toplantıda GFK uzmanları “Araştırmanın metodolojisini” ve süreçlerini anlatacak ve yorumlayacaklar.Toplantıya GFK CEE- META Dijital Pazar Zekası Bölge İş Geliştirme Direktörü; Caroline Henne’ de Almanya’dan gelecek ve konuk konuşmacı olarak geniş bilgi verecek.


Geri Dön