Genel

AVM tüketicileri algı araştırmaları açıklanıyor!

AYD, Akademetre işbirliği ile gerçekleştirdiği œAVM Tüketici Algı Araştırması “ IInin sonuçlarını 11 Ocak"ta   kamuoyu ile paylaşacak...

 Perakendeciler, tüketiciler ve sektörel çözüm ortakları ile birlikte Perakende Sektörünün kurumsal yapısının gelişimine önemli katkıda bulunan AYD, Akademetre işbirliği ile gerçekleştirdiği œAVM Tüketici Algı Araştırması “ IInin sonuçlarını 11 Ocak"ta   kamuoyu ile paylaşacak.
Araştırma sonuçları;   11 Ocak 2011 Salı günü Swissotel"de yapılacak sunum ve panel ile açıklanacak
œAVM Tüketici Algı Araştırması - II sonuçları 11 Ocak Salı günü saat 14.00 “ 18.00 arasında düzenlenecek toplantıda kamuoyu ile paylaşılacak.
AYD Başkanı Hakan Kodal"ın açılış konuşması ile başlayacak toplantıda araştırma metodolojisi ve rasyoneli Akademetre CEO"su Dr. Halil İbrahim Zeytin tarafından sunulacak.
Araştırma sonuçlarının değerlendirileceği panele; JLL Türkiye Başkanı Avi Alkaş,   AMPD Başkanı ve TeknoSA Genel Müdürü Mehmet Nane,   TÜAD Başkan Yardımcısı   Temel Aksoy, AYD Başkan Yardımcısı ve Corio Genel Müdürü Koray Özgül ve Pradera Türkiye Genel Müdürü Alison Rehill Ergüven panelist olarak katılacak. Toplantı soru-cevap ile sona erecek.
Araştırma 18 ilde gerçekleştirildi
Araştırma Türkiye genelinde 18 ilde gerçekleştirildi. Araştırma kapsamına alınan illerde 1 yıldan uzun süreli açık olan en az 25.000m ² kiralanabilir alana sahip 2 AVM"nin bulunması ön koşulu arandı.
Araştırmanın gerçekleştirildiği iller: İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Konya, Antalya, Gaziantep, Mersin, Diyarbakır, Kocaeli, Kayseri, Aydın, Denizli, Tekirdağ, Eskişehir, Trabzon ve Erzurum.