Genel

AVM'ler toparlanma sürecinde

Kriz ve perakende sektöründeki durgunluk nedeniyle ciddi sıkıntı yaşayan alışv

Aynı zamanda Cevahir Alışveriş Merkezi'ne danışmanlık yapan Alkaş, Cevahir'in kriz sürecini çok iyi yönettiğini ifade ederek, "Giden markaların yerine daha büyük mağazalar geliyor. Çünkü, bazı koridorlardan yararlanılması için belli limitin üzerindeki markalara ağırlık verildi. Mağaza karmasının alan dağılımını daha iyi yapmak için çalışıyoruz. Parekendeciden talep hala devam ediyor" dedi.

 

 

KUR SABİTLEYENLER:  

İstinye ParkKANYON MARKA KARMASINI ÇEŞİTLENDİRDİKiralarının yüksekliği nedeniyle sık sık gündeme gelen Kanyon Alışveriş Merkezi'nden 20 markanın çıktığı belirtiliyor. Buna karşılık 20'den fazla markanın mağaza açtığı merkez, A grubuna yönelik markalar yerine B Grubu'na ağırlık verdi. Kanyon'dan ayrılan markalar, Durance En Provence, Carnevale, Kaloo, Angelo Nardelli, Perigot, Tally Weil, La Luz, Natalys, Buzbar, Thomas Pink, So Chic, Segafredo, GAS, Next, İstanbul Modern, Fornarina, Swatch, North Faile, Energy, Women's Secret.