AVM

AVM'ler tüketici ihtiyaçlarına göre değişiyor!

PerAModa'nın kurucusu Engin Yıldırım, Türkiye'de ilk açılan AVM'lerin, alışveriş yapmak için gidilen merkezler olduğunu, ancak zaman içinde değişen tüketici ihtiyaçları doğrultusunda AVM'lerin de evrim geçirdiğini söyledi..

Marka temsilcileri ile AVM yöneticilerini bir araya getirmeyi amaçlayan PerAModa'nın kurucusu Engin Yıldırım, Türkiye'de ilk açılan AVM'lerin, alışveriş yapmak için gidilen merkezler olduğunu, ancak zaman içinde değişen tüketici ihtiyaçları doğrultusunda AVM'lerin de evrim geçirdiğini söyledi. Yıldırım, "Günümüzde insanlar alışveriş merkezlerine sadece alışveriş yapmak için değil, aile, dost, iş arkadaşları ile buluşup gezmek ve sosyalleşmek için de gidiyor" dedi. Türkiye'de henüz alışveriş merkezi olmayan şehirlerin bulunduğunu ifade eden Yıldırım, Avrupa'da bin kişi başına düşen kiralanabilir alan ortalama 196 metrekareyken, Türkiye ortalamasının 126 metrekarede kaldığını kaydetti. AVM'lerde geçen yıl 75 milyar lira ciro gerçekleştiğini anımsatan Yıldırım, bu yıl ise 90 milyar lira ciro hedeflendiğini söyledi. 


Sabah