Genel

AVM'ye giren müşteri bilgileri mağazalarla buluşacak!

2010 yılının perakende gündemine neyin damga vurduğunu düşündüğümde ilk aklıma gelen, fırsat sitelerinin hızla çoğalması oldu  

2010 yılının perakende gündemine neyin damga vurduğunu düşündüğümde ilk aklıma gelen, fırsat sitelerinin hızla çoğalması oldu. Sadece moda markaları değil, yılın ikinci yarısında hamam, cilt bakımı, restoranlar da bu furyaya katılarak tüketicilere yüzde 70'e varan indirimlerle çağrı yaptılar. 2011'de ise yepyeni bir gelişmeyi konuşuyor olacağız. Akıllı telefon çılgınlığına bağlı olarak yaşanacak bu gelişmede, AVM yöneticileri, sizi iPhone ve Blackberry'leriniz aracılığıyla izlemeye alacak, siz bu telefonlarla diyelim ki akşam yemeği için gittiğiniz Kanyon'da tıpkı havaalanındaki gibi bir desk'e gidip chek-in yaptıracak ve o andan itibaren o alanda dolaştığınız sürece pek çok teklif alacaksınız. şžu anda bu konuyla ilgili proje geliştiriren iki şirket var. Biri AVM mfi Partners, diğeri Rea Gayrimenkul. Her iki şirket de AVM proje ve yönetim işini yaparken elde ettikleri verileri müşterilere teklif göndermek için kullanmaya hazırlanıyor. Rea Gayrimenkul'ün kurucusu Levent Küçüklerli, bu konuda çalışmak için bir ABD'li şirketle ortaklık yapmaya hazırlanırken, AVM mfi Partners'ın Yönetim Kurulu Başkanı Aydın Yurdum da AVM'ye giren müşteri bilgilerini mağazalarla buluşacağı ortamı yaratmak için sistem kurmaya hazırlanıyor.
 
81 milyon akıllı telefon

Eğer cep telefonunuza gelen indirim maillerinden, mail kutunuza gelen mail'lerden bunalıyorsunuz 2011'in ikinci yarısında başınıza gelecekleri düşünün. 2010'un 3. çeyreğinde satılan 417 milyon cep telefonunun yüzde 20'sini oluşturan 81 milyonun akıllı telefon olduğunu biliyoruz. 2012'de satılan akıllı telefon sayısının ise 400 milyonu geçmesi ve toplam cep telefonu pazarının yarısına dayanması bekleniyor. Bu rakamlara bakınca, perakendecilerin bu gelişmeye kayıtsız kalması düşünülebilir mi
Habertürk