İhale

Aydın'da 13.7 milyon TL'ye icradan satılık gayrimenkul!

T.C. Aydın İcra Dairesi, Aydın ili, Efeler ilçesi, Umutlu Mahallesi, 275 ada 11 parselde yer alan fabrika ve idare binasını 13 milyon 772 bin 584 TL'ye satıyor.

T.C. Aydın İcra Dairesi tarafından, Aydın ili, Efeler ilçesi, Umutlu Mahallesi, 275 ada 11 parselde yer alan fabrika ve idare binası 13 milyon 772 bin 584 TL'ye satışa sunuldu. Gayrimenkulün satış ihalesi 7 Nisan tarihinde saat 11:30'da gerçekleştirilecek. 

İlan metni: 

T.C.AYDIN İCRA DAİRESİ 2020/1037 TLMT.

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI
Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO'LU TAŞINMAZIN Özellikleri : Aydın İl, Efeler İlçe, 275 Ada, 11 Parsel, UMURLU Mahalle/Köy, Satışa konu taşınmaz:
Aydın İli, Efeler İlçesi, Umurlu Mahallesi, 275 ada, 11 nolu parsel, 16.381,46 m2 yüzölçümlü, arsa vasfında taşınmazdır. Açık adresi Aydın İli, Efeler İlçesi, Umurlu Mahallesi Aydın Organize Sanayi Bölgesi şeklindedir. Taşınmaz Uygulama imar planına göre TAKS/KAKS:0,70/0,70 şeklinde ve ön cepheden 15,00mt yan 10,00 arka ve komşu mesafesi 7,50metre çekme mesafeli şeklinde imarlıdır. Aydın İli, Efeler İlçesi, Umurlu Mahallesi, 275 ada, 11 nolu parsel, 16.381,46 m2 yüzölçümlü, arsa vasfında taşınmaz Aydın İli, Efeler İlçesi, Umurlu Mahallesi Aydın Organize Sanayi Bölgesi içerisinde Aydın-Denizli şehirlerarası karayolunun 250 metre kuzeyinde yer almaktadır. Taşınmaz parsel zemin itibariyle eğimsiz ve yapılaşmaya uygun konumdadır. Sanayi Bölgesinin alt yapı ve Üstyapı hizmetlerinden faydalanacak ve parsel önüne kadar kaplama yol olan konumdadır. Taşınmaz çevresinde yer alan parseller üzerinde fabrika binaları yer almaktadır. Tutulan ve tercih edilen bir konumda olup her zaman alım ve satışa uygundur. Taşınmaz belediyenin her türlü alt yapı hizmetlerinden yararlanmaktadır. Taşınmaz ile ilgili yapılan tespit ve incelemede; Parsel üzerinde iki adet fabrika binası ve 1 adet idare binası bulunmaktadır.
A)İNŞAAT: İDARE BİNASI: İki katlı betonarme yapı tarzında inşa edilmiştir. Ana fabrika binasına bitişik olup, dışı kaplamalı ve içi sıvalı ve boyalıdır. İdari bina üzerinde çelik profil ile taşıyıcı sistem ve saç çatı örtülüdür. Pencereler pvc doğramalı zemini seramik kaplıdır. İdari bina bakımlı olup takribi 300,00m2 yüzölçümlüdür. Taşınmaz takribi 10 yıllıktır.
1.FABRİKA BİNASI: Parselin doğu kısmında tek katlı prefabrik taşıyıcılı sistem yapı tarzında inşa edilmiştir. Bina üzeri çelik taşıyıcı makas sistem ve saç ile örtülüdür. Binanın dışı ve içi sıvalı ve boyalıdır. Mevcutta Faaliyette olmayan binada bakımsızlıktan dolayı boya ve badanası çok eskimiş durumdadır. Bina zemininde özel bir kaplama yoktur. Fabrika binası kapıları kamyon vb büyük araçların girişini de sağlayacak büyüklükte ve demir malzemedendir. Pencerelerde pvc doğramalar kullanılmıştır. Kat yüksekliği 6,75mt?dir. Taşınmaz takribi 1.262,00m² yüzölçümlü olup taşınmaz takribi 25 yıllıktır. Taşınmaz keşif günü itibariyle kullanılmamaktadır. Fabrika binasının doğusunda bitişik olarak müştemilat niteliğinde 100,00m² alanlı bina yapılmıştır. Fabrika binası yapı ruhsatı 08.08.1994, yapı kullanma izin belgesi 06.09.1994 'dür.
2.FABRİKA BİNASI: Parselin batı kısmında tek katlı prefabrik taşıyıcılı sistem yapı tarzında inşa edilmiştir. Binanın dışı ve içi sıvalı ve boyalıdır. Mevcutta Faaliyette olmayan binada bakımsızlıktan dolayı boya ve badanası çok eskimiş durumdadır. Bina zemininde özel bir kaplama yoktur. Fabrika binası kapıları kamyon vb büyük araçların girişini de sağlayacak büyüklükte ve demir malzemedendir. Yan cephe kaplamaları oldukça eskimiş ve bir kısmı rüzgardan kırılmış ve dökülmüş vaziyettedir. Taşınmaz takribi 3.205,00m² yüzölçümlü olup taşınmaz takribi 11 yıllıktır. Taşınmaz keşif günü itibariyle kullanılmamaktadır. Fabrika binası yapı ruhsatı 04.10.2006 , yapı kullanma izin belgesi 15.09.2009 'dür. Çevre Ve Şehircilik Bakanlığının 16.07.1985 tarih ve 85/9707 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile yürürlüğe giren Mimarlık Ve Mühendislik Hizmetleri Şartnamesinin 3.2 maddesi gereğince mimarlık ve mühendislik hesabında kullanılacak 2021 yılı yapı yaklaşık birim maliyetleri yapının mimarlık hizmetlerine esas olan sınıfı dikkate alındığında, idare binası 3.sınıf A grubu yapılardan, fabrika binaları 2.sınıf C grubu yapılardan, müştemilat 1.sınıf A grubu yapılardandır.
İDARE BİNASI : Yapı değeri: 300,00 m² x 1.360,00 TL/m² = 408.000,00 TL
Yıpranma payı (-) %10 = 40.800,00 TL
Net yapı değeri = 367.200,00 TL
1.FABRİKA BİNASI: Yapı değeri: 1.262,00 m² x 1.030,00 TL/m² = 1.299.860,00 TL
Yıpranma payı (-) %25 = 324.965,00 TL
Net yapı değeri = 974.895,00 TL
2.FABRİKA BİNASI: Yapı değeri: 3.205,00 m² x 1.030,00 TL/m²=3.301.150,00 TL
Yıpranma payı (-)% 25 =825.287,50 TL
Net yapı değeri = 2.475.863,00 TL
MÜŞTEMİLAT: Yapı değeri: 100,00 m² x 1.360,00 TL/m² = 136.000,00 TL
Yıpranma payı (-) %25 = 34.000,00 TL
Net yapı değeri =102.000,00 TL
ARSA DEĞERİ: 16.381,46 m² x 600,00 TL/m² = 9.828.876,00 TL
TAŞINMAZIN TOPLAM DEĞERİ = 13.748.834,00 TL
B)ELEKTRİK: Taşınmazda yapılan tespitte; herhangi bir faaliyeti olmayan tesisin, terk edilmiş vaziyette olduğu, enerji beslemesinin organize sanayinin 31,5 kV. OG dağıtımından yapı sınırları içindeyer alan demir direk üstü 400 KVA trafo ile sağlandığı, trafo altında da trafo postası tanımlı tesis enerji genel giriş panosu (enerji giriş ölçümü de buradan yapılmakta) yer almaktadır. Trafodan sonra tesisin 1,8 mt. x 2 mt. ebadında ana panosunda kompanzasyon sistemi bulunmakta, bu pano her ne kadar çalışabilecek durumdaysa da genel bir bakıma ihtiyacı gözlenmekte ve tesis ile elektrik sistemi kapalı vaziyettedir. Taşınmazın üretim yapılarının elektrik tesisatları etanj olarak tesis edilmiş, makine parkında yer yer her makine için duvarlarda küçük etanj plastik elektrik (bakıma ihtiyacı olan — maddideğer oluşturmayacak) panoları bulunmakta,Batıdaki taşınmazın içindeki ana pano yanında da yine oldukça kötü durumda (temizlik yapılması gereken) bir BOSCH marka buzdolabı bulunmaktadır. Tesiste güvenlik amaçlı kurulu bir kapalı devre televizyon sistemi (CCTV) görülmekte ancak pek çok kameranın yerinden söküldüğü, yangın alarm ve uyarı sistemi olarak butonlu ve klaksonlu bir klasik sistemin kurulu ancak parçaların söküldüğü, tesisin tekrar faal hale gelmesi durumunda yangın alarm sisteminin tamamen yenilenmesi gereği anlaşılmaktadır. Tesisin aydınlatmalarının tavanlarda SSL tipi sarkıt armatürlerle yapıldığı, tesisin tekrar aynı sektörle ilgili kullanımı durumunda da tüm elektrik tesisatının elden geçirilmesinin gerekliliği net görülmekte, taşınmazın doğusunda yola cepheli idari bina kapalı olduğundan girilememekle ancak dışarıdan görülebildiği haliyle elektrik iç tesisatının uygun olduğu anlaşılmaktadır. Mesleki alanım elektrikli cihaz-sistem ve tesisat için yapılan kıymet takdiri serbest piyasa durumu ve elektrikli sistemlerin yıpranma ve piyasada bulabileceği değerleri açısından;
*400 KVA trafo + demir trafo direği + taşınmaza enerji bağlantısı + alt kısımdaki trafo postası =17.500 TL
*Ana dağıtım (Kompanzasyonlu) panosu = 3.000 TL
*Muhtelif elektrik panoları + aydınlatma armatürler + CCTV sistemi = 3.000 TL
*BOSCH marka buzdolabı = 250TL TOPLAM: 23.750,00 TL
TAŞINMAZIN İNŞAAT + ELEKTRİK GENEL TOPLAM DEĞERİ
13.748.834,00TL +23.750,00 TL = 13.772.584,00 TL
Adresi : Aydın İli Efeler İlçesi Umurlu Mahallesi Aydın Organize Sanayi Bölgesi Efeler / AYDIN
Ana Taşınmaz Yüzölçümü : 16.381,46 m2
Kıymeti : 13.772.584,00 TL (TAM HİSSE)
KDV Oranı : %18
Kaydındaki Şerhler : Tapu kaydındaki gibidir. Hisse üzerinde "Diğer (konusu: TAŞINMAZIN İCRA YOLUYLA DAHİL 3. KİŞİLERE DEVRİNDE OSB'DEN UYGUNLUK GÖRÜŞÜ ALINMASI ZORUNLUDUR)TARİH 16/02/2009 SAYI: 101
1. Satış Günü : 07/04/2022 günü 11:30 - 11:35 arası
2. Satış Günü : 12/05/2022 günü 11:30 - 11:35 arası
Satış Yeri : Ramazan Paşa Mah. Barbaros Cad. No16/Z-95Efeler Belediyesi Mezat Salonu - Bedesten İş Merkezi EFELER / AYDIN
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAŞINMAZIN ÜZERİNDE BULUNAN HAK VE MÜKELLEFİYET:
1.sıradaki Taşınmazın tapu kaydında; 4562 Sayılı Organize Sanayi Bölgeleri kanunun 18 Maddesi uyarınca Katılımcılara geri alım hakkı şerhi kaldırılarak tapu verilmesi durumunda tapu kaydına “taşınmazın icra yoluyla satışı dahil üçüncü kişilere devrinde OSB’den uygunluk görüşü alınması zorunludur” Bu durumda eski katılımcının vermiş olduğu taahhütler, yeni alıcı tarafından da aynen kabul edilmiş sayılır hükmü yer almaktadır.
4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanunu ve Uygulama Yönetmeliğine istinaden Organize Sanayi Bölgeleri içerisinde imar planlarında sanayi amaçlı olarak ayrılmış parsellerde ancak imalata ve üretime yönelik sanayi faaliyeti yapılabilmektedir. Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesinin Kuruluş Protokolünün 6. maddesi "O.S.B'de yer alacak katılımcıların temel vasıfları ile OSB'lerde kurulamayacak tesisler OSB yönetmeliğinde belirtilmiştir.
İmar plan notlarına göre sektör sınırlamasına uygun olması, OSB'lerde kurulamayacak tesis tanımlamasının içinde olmaması, (O.S.B. uygulama yönetmeliği Madde 101)
Belli bir imalat programı bulunmayan tamirhane, depo, ambar, atölye olarak hizmet veren tesis olmaması, Fabrika niteliği arz etmeyen ve küçük sanayi siteleri kapsına giren küçük sanayici olmaması belirtilmiş olup,27.08.2009 tarih ve 27327 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Organize Sanayi Bölgeleri Uygulama Yönetmeliğinin 102. maddesi ve (08.08.2012 tarih ve 28378 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan değişik şekliyle) 101. maddesinde katılımcıların temel vasıfları ve kurulamayacak tesisler aşağıdaki şekilde belirtilmiştir.
OSB’lerde Kurulamayacak Tesisler, Tesislerde Aranacak Nitelikler, Arsa Tahsisleri ve Satışları Kurulamayacak tesisler:
MADDE 101 -(Değişik - R.G.: 8.8.2012 - 28378 / m.13) (1) OSB’lerde, aşağıdaki tesisler kurulamaz:
1. Ham petrol rafinerileri,
2. Kömür veya bitümlü şistin sıvılaştırıldığı ve gazlaştırıldığı tesisler ile asfalt plent tesisleri,
3. Sıvılaştırılmış petrol gazı dolum ve depolama tesisleri,
4. Çimento fabrikaları, beton santralleri, çimento klingeri üreten tesisler,
5. Nükleer güç santralleri ile diğer nükleer reaktörler,
6. Radyoaktif atıkların depolanması, bertarafı ve işlenerek ara/nihai ürüne dönüştürülmesi
amacıyla projelendirilen tesisler ve benzeri radyoaktif atık tesisleri,
7. Nükleer yakıtların üretilmesi veya zenginleştirilmesi ile ilgili tesisler,
8. Endüstriyel nitelikli, sintine ve benzeri atık suların geri kazanım tesisleri,
9.Parlayıcı/patlayıcı/yakıcı maddelerin üretildiği, depolandığı ve dolumunun yapıldığı tesisler,
10.Petrokimya kompleksleri,
11.Üretiminde kapalı proses, gaz veya sıvı yakıt ve toz kaynaklarında filtre sistemlerini
kullanan tesisler hariç; tuğla ve kiremit fabrikaları, kömür yıkama kireç, alçı ve zımpara tesisleri,
12.Klor-alkali tesisleri, sülfürik asit, fosforik asit, hidroklorik asit, klor ve benzeri kimyasal
maddeler üreten yerler, azot sanayi ve bu sanayi ile entegre gübre fabrikaları,
13.Asbest, asbest içeren ürünlerin işlenmesi veya dönüştürülmesi yapılan tesisler,
14.Ham deri işleme, padok ve sadece hayvan kesimi yapılan tesisler,
15.Hammadde alanları kapalı ve toz kaynaklarında filtre sistemlerini kullanan tesisler hariç;
talk, barit, kalsit, antimuan ve benzeri madenlerin kırma ve öğütme tesisleri,
16.Katı atık ayrıştırma tesisleri ve her türlü atığın nihai ve/veya ara depolanması ve/veya
araziye gömülmesine ilişkin tesisler ile toksit, tıbbi ve tehlikeli atıkların yakılmak ve kimyasal yolla
arıtılmak suretiyle bertaraf edilmesine yönelik tesisler,
17.Katılımcının kendi ihtiyacı için hariç olmak üzere, güneş ve rüzgârdan elektrik enerjisi
üreten tesisler,
18.0SB tarafından kurulacak tesisler haricindeki atık yakma, bertaraf ve enerji üretim tesisleri
19.Üretim yapmadan sadece depoculuk faaliyeti yürüten tesisler,
20. Sanayi Sicil Belgesi bulunmayan firmalar,
Yukarıda belirtilenler dışında yapılacak başvurularda, OSB'de kurulmasında sakınca
olabileceği düşünülen tesisler için Yönetim Kurulumuz, konu ile ilgili kurum ve kuruluşlardan görüş
veya raporlar istemeye, görüş ve raporlar neticesinde kurulmasında sakınca olmadığı kanaatine
ulaştığımız tesisler için yürürlükteki çevre mevzuatı hükümlerinin yerine getirilmesi ve diğer
katılımcıların faaliyetlerini olumsuz etkilememesine yönelik olarak belirleyeceği tüm tedbirlerin Cc
alınması kaydıyla tesisin kurulumuna izin verebilir.” OY BİRLİĞİ İLE KARAR VERİLMİŞTİR.
TEMEL ŞARTLAR:
OSB 'lerde 4562 sayılı kanunun ve buna bağlı çıkarılan uygulama yönetmeliğinin amacına uygun faaliyet gösterecek gerçek veya tüzel kişiler bulunması gerektiği için ihaleye katılacak kişi ve kurumların ihale öncesi AYDIN OSB 'den ihaleye katılmak için uygunluk yazısı alması ve ALINAN UYGUNLUK BELGESİYLE İHALEYE İŞTİRAK EDEBİLECEKLERİ,
MADDE 102 - (1) OSB’de arsa tahsisi için, kurulacak tesislerde aşağıdaki şartlar aranır:
a) Yer seçimi aşamasında getirilen kısıtlamalara uygun talepte bulunulması,
b) Kuruluş protokolünde belirlenen sektör sınıflamasına uygun tesis olması,
c) Kullanılacak elektrik, su ve diğer altyapı ihtiyaçlarının OSB’nin sağlayabileceğinden fazla olmaması,
ç) OSB'lerde kurulamayacak tesis tanımlamasının içinde olmaması.
MADDE 106 - (1) (Değişik - R.G.: 8.8.2012 - 28378 / m.14) Bakanlık kredisi kullanan OSB’lerde, arsa tahsisi yapılan katılımcılardan;
a) Tahsis bedelini defaten ödeyenlere veya tahsis bedelinden kalan borcu için teminat mektubunu,
b) OSB’nin kesin olarak belirleyeceği arsa bedelleri ile yapılacak diğer yatırımlara itirazsız olarak katılacağını belirten noter tasdikli taahhütnamesini,
OSB’ye verenlerden; 71 inci maddenin birinci fıkrasında aranan şartı gerçekleştirerek yatırımını tamamlayıp tesisi üretime geçenlere geri alım hakkı şerhi konulmadan, tesisi üretime geçmeyenlere ise geri alım hakkı şerhi konularak, ipoteksiz tapuları verilir.
(2) Katılımcılara geri alım hakkı şerhi kaldırılarak tapu verilmesi durumunda tapu kaydına “taşınmazın icra yoluyla satışı dahil üçüncü kişilere devrinde OSB’den uygunluk görüşü alınması zorunludur” şerhi konulur. Bu durumda eski katılımcının vermiş olduğu taahhütler, yeni alıcı tarafından da aynen kabul edilmiş sayılır.
MADDE 109 - (1) Katılımcıların satın aldığı parsellerin tapu kayıtlarına geri alım hakkı şerhi konur.
(2) Katılımcılara tahsis veya satışı yapılan arsalar hiçbir şekilde tahsis amacı dışında kullanılamaz.
(3) Bu arsalar katılımcılar veya mirasçıları tarafından borcun tamamı ödenmeden ve tesis üretime geçmeden satılamaz, devredilemez ve temlik edilemez. Bu husus tapuya şerh edilir. Arsa tahsis ve satışının şirket statüsündeki katılımcılara yapılması halinde, borcu ödenmeden ve tesis üretime geçmeden arsanın satışını ve spekülatif amaçlı işlemlerle mülkiyet hakkının devrini önlemeye yönelik tedbirleri almakta Bakanlık yetkilidir.
(4) Arsa tahsisi veya satışı yapılan firmanın tasfiyesi halinde, firmanın katılımcı vasfını taşıyan ortağına veya ortaklarına tahsis hakkının devri mümkündür. Bu konudaki işlemlerin muvazaalı olup olmadığının tetkikiyle sonucuna göre gerekli tedbirleri almakta Bakanlık yetkilidir.
(5) OSB'ce teminat olarak gösterilen ve bu nedenle satışına karar verilen veya katılımcıların borcundan dolayı satışına karar verilen gayrimenkullerin icra yoluyla satışı halinde; Bakanlık ve OSB alacaklarının öncelikle ödenmesi koşuluyla, OSB’nin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip alıcılara veya kredi alacaklısı kuruluşa satış yapılabilir. Satış ilanlarında kuruluş protokolünde yer alan katılımcı niteliklerine de yer verilir.
(6) Taşınmazların kredi alacaklısı kuruluşa satılması halinde, kredi alacaklısı kuruluş, satın aldığı taşınmazı sadece OSB’nin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip gerçek veya tüzel kişilere en geç 2 yıl içerisinde satmak veya aynı nitelikteki gerçek veya tüzel kişilere kiraya vermek zorundadır.
(7) Bu husustaki yasaklara aykırılığın mahkemelerce tespiti halinde, arsa kimin tasarrufunda olursa olsun, tahsis veya satış tarihindeki bedeliyle geri alınarak bir başka katılımcıya tahsis ve satışı yapılır.
(8) Alıcı tapusunu aldıktan ve tesisini ikmal ettikten sonra devir ya da satış söz konusu olması halinde; OSB’nin yeni alıcı ile yapacağı sözleşmede, ilk alıcı ile yaptığı sözleşmede bulunan hükümleri çıkarma veya yeni hükümler koyma hakkı vardır.

Satış şartları :

1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanınyirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşincigünden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini,rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamınıve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.

2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin % 20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV,1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellâliye resmi, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.

3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.

4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.

5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.

6-Düzenlenecek satış ilanının tapuda adresi bulunmayan ve/veya tapuda kayıtlı adreslerinde bulunmayan ve adli tebligatı iade edilen ilgililere de ilanen tebligat yerine geçecektir. 

7- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2020/1037 Tlmt. sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.