Bakanlık işçi alımı yapıyor! İşte başvuru şartları
Milli Eğitim Bakanlığı işçi alımı yapacağını açıkladı. Yapacağı personel alımında KPSS şartının aranmayacağı ve 18-45 yaş arası adayların başvurabileceği ifade edildi. İşte tüm detaylar...
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1-Nüfus Cüzdanı (fotokopi)
2-İkametgah Belgesi (e-devlet üzerinden alınabilir.)
3-En Az İlköğretim Mezuniyet Belgesi (Noter tasdikli sureti veya e-devlet üzerinden alınabilir.)
4-Adli Sicil Kaydı (e-devlet üzerinden alınabilir)
5- Geçerliliği Devam Eden Silahsız Özel Güvenlik Belgesi 6- Geçerliliği Devam Eden Silahsız Özel Güvenlik Kartı
7- Ağır ve Tehlikeli İşlerde çalışmasına engel olacak bir hastalığının bulunmadığı, seyahat engeli olmaksızın arazi şartlarında çalışabilir olduğuna ilişkin Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınan sağlık raporu
8- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (e-devlet üzerinden alınabilir)
9- Askerlik Durum Belgesi (Noter tasdikli sureti veya e-devlet üzerinden çıktı alacaklar için; belgelerinde sevk ve terhis tarihlerinin yazıyor olması gerekmektedir.)
10- SGK. Hizmet Döküm Belgesi (e-devlet üzerinden alınabilir)
11-Öncelik Durumu Bildirir Belge (öncelik hakkına sahip ise)
12-İşkura Başvuru yapıldığına dair belge NOT: İstenilen evrakları verilen süre içerisinde(9-13 Şubat 2023) teslim etmeyen adaylar kuraya dahil edilmeyecek olup, bu adaylar haklarından feragat etmiş sayılacak, herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.