Bankalardan çılgın dolar kampanyası! Ödül miktarı aklınızı başınızdan alacak
Bankaların yastık altında doları olan müşterilere yönelik çılgın dolar kampanyaları başladı. SMS le müşterilerine ulaşan bankalar vatandaşın yoğunluğu ile karşılaştı. İşte dolar kampanyaları.Büyük bir banka, 10 bin doları 3 aylık için getiren müşterilere 598 dolar artı faiz avantajı başlattı
Bankalar, düşük faizli hazine bonosundan kaçınarak dövize çevrilen kur korumalı mevduatta cazip avantajlar sunuyor. Büyük bir banka, 10 bin doları 3 aylık için getiren müşterilere 598 dolar artı faiz avantajı başlattı.
Seçimden önce son işlem gününde, bankalar dolar avantajlarıyla dikkat çekiyor. Hazine bonolarındaki düşük faizler sebebiyle alternatif arayışına giren bankalar, kur korumalı mevduat alternatifini tercih ediyor. Türkiye'nin önde gelen 5 özel bankasından biri, yeni bir dövize çevirilen kur korumalı mevduat avantajı başlattı. Bu kampanya içeriğince, 10 bin dolarını mevduata yatıran müşterilere 90 gün süeresince 598 dolar peşin ödülü nakit olarak veriliyor.
YÜZDE 40 ÖDÜL MİKTARI
Kampanya, SMS ile ilan edildiğinde binlerce kişi banka şubelerine gitti. Kampanyaya 10 bin dolar ve üzeri döviz yatıran herkes, getirdikleri mevduat oranının yüzde 24'üne kadar nakit ödül alabiliyor. Bazı bankalarda ise 100 bin dolar ve üstü mevduatlar için ödül oranı yüzde 40'a kadar yükselebiliyor.
Bu tür kampanyalar, döviz getirisi arayışında olan müşteriler için makul bir seçenek oluyor. Fakat her müşterinin kendi risk iştahını ve finansal amaçlarını göz önünde bulundurarak bu tür yatırımları değerlendirmesi elzemdir.
Bankalardan çılgın dolar kampanyası! Ödül miktarı aklınızı başınızdan alacak
BANKALAR KAMPANYALARI NEDEN YAPAR?
Marka Farkındalığı: Reklam kampanyaları, bankanın adını ve markasını geniş kitlelere duyurarak farkındalığı artırır. Bu sayede potansiyel müşterilerin bankayı tercih etme olasılığı artabilir.
Müşteri Kazanımı: Reklam kampanyaları, yeni müşterileri çekmek için etkili bir yol olabilir. Kampanyalar aracılığıyla bankalar, avantajlı ürün ve hizmet teklifleri sunarak müşterilerin ilgisini çekebilir.
Müşteri Bağlılığı: Bankalar, mevcut müşterileri elde tutmak için reklam kampanyalarını kullanabilir. Özel teklifler, indirimler veya avantajlar sunarak müşterilerin bankada kalma motivasyonunu artırabilirler.
Ürün/Hizmet Tanıtımı: Reklam kampanyaları, bankanın yeni ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak için bir araç olabilir. Kampanyalar aracılığıyla bankalar, hedef kitleye ürün ve hizmetlerin faydalarını anlatabilir ve potansiyel müşterilerin ilgisini çekebilir.
Rekabet Avantajı: Bankalar, rekabetçi bir pazarda faaliyet gösterirler ve rekabet avantajını sürdürmek için reklam kampanyalarını kullanabilirler. Marka bilinirliğini artırmak, müşteri tabanını genişletmek ve rakiplerinden ayrışmak için etkili reklam stratejileri uygulayabilirler.
Cumhurbaşkanından memur ve emeklinin yüzünü güldürecek haber! Temmuz ayı bereketli geçecek
Hükümetten tüm herkese müjde! Şartları sağlayanlara 10 bin TL verilecek
Uzmanlardan kritik uyarı! Enflasyon baskısı arttıkça faiz oranları yükselecek |