Baydöner, 300 restorana ulaşmayı hedefliyor!
Baydöner, Türkiye'de ve dünyada dönerin markası olmak amacıyla 2006'da yola çıktı. Yurtiçinde şu an 110 restoranla hizmet veren Baydöner. başta Avrupa olmak üzere yurtdışında da büyüme planları yapıyor.
Baydöner, Türkiye'de ve dünyada dönerin markası olmak amacıyla 2006'da yola çıktı. Yurtiçinde şu an 110 restoranla hizmet veren Baydöner. başta Avrupa olmak üzere yurtdışında da büyüme planları yapıyor. İlk Baydöner şubesini 2007'de Balçova Kipa'da açtıklarını söyleyen Baydöner CEO'su Bülent Polat, "O günden beri yeni şubelerle büyüyoruz.
Hizmet kalitemizden ödün vermeden Türkiye genelinde ve yurtdışında yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Yurtiçinde 41 ilde 110 restorana ulaştık. Dört yıl içinde toplamda 300 restoran hedefliyoruz" dedi.
Üretimden denetime ve mağaza personeline 2 bin kişiyi istihdam ettiklerini kaydeden Polat, restoranlarında yılda ortalama 2 bin ton et tüketildiğine dikkat çekti. "Kurulduğumuz günden bugüne tükettiğimiz kırmızı et miktarı ise yaklaşık 10 bin tonu geçti" diyen Polat. "Kuzey Irak ve Azerbaycan'da toplam üç adet restoranımız var. Yurtdışında bugüne kadar yaklaşık 5 milyon dolarlık yatırım yaptık. Türk halkının güveniyle Türk dönerini yurtiçi ve yurtdışında en iyi şekilde temsil edebiliyoruz. Hızla şekillenen bir AB büyüme planımız var" açıklamasını yaptı.
"Yakın zamanda Türkiye'de pazarın kurumsal lider oyuncusu olarak Baydöner'i yurtdışında daha fazla göreceğiz" diyen Polat, "Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde de şubemizi açıyoruz, inanıyorum ki Baydöner, bu topraklardan çıkan en büyük küresel markalardan biri olacak" diye konuştu. Baydöner, 2014 yılında Ernst&Young Entrepreneur Of The Year (Yılın Girişimcisi) ve European Business Avvards 2015'te Türkiye'nin ulusal şampiyonu oldu. Avrupa'nın en başarılı 10 şirketi arasındaki seçilip "Ruban d'Honneur" (Onur Ödülü) ödülü aldı. Baydöner, 2015 yılında AYD (Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği) tarafından yürütülen halk oylaması sonucu "En Sevilen Restoran" ödülüne layık görüldü.
Dünya