Perakende

Beymen yüzde 37 büyümeyi hedefliyor!

Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı, bu yıl internet üzerinden satışlarda 25 milyon TL’lik ciroya ulaşmayı planladıklarını belirterek, “2015 yılında ise hedefimiz bu rakamı ikiye katlayarak 50 milyon TL’ye ulaşmak” dedi.

Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı, bu yıl internet üzerinden satışlarda 25 milyon TL’lik ciroya ulaşmayı planladıklarını belirterek, “2015 yılında ise hedefimiz bu rakamı ikiye katlayarak 50 milyon TL’ye ulaşmak” dedi.


Çapçı, “Biz ilk kez Kasım 2010’da başladık internet üzerinden satışlara. Het yıl katlanarak büyüyoruz. Her yıl çok hızlı bir büyüme içindeyiz. Grubun politikası da Beymen de dahil tüm perakendede online satışları arttırma yönünde” diye konuştu.


Yüzde 37 büyüme planı

Beymen’in mevcut mağazalarının performansı ve yeni açılan mağazalarının da katkısıyla her yıl hızlı büyümesini sürdürdüğünü kaydeden Elif Çapçı, “2014’te 750 milyon TL’lik bir ciro hedefliyoruz. Bu yıl yüzde 35-37 düzeyinde bir büyüme bekliyoruz” dedi.

Mağazalarında alışveriş yapan yabancı müşteri sayısının önemli oranlara çıktığını dile getiren Çapçı şöyle devam etti: “Özellikle yaz döneminde bu artışı çok net hissediyoruz. Bazen mağazalardaki yabancı müşteri yoğunluğunu görünce insan nerdeyim, Türkiye’de miyim demekten kendini alamıyor. Bazı butik mağazalarımızda cironun nerdeyse yüzde 35-40’ı yabancı müşterilerden oluşuyor.”


Erbil ve Mısır mağazaları...

Çapçı, yabancı müşteri kitlesi içinde en büyük payı Azerbaycanlı turistlerin oluşturduğunu belirtti. Elif Çapçı, yurtdışındaki mağazalarıyla ilgili olarak ise, “Erbil’deki mağazamızda bölgede gerilimin tırmandığı dönem hariç tutulursa bir canlanma başladı. Mısır turizminde hareketliliğinin yeniden ivme kazanmasıyla birlikte Kahire Beymen’de de işlerin iyi gidiyor” dedi.

 

‘Artık hediye alma alışkanlığı artıyor’

Hediye alışverişlerinin Beymen cirosunun yaklaşık yüzde 5-6’sını oluşturduğunu ifade eden Elif Çapçı, “Hediye alışverişlerinin aslan payını yılbaşı hediyeleri oluşturuyor” dedi.

Hediye alışverişi için Beymen içinde özel bir pazarlama ekibi oluşturduklarını belirten Çapçı, “Eylülden itibaren bu çalışmalara başladık. Kurumlarda artık kendi çalışanları için hediye alma alışkanlığı da artıyor. Toplu alımlarda 25 bin adete kadar çıktığımız oldu. Yılbaşı öncesinde müşterilerimizin karşısına 3 bin çeşit ve 300 bini aşkın ürünle çıktık. Fiyat aralığı da 60 TL ile 6 bin TL arasında değişiyor” diye konuştu.


YILBAŞI ALIŞVERİŞİ

Özel indirim

Faik Sönmez, tek seferde 350 TL ve katları değerinde alışveriş yapanlar anında 50 TL ve katları indirim kazanıyor. Ayrıca online alışveriş yapanlar da bu avantajdan yararlanabiliyor.

 

Gençler için

Yeni yılın yaklaştığı bugünlerde, yılbaşı gecesini unutulmaz kılmanın yolları aranıyor. 8x4 Parfüm Deodorant serisi, yeni yıla hazırlanan genç kadınlara farklı bir alternatif sunuyor.


Konforlu başlangıç

Daikin, 2015 yılına konforlu bir başlangıç yapmak isteyen müşterilerine özel bir kampanya hazırladı. Kampanya 31 Aralık 2014 tarihine kadar devam edecek.


Obeziteyle mücadele

Şahin Sucukları, yüzde 80 tuzu azaltılmış Sucuk üretti. “Tuzu az lezzeti çok sucuk!” sloganıyla tüketiciyle buluşan ürün, çağımızın hastalığı olan obeziteyle mücadeleye de destek vermiş olacak.


Yeni sezon

Mudo City, Mudo Collection, Mudo FTS64, Mudo Accessoires ve Mudo Concept markaları, yeni sezon alışverişler için özel bir fırsat sunuyor. Markalar mevcut indirimlere ek 3 al 2 öde kampanyası düzenliyor


Eylem Türk-Milliyet