Sektörel

Bien Organic serisinin lansmanını gerçekleştirdi!

Bien Seramik tasarım dünyasında son derece prestijli ‘’Red Dot Design Award” ve “A’Design Awards”ı ‘’Organic serisi’’ ile aldı. Bien, ‘’Organic’’ serisinin lansmanını 15 Nisan Çarşamba akşamı The Seed’de gerçekleştirdi.

Sunuculuğu gazeteci / anchorwoman Özlem Gürses’in yaptığı gecede Bien Seramik’in tasarladığı, kendi sınıfında bir ilk olan ‘’Organic’’ banyo serisi mimarlara ve basın mensuplarına tanıtıldı.



Bien Seramik’in tasarladığı, kendi sınıfında bir ilk olan ‘’Organic’’ banyo serisi tasarım dünyasındaki çok önemli iki ödülü birden aldı. Bien Organic serisi dünyanın en prestijli ödülleri kabul edilen “Red Dot Design Award” ve “A’Design Awards”ı alarak tasarımdaki gücünü kanıtlamış oldu.


Almanya’nın ve Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olan ve aynı zamanda tasarımın Oscar’ı sayılan Uluslararası ‘Red Dot Design Award’ a 56 ülkeden katılım gerçekleşti. Bien Tasarım Müdürü Tolga Berkay’ın tasarladığı ‘’Organic Banyo Takımı’’ isimli seri 4928 tasarım arasında yarıştı. Ve ‘Red Dot Product Desing’ ödülünün sahibi oldu. Ödüller 29 Haziran Pazartesi günü Almanya’nın Essen şehrinde düzenlenecek törenle dağıtılacak.


‘’Organic Banyo Takımı’’nın ikinci ödülü ise A’Design Awards’dan geldi. Dünyanın en prestijli kurumlarından İtalya Como Kültür Departmanı’nın düzenlediği A’Design Awards’a 180 ülkeden 115 ayrı kategoride katılım gerçekleşti. ‘’Organic Banyo Takımı’’ serisi burada da 15 bin tasarımın arasında yarışarak ‘’Silver’’ ödülünü kazandı. Ödül töreni 18 Nisan Cumartesi günü İtalya Como Gölü’nde gerçekleşecek.


Tolga Berkay'ın insan iskeletinden esinlenerek tasarladığını söylediği bu seri iskeletimizin yapısını, kaslarımızı ve anatomik hareketlerimizi doğal olarak tamamlayan yeni bir ürün. Böylece doğanın formları ve insan doğasının organik sistemleri ilk kez vitrifiye ürünlere ilham vermiş oluyor. Yeni nesil organik iç hazne tasarımı, No-Rim (kanalsız) teknolojisini kullanan Organic Plus klozet, farklı ve modern bir forma sahip. Yavaş kapanan ince kapağı ve gizli montaj özelliği sayesinde mekanla bütünleşiyor. Çok daha az kirlenen ve kolay temizlenen, minimum 2,5 litre maksimum 4 litrede temizleme sağlanan bu ürün hijyen standartlarını da yükseltiyor.


The Seed’de gerçekleşen lansmanda, gece Bien’in tanıtım videosuyla start aldı. Tanıtım videosunun ardından Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ercan konuklara BİEN’i ve markanın değerini anlattı. Ali Ercan konuşmasında Bien yaş ortalaması çok genç bir marka o yüzdende yeniliklere çok açık, 2cm’lik seramik karoların ilk yerli üreticisiyiz. Bizim için önemli olan Türkiye’de olmayan karoların öncü üreticisi olmak. Ayrıca Türk mimarlarla ve tasarımcılarla daha çok ortak projelere imza atmak’’ dedi.


Daha sonra konuşmasını yapmak üzere sahneye Bien Grup Satış Başkanı Metin Savcı çıktı. Savcı Bien markasını sıfırdan yarattıkların, şimdi Türkiye’de 120’nin üzerinde yetkili satıcı ile pazarlandığını dünya pazarında 6 kıtada var olduklarını ifade etti. Savcı, tasarıma çok önem verdiklerini vurguladı. Ayrıca, Amerika, Kanada, Almanya, İngiltere, Fransa ve İsrail başta olmak üzere 66 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Savcı, ihracatın bir önceki yıla göre yüzde 50 oranında arttığını belirtti. ‘’Yeni pazarlara açılmaya başladık. Yeni pazarlarımız Afrika, Asya, Avusturalya ve Uzakdoğu bölgelerinden oluşacak’’ diye konuştu.



Gecede sunum yapan Operasyon Grup Başkanı Mehmet Soyarıcı, Bien’in felsefesini anlattı. Temel motivasyon kaynaklarının doğa olduğunu dile getirdi. Sunum sonrası ‘’Organic’’ serisinin tanıtım filmi konuklara lanse edildi. Tasarım Müdürü Tolga Berkay’ın tasarladığı seriye ilgi büyüktü. Tanıtımın ardından ürün standında Tolga Berkay konukların ürünle ilgili sorularını yanıtladı.