Ekonomi

Bizim Toptan’ın net satış gelirlerinde akılları baştan alacak büyüme!

Türkiye’nin mağaza sayısı konusunda en büyük ve en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, 2023’ün ilk çeyrek sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Bizim Toptan, net satış gelirlerinde yüzde 91,5 büyüme gerçekleştiğini paylaştı.

Bizim Toptan, 2023’ün ilk üç aylık döneminde kurumsal müşterilere hizmet verdiği Ev Dışı Tüketim (EDT) kanalındaki başarılı performansının da katkısı ile beraber net satış gelirlerini 2022’nin aynı dönemine göre yüzde 91,5 artırarak büyümesine devam etti.

Bizim Toptan, bu yılın ilk çeyreğinde net satış gelirlerini 2022’nin aynı dönemine göre yüzde 91,5 artırarak 4,5 milyar TL’ye çıkardı. Bizim Toptan’ın akaryakıt istasyonu, otel, restoran, ve kafe gibi kurumsal müşterilere sağladığı Ev Dışı Tüketim (EDT) alanındaki büyümesi, 2023’ün ilk üç ayındaki finansal sonuçlara pozitif katkı sağladı. Bizim Toptan; EDT kanalındaki ve çeşitli müşteri gruplarındaki büyümesi, yeni mağazaları, dijital altyapı yatırımları ve sayısı 2 bin 500 adede erişen bayilik modeli Seç Market ile 6 Şubat’ta meydana gelen büyük deprem felaketinin etkilerine karşın iyi performansını 2023’te de sürdürdü.

İşte detaylar...

‘Yüzyılın felaketi’ olarak nitelendirilen depremin hemen ardından 50 tır ürününü ilgili yardım kuruluşları üzerinden hızla depremzedelere ulaştıran ve deprem bölgesinde sıcak yemek dağıtımı yapan Bizim Toptan, bölgenin ekonomik bakımdan tekrar güçlendirilmesi için çalışıyor. Bölgedeki hasarlı mağazalarını işler duruma gelmesini sağlayan firma, Hatay’ın İskenderun ilçesinde de yıkılan mağazası yerine organize edilen, geniş ürün çeşitliliğine sahip çadır mağazasıyla beraber hizmet vererek depremin vurduğu bölge ekonomisine katkı ve halka kesintisiz tedarik sağlıyor.

BALCI: “2023 YILINDA DA YATIRIMLARIMIZLA MÜŞTERİMİZİN VE TİCARETİN YANINDAYIZ”

Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı Bizim Toptan’ın 2023’ün ilk üç ayının sonuçlarını değerlendirerek şunları söyledi: “Çok kanallı satış sistemimiz, EDT kanalındaki büyüme, mağaza ve depo yatırımlarımız ile beraber bu yılın ilk üç ayında da ciromuzu ve müşteri sayımızı artırdık. Dönem içinde Gebze mağazamızın çatısında uygulamaya koyduğumuz güneş enerjisi sistemi gibi çevreye duyarlı yatırımlarımız ile beraber giderlerimizi kontrol altına almak konusunda adım attık. Ne yazık ki Türkiye’nin 6 Şubat’ta yaşadığı büyük deprem felaketi hepimizi derinden etkiledi. Ülkece deprem felaketinin yaralarını sarmak amacıyla dayanışma gösterirken, biz de zarar gören Bizim Toptan ve Seç Market mağazalarımızı yeniden ayağa kaldırıp deprem bölgesindeki halkın ihtiyacının kesintisiz karşılanması için faaliyet gösteriyoruz. Bu senenin devamında da deprem felaketinin mali etkilerini ülke olarak aşmak amacıyla çalışmayı devam edeceğiz. Bunun yanı sıra, yatırımlarımız ve projelerimizle müşterimizin ve ticaretin yanında olmayı sürdüreceğiz.”

EYT’de yeni emeklilik ayrıntıları belli oldu! İlk müjde bir milyon çalışana geldi!

SODEV’den yeni rapor: ‘Orta sınıf yoksullaştı, kahvaltı ve kırmızı et tüketimi azaldı’

BİM’de ne alırsan al indirimli! Yastık kılıfı 59 TL’ye, baskılı pike 125 TL’ye, yatak örtüsü 150 TL’ye düştü!