Sektörel

Bodream'in satış ofisi İstanbul Boğazı'na kuruldu

Bodream'in satış ofisi İstanbul Boğazı'na kuruldu, Projeyle ilgilenenler özel tekne turu sırasında bigilendiriyor

Bodrum Güllük Koyu'nda ABD'li Pramerica ve Kıyı Gayrimenkul'ün inşa ettiği Bodream'in satış ofisi İstanbul Boğazı'na kuruldu. Projeyle ilgilenenler, özel tekne turu sırasında bigilendiriyor.

ABD'li portföy yönetim şirketi Pramerica Real Estate Inverstors'ın Bodrum'da Kıyı Gayrimenkul ile ortak inşa ettiği Bodream projesinde ilk etap satışları başladı. Güllük'te 525 dönümlük dev bir arazide hayata geçirilen Bodream, 772 villadan oluşuyor. Kıyı Gayrimenkul'ün ortaklarından Alpcan Yazıcı, `numune faz' olarak değerlendirdiği ilk etapta 48 villanın satışa çıkarıldığını belirterek, "Ön talepler çok iyi" diyor. Yazıcı, satış ofisinin Bodrum'da olduğunu ancak vakitsizlikten oraya gidemeyenler için İstanbul'da farklı bir yöntem uyguladıklarını anlatıyor. "Bebek iskelesine bağladığımız bir tekne aldık" diyen Yazıcı, şöyle devam ediyor: "Bodrum dışında yaşayan müşterilerimizi mutlaka orada misafir etmek ve projenin yerini göstermek istiyoruz. Havaalanından alıp deniz yolunu kullanarak onları şantiyeye götürüyoruz. Ancak buna vakti olmayanlar için İstanbul'daki satış ofisimizi Boğaz'ın üstüne kurduk. Bodream teknemizle Boğaz turu atarak projeyi anlatıyoruz. 772 villayı 2013 sonunda bitireceğiz. O zaman, bir çekiliş yaparak teknemizi ev sahiplerinden birine hediye etmeyi planlıyoruz."

Basit ve Modern Dizayn
Mimari projeyi, master plan alanında guru kabul edilen ABD'li Michael Sorkin Studio'nun hazırladığına dikkat çeken Yazıcı, ilk etaptaki 48 villanın nisanda biteceğini söylüyor. Yazıcı, projeyi şöyle anlatıyor: "Bodream'in direkt karşılaştırılabileceği bir başka proje yok. Çünkü standartlar farklı. Teraslarda bile doğal taşlar, traverten malzemeler kullanıyoruz. Contemporary(modern) dizayn ile inşa edilen villalar, bitişik nizam planlandı. Açık mutfak ile salonun içine mutfak yaptık. Bazı modellerde üst katlara çıkıldığında koridora geçilmeden odanın içine giriliyor. Bodrum'da yaşamak dışarıda yaşamak demek. Amaç, tüm odalardan insanları dışarı çıkarabilmek. Basitliğe, rahatlığa önem verdik. Bu dizayndan hoşlanan herkes hedef kitlemiz.

`Yabancılar Türklerden daha cesur'
Bodream'e ilgi gösteren pek çok yabancı müşterileri olduğunun altını çizen Alpcan Yazıcı, "Bodrum'dan konut almaya en iştahlı olan ulus İngilizler. Bu ülkeden hem yatırım, hem de yazlık olarak ilgilenenler var" diyor. Yazıcı, müşterilerinin genellikle beyaz yakalı yöneticiler ve genç çocuklu aileler olduğunu belirterek, "İngilizler dışında, Norveç, Danimarka gibi İskandinav ülkelerinden müşterilerimiz var. Dubai'de yaşayan yabancılar da çok ilgileniyor. Bodrum henüz bakir. Fiyatlar uygun. Bu senaryoyu Portekiz ve İspanya'da yaşayan yabancılar alım konusunda kendi insanımızdan daha cesur davranıyor. Daha önce İspanya'da yatırım yapıp çok kazanmışlar. Bizim sahillerimizde de aynı gelişimin olmasını bekliyorlar." Diye konuşuyor.
Habertürk