Genel

Bonpoint, Abdi İpekçi Caddesinde kapılarını açtı!

Çocuk modasının gözde markası Bonpoint, Türkiyedeki ilk mono marka butiğiyle Abdi İpekçi Caddesinde kapılarını açtı. Yedi yıldır Kids Story mağazalarında satışa sunulan efsanevi marka, çocuklar için büyülü bir atmosfer yaratıyor

Birbirinden şık tasarımlarıyla Kate Mosstan Brad Pitte birçok ünlünün tercihi ettiği Bonpoint, 30 yıllık geçmişi ve tecrübesiyle farklı bir tarza imza atıyor.

Paristeki konsept mağazasından esinlenerek titizlikle dekore edilen İstanbul mono marka Bonpoint butik, markanın tüm mimari detaylarının özenle sergilendiği bir mekan. antika mobilyalar, romantik aydınlatma, renk ve malzeme oyunlarıyla Bonpoint butik sofistike ve modern bir dokunuş getiriyor.

Butiğe adım atıldığı anda büyüleyici atmosferiyle sarıyor. Girişteki bebek bölümünde yer alan Elsa Blinin tasarladığı bulut heykeli, Bonpoint dünyasına yapılan cezbedici yolculuktaki ilk adım. Her hafta güncellenen vitrinler, koleksiyonu sergilemenin yanı sıra aynı zamanda bir sanat enstalasyonu olarak algılanıyor. Bonpoint markasının tecrübesini yansıtan gerçek bir yaşam mekanı yaratarak tutkunları için basit bir butikten daha fazlasını sunuyor.

Geçtiğimiz yıl boyunca Tokyo, St. Petersburg, Madrid, Hong Kong gibi belli başlı şehirlerde de butikleri açılan Bonpointın Ceo ve Başkanı su Eric Vallat, İstanbulda açılan mono marka butikle ilgili, Avrupa ve Asya arasında bir köprü niteliğindeki İstanbul, kozmopolit ve çok kültürlü bir şehir ve artık dünyanın yeni lüks başkentlerinden biri haline geldi. Geçen yıllar içinde enerjisini ve dinamizmini bu şekilde ispat eden bir ülkede yeni bir butik açıyor olmaktan gurur duyuyoruz. Kids Story sayesinde markamız senelerdir Türkiyede tanınıyor olsa da bu yeni Bonpoint butiği müşterilerimizin şiirsel Bonpoint dünyasını daha yakından tanımasına yardımcı olacak. Mağazanın atmosferini soluyup devamlı değişen vitrin tasarımlarının tadını çıkarma fırsatı yakalarken tüm Bonpoint koleksiyonuna da kolaylıkla ulaşabilecekler dedi.

Kids Story mağazalarıyla 20 yıl önce Türkiye de çocuk modası konseptini tanıştıran Öykü Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Eva Nassima da düşüncelerini paylaştı: Bonpoint markasını Kids Story bünyesinde ilk kez Türkiye ye sunduğumuzda sırada henüz Türk tüketicisi monobrand kavramına yabancıydı. 100 parça ile başlayan yolculuğumuzda bugün yıllık 4.000 parçalık bir satış adedine ulaşmış bulunuyoruz. Böylece monobrand mağazacılığa geçmek için yatırım yapma kararı aldık. Gerek Türkiye de gerek dünyada Bonpoint, geçtiğimiz senelerde çok ciddi bir marka yönetimi stratejisiyle dünyanın sayılı lüks modaevi arasında yerini aldı. Ben de, Bonpoint ile işbirliği içerisinde bu eşsiz güzellikteki butiği açmaktan büyük onur duyuyorum.