Borusan, klasik müziği karikatürle sevdirecek
Borusan, klasik müziği sevdirmek için "Müzik Borusan'la Güzel" adlı bir kampanya hazırladı.
Uluslararası İstanbul Müzik Festivali'nin 10 yıllığına ana sponsoru olan Borusan Holding, klasik müziği geniş kesimlerine sevdirmek, `elit' kavramından uzaklaştırmak için "Müzik Borusan'la Güzel" adlı bir kampanya hazırladı. Kampanya kapsamında Türkiye'nin tanınmış 5 karikatür sanatçısı, çizgileriyle klasik müziği yorumladı. Karikatür dünyasının tanınmış sanatçıları Ergün Gündüz, İrfan Sayar, Piyale Madra, Hasan Kaçan ve Latif Demirci klasik müzik ve hayat ilişkisini çizgilerine taşıdı.
Kampanyayı tanıtmak amacıyla Borusan Holding'in genel merkezi olan Perili Köşk'te bir davet düzenleyen Borusan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kocabıyık, "Klasik müziğe odaklanmamızın iki nedeni var. Birincisi klasik müziğin toplumlararası diyaloğun en önemli unsurlarından biri olduğuna inanıyoruz. İkincisi ise bu müziğin insana sanat gücüyle kattığı değer" dedi.
Kocabıyık, "Klasik müziğin toplumun en geniş kesimlerince benimsenmesi ve sevilmesi doğrultusunda gayret sarf ediyoruz. Özellikle gençlerin dikkatini çekmek istiyoruz. Karikatür sanatıyla insanların kalbine dokunmak istedik" dedi. Kocabıyık, 2010 sonrasında İstanbul'u ve Müzik Festivali'ni Avrupa'da tanıtmak için farklı işbirlikleri ve sponsorluklar da yapacaklarını da açıkladı.
`Müzik Borusan'la Güzel' kampanyası, 6-30 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan Uluslararası İstanbul Müzik Festivali'nin hemen öncesinde, 27 Mayıs'ta karikatürlerin 600'ü aşkın açık hava tanıtım alanlarında yerini almasıyla başlayacak.
Esin GEDİK / Akşam