24 / 12 / 2024

Bosslord Ofis Yönetimi Danışmanlık Anonim Şirketi kuruldu!


Bosslord Ofis Yönetimi Danışmanlık Anonim Şirketi Üsküdar'da 50 bin TL sermaye bedeli ile Ahmet Ercin tarafından kuruldu.



Bosslord Ofis Yönetimi Danışmanlık Anonim Şirketi Üsküdar'da 50 bin TL sermaye bedeli ile Ahmet Ercin tarafından kuruldu.

Bosslord Ofis Yönetimi Danışmanlık Anonim Şirketi konusu:
1- Sitelere, Bürolara, Kiracı veya kat maliklerine profesyonel bina ve ofis yönetim hizmetleri, bahçe temizlik, ve kontrolü, bahçe ve çevre düzeni hizmetleri, ağaçlandırma ve çimlendirme gibi faaliyetleri sunma işlemleri her türlü tamir ve bakım hizmetleri ve bina yönetimi ofis yönetimi danışmanlık hizmetleri vermek. 2- Her türlü ev, İşhanı, bina, iş merkezi, otel, toplu konutların ve ofislerin Profesyonel site yönetim ve işletimi hizmetleri teknik işletme yönetimi hidrofor, havalandırma, jeneratör, asansörler alarm ısıtma, klima sıhhi tesisat gibi mekanik uygulamaların bakımı, kontrolü ve onarımı. 3- Konut, mesken, ofis, iş hanı, toplu konutlarla ilgili site-apartman, yönetim hizmetlerini yerine getirmek. 4- Yıllık ofis site veya binanın maliyet ve ödeme planını yapmak. 5- Site ofis veya apartman giderleriyle ilgili olarak istenildiğinde kullanılan orantılı ödeme planı yapmak. 6- Hizmet verilen sitelerde ve ofislerde ortak giderlerle ilgili aidatların tahsilatını ve ilgili yerlere harcamasını yapmak. Bir ücret veya sözleşmeye dayalı olarak yapılan gayrimenkul yönetimi faaliyetleri apartman ve site yöneticiliği, mobil ev alanlarının, müşterek mülkiyetli konutların, devre mülklerin, ikamet amaçlı olmayan mülklerin yönetimi 7- Sitenin ortak ısınma gider planını yapmak. 8- Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin her türlü bakım onarımlarını yapmak yaptırmak. Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin sakinleri tarafından talep edilecek diğer onarım ve benzeri hizmetleri yapmak. 9- Sitelerde ofislerde ve site ofis benzeri yaşam alanlarında ortak karşılanması gereken giderleri belirleyip aylık aidat tutarını hesaplamak ve tahsil etmek. 10- Site ve binalarda yaşayan insanların yaşamını kolaylaştırıcı modernizasyon çalışmalarında bulunmak. 11- İnsan kaynakları danışmanlık hizmetleri vermek, personel işe alımı, personel eğitimi vermek ve dışardan almak, şirket stratejileri oluşturmak, şirket personeli iç yönetmeliğini tanzim etmek, personel performans değerlendirmeleri yapmak, personel kariyer planlamaları yapmak, yetkinlik modelleri oluşturmak, şirket kurumsal kimliği oluşturmak, şirket organizasyonlarını yeniden yapılandırmak, şirketlerin yemek, ulaşım, güvenlik gibi destek hizmetlerin satın alınmasında danışmanlık ve işe alım yapmak. 12- Şirketlerin personel bordrolarını, personel özlük hizmetlerini dışardan yapmak. Kargo firmalarına kargo takip görevlisi, yükleme, boşaltma, istif vs işlerde personel yetiştirmek, temin etmek, ettirmek. 13- Şirket kalite danışmanlık hizmetleri vermek, kalite denetimleri yapmak, personel iyileştirme çalışmaları yapmak bu hususta belgelendirme yapabilmek için teknoloji ve (know-how) ile lisanslar satın almak , satmak. 14- Binaların çevre temizleme, haşere, sürüngen ve kemirgen kontrolü ve ilaçlama, dezenfekte hizmetlerini yapmak ve yaptırmak, temizlik malzemesi ve ekipmanları ile personelin temin ve çalıştırılması. 15- Yönetimini yaptığı binaların tamirat ve tadilat işlerini yapmak, yaptırmak. Yönetimini yaptığı binaların elektrik ve elektronik işlerini yapmak,yaptırmak. 16- Her türlü temizlik madde ve malzemeleri ile temizlik makinelerini almak, satmak. 17- Her türlü ev, İşhanı, bina, iş merkezi, otel, toplu konut, resmi ve özel hastanelerin, her türlü açık alaların, haşere, sürüngen ve kemirgen kontrolünü ve ilaçlamasını yapmak. Haşere ilaçlamasında kullanılan ilaçların, makine ve ekipmanların alımı, satımı, ithalatını ve ihracatını yapmak. 18- Faaliyet alanı ile ilgili ihalelere girmek, taahhütlerde bulunmak, sözleşmeler akdetmek, taahhüt altına girmek. 19- Her türlü yangın algılama sistemleri, gaz algılama sistemleri, hırsızlık alarm sistemleri, kapalı devre güvenlik sistemleri, yangın söndürme sistemleri ithalat, ihracatı, satışı, montajı, bakımını yapmak yaptırmak. 20- Güvenlik ve korumaya ilişkin tüm elektronik, optik, audiovisual, mekanik cihaz, kameralar ve monitörler almak ve satmak yapmak yaptırmak. 21- Siterler de ve iş merkezlerinde her türlü otopark işletmeciliği ve vale hizmeti vermek. 22- Her türlü emlak, her türlü gayrimenkul ve özellikle siteler, plazalar, marketler, depolar, soğuk hava depoları, villa tatil köyleri, devre mülk, apart otel, motel, kamping gibi turistik tesisler, organize sanayi bölgeleri, spor kompleksleri, mesken, ev, apartman, işyeri, arsa, arazi gibi gayrimenkulleri almak, satmak, satın almak, kiralamak ve kiraladıklarını kiraya vermek, emlak müşavirliği yapmak. Şirket Bu Amaçlarını Gerçekleştirebilmek İçin; -Şirket maliki bulunduğu menkul, gayrimenkul mallar ile makine ve tesisleri gerektiğinde satabilir kiraya verebilir rehin ve ipotek alabilir verebilir edebilir. -Şirket borç alma sözleşmeleri yapabilir. Kefalette bulunabilir, başkalarına ait menkul ve gayri- menkul üzerinde kendi lehine rehin ve ipotek tesis edebilir. -Şirketin gerek kendisi, gerekse de 3. Gerçek ve/veya tüzel kişiler lehine olmak üzere, gerek kendisi gerekse de 3. Gerçek ve/veya tüzel kişi/kişilerin kullandıkları kredilerin ve/veya doğmuş/doğacak borçlarının teminatını teşkil etmek üzere , şirket adına kayıtlı taşınır veya taşınmazları rehin/ipotek verebilir, rehin ile sınırlandırabilir, serbest dereceden istifade hakkı ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.
 


Geri Dön