Kent Haberleri

Boyner Pangaltı Pasajı'nda WEPUBLIC'in şubesini açıyor!

İstanbul Harbiye'de yapımı süren Pangaltı Projesi'ndeki pasaj, Boyner Grubu tarafından kiralandı. Tüketicisine farklı hizmet alanları üzerinden seslenmek isteyen Boyner Grubu, yeni mağazacılık konsepti WEPUBLIC'in ikinci şubesini açacağı belirtti

Boyner Grubu, Türkiye'nin en yoğun gündemi olan perakende markalarının başında geliyor. Bir taraftan bünyeye dahil edilen YKM ile ortak sinerji geliştiren grup, diğer yandan dünya markalarını Türkiye pazarı ile tanıştırmaya devam ediyor. Yanı sıra yeni mağazacılık konseptleri oluşturarak, tüketicisine farklı hizmet alanlan üzerinden seslenmek de yoğun mesai harcadığı gündemleri anısında yer alıyor. Mağaza içi mağazacılık konsepti Boyner Fresh, bin-bin 500 metrekare büyüklükteki Fresh Company grubun yakın zaman önce öne çıkardığı yeni projeleri oldu. 


AMİRAL GEMİSİ MAĞAZA 


Boyner Genel Müdürü Deran Taşkıran'ın daha önce Ekonomist'ten Ayşegül Sakarya Pehlivan'a aktardığı 1015 bin metrekare büyüklüğündeki yeni mağaza konseptinin de detaylan kısa bir süre önce belli oldu. WEPUBLIC adını taşıyan yeni konsept, Eylül 2016'da Akmerkez'de kapılarını açmaya hazırlanıyor. Yeni konseptle Türkiye'ye 105 yeni marka getirilmesi planlanıyor. Bünyesinde 520 markayı bulunduracak olan WEPUBLİC'le hızla büyümeyi hedefleyen Boyner Grubu, aldığımız duyumlara göre yeni konseptin ikinci şubesi için yerini şimdiden belirledi. 



Bu konseptle AVM'lerin yanı sıra caddelerde büyümeyi hedefleyen Boyner Holding, WEPUBLÎC'in ikinci mağazasını Şişli Halaskargazi Caddesi üzerinde açmayı planlıyor. Üstelik ikinci mağaza 13 bin metrekarelik alanıyla 8 bin metrekare üzerine kurulu Akmerkez mağazasından daha büyük olacak. 



Boyner'in söz konusu yer ile ilgili yakın zamanda uzun süreli bir kiralama sözleşmesi yaptığını belirtelim. Sözünü ettiğimiz yer, Halaskargazi Caddesi'nin Harbiye bölgesinde yürüyen bir büyük inşaat projesinin içinde yer alıyor. Pangaltı Türk Ermeni Lisesi Vakfı'nın arazisi üzerinde geliştirilen inşaat projesi, içinde dokuz kattan oluşan beş yıldızlı otel, yine dokuz katlı bir rezidans ve pasajdan oluşuyor. 



Proje Mehmet Uyanoğlu'na ait, Bertuğbey İnşaat tarafından gerçekleştiriliyor. Projede yer alan pasaj, Şişli'nin ticari yaşamına uygun olarak tasarlandı. İçinde 30 civarında dükkanın hizmet yürütmesi düşünülen pasaja Boyner Grubu'ndan gelen teklif kabul edildi. Boyner, pasajda yalnızca kendi mağazasını açacak ve yeni konsepti ile boy gösterecek. Toplam 40 bin metrekare inşaat alanına sahip projede, Boyner'e kiralanan pasajın büyüklüğü ise 13 bin metrekare kapalı alandan oluşuyor. 


İnternet satışları gelişiyor 


Ekonomist'e verdiği röportajında Boyner Genel Müdürü Deran Taşkıran, beş yıl sonrasına ilişkin, mağaza sayısı anlamında en büyük olmanın realistik olmadığını, ancak toplam ciro ve metrekare anlamında o yöne doğru gitmeyi hedeflediklerini belirtmişti. Ayrıca, grup internet satışlarında da ciddi bir sıçrama bekliyor. 2015'de ciro içindeki payı yüzde 2.5 olan internet satışlarının 2018 sonunda yüzde 10'a çıkartılması hedefleniyor. 


Ekonomist 


Haber Hürriyet'te şöyle yer aldı


İstanbul Harbiye’de yapımı süren dev inşaat projesinin ilk markası belli oldu. Vakıf ve müteahhit işbirliğiyle yürüyen ve içinde otel ile rezidansın da olduğu Pangaltı Projesi’ndeki pasaj, Boyner Grubu tarafından kiralandı. Boyner’in, toplam 13 bin metrekare alanı bulunan pasajda, adını birkaç gün önce açıkladığı yeni mağazacılık konsepti WEPUBLIC’in ikinci şubesini açacağı belirtiliyor.


Boyner Grubu, Türkiye’nin en yoğun gündemi olan perakende markalarının başında geliyor. Bir taraftan bünyeye dahil edilen YKM ile ortak sinerji geliştiren grup, diğer yandan dünya markalarını Türkiye pazarı ile tanıştırmaya devam ediyor. Yanı sıra yeni mağazacılık konseptleri oluşturarak, tüketicisine farklı hizmet alanları üzerinden seslenmek de yoğun mesai harcadığı gündemleri arasında yer alıyor.


Mağaza içi mağazacılık konsepti Boyner Fresh, bin-bin 500 mektrekare büyüklükteki Fresh Company grubun yakın zaman önce öne çıkardığı yeni projeleri oldu.


AMİRAL GEMİSİ MAĞAZA


Boyner Genel Müdürü Deran Taşkıran’ın daha önce Ekonomist’ten Ayşegül Sakarya Pehlivan’a aktardığı 10- 15 bin metrekare büyüklüğündeki yeni mağaza konseptinin de detayları kısa bir süre önce belli oldu.


YENİ KONSEPT EYLÜL'DE AÇIKLANACAK


WEPUBLIC adını taşıyan yeni konsept, Eylül 2016’da Akmerkez’de kapılarını açmaya hazırlanıyor. Yeni konseptle Türkiye’ye 105 yeni marka getirilmesi planlanıyor.


Ekonomist Dergisi'nden Mustafa Kemal Colak'ın haberine göre, bünyesinde 520 markayı bulunduracak olan WEPUBLİC’le hızla büyümeyi hedefleyen Boyner Grubu, alınan duyumlara göre yeni konseptin ikinci şubesi için yerini şimdiden belirledi.


ŞİŞLİ'DEKİ YENİ İNŞAATTA YER ALACAKLAR


Bu konseptle AVM’lerin yanı sıra caddelerde büyümeyi hedefleyen Boyner Holding, WEPUBLİC’in ikinci mağazasını Şişli Halaskargazi Caddesi üzerinde açmayı planlıyor. Üstelik ikinci mağaza 13 bin metrekarelik alanıyla 8 bin metrekare üzerine kurulu Akmerkez mağazasından daha büyük


Haberde Boyner’in sözkonusu yer ile ilgili yakın zamanda uzun süreli bir kiralama sözleşmesi yaptığı hatırlatıldı.


Sözü edilen yer, Halaskargazi Caddesi’nin Harbiye bölgesinde yürüyen bir büyük inşaat projesinin içinde yer alıyor.


9 KATLI OTEL VE 9 KATLI REZİDANS OLACAK


Pangaltı Türk Ermeni Lisesi Vakfı’nın arazisi üzerinde geliştirilen inşaat projesi, içinde dokuz kattan oluşan beş yıldızlı otel, yine dokuz katlı bir rezidans ve pasajdan oluşuyor.


Proje Mehmet Uyanoğlu’na ait, Bertuğbey İnşaat tarafından gerçekleştiriliyor. Projede yer alan pasaj, Şişli’nin ticari yaşamına uygun olarak tasarlandı. İçinde 30 civarında dükkanın hizmet yürütmesi düşünülen pasaja Boyner Grubu’ndan gelen teklif kabul edildi. Boyner, pasajda yalnızca kendi mağazasını açacak ve yeni konsepti ile boy gösterecek.


Toplam 40 bin metrekare inşaat alanına sahip projede, Boyner’e kiralanan pasajın büyüklüğü ise 13 bin metrekare kapalı alandan oluşuyor.


 İNTERNET SATIŞLARI GELİŞİYOR


Ekonomist’e verdiği röportajında BoynerGenelMüdürü Deran Taşkıran, beş yıl sonrasına ilişkin,mağaza sayısı anlamında en büyük olmanın realistik olmadığını, ancak toplam ciro ve metrekare anlamında o yöne doğru gitmeyi hedeflediklerini belirtmişti. Ayrıca, grup internet satışlarında da ciddi bir sıçrama bekliyor. 2015’de ciro içindeki payı yüzde 2.5 olan internet satışlarının 2018 sonunda yüzde 10’a çıkartılması hedefleniyor.


Hürriyet