Sektörel

BTA, Foods in the Woods ile şehir merkezine girdi!

BTA, Foods in the Woods ile şehir merkezine girdi. TAV Havalimanları'nın iştiraki olarak yiyecek-içecek sektöründe faaliyet gösteren BTA, UNIQ İstanbul'daki Foods in the Woods ile şehir merkezine adım attı.

TAV Havalimanları'nın iştiraki olarak yiyecek-içecek sektöründe faaliyet gösteren BTA, havalimanları ve denizyollarının ardından, yeni nesil kültür-sanat ve yaşam merkezi UNIQ İstanbul'daki Foods in the Woods ile şehir merkezine adım attı.


Gelecek dönemde şehir merkezlerinde yer almayı hedefleyen BTA, bu yöndeki ilk adımını, Turkmall yatırımıyla Maslak'ta hayata geçen UNIQ İstanbul'da gerçekleştirdi. BTA'nın yedi ülkede 13 havalimanında ve İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) noktalarında sunduğu lezzetler, şimdi de UNIQ İstanbul'da Foods in the Woods konsepti altında İstanbullularla buluşacak. Yaklaşık 2 milyon avro yatırımla hayata geçirilen 3 bin 300 metrekarelik alanda, Anadolu lezzetlerinden dünya mutfağına, her damak tadına uygun seçenekler yer alacak.


BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, Foods in the Woods projesinin tanıtım toplantısında, Turkmall ile UNIQ İstanbul'da gerçekleştirdikleri iş birliğinin 1999 yılında İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan yola çıkan BTA'nın büyüme hikayesinde önemli bir dönüm noktası oluşturduğunu söyledi.


Bugün yedi ülkedeki 13 havalimanında ve İDO'da 75 noktada bulunduklarını belirten Cesur, "Günde 90 bin kişi BTA'nın işlettiği noktalarda yemek yiyor. 2014'te ünlü kahve ve fast food zincirlerine ürün tedarik ettiğimiz Cakes&Bakes üretim tesisimizi 5 milyon avro yatırımla büyüttük. Bu yolla da ürünlerimizi Türkiye genelindeki yaklaşık 2 bin noktada misafirlerimizle buluşturuyoruz. BTA olarak, havalimanları ve İDO dışında şehir içine de girme stratejimizi oluşturmuştuk. Bu stratejimizin sonunda Turkmall ile önemli bir işbirliğine imza attık" diye konuştu.


Bu ortaklığın kendileri için önemli olduğunu vurgulayan Cesur, UNIQ İstanbul'da hayata geçirdikleri Foods in the Woods'ta sahip oldukları bilgi birikimiyle kendi markalarını oluştururken, dünyaca ünlü markalarla da ortaklıklar kurduklarını dile getirdi.


Sadettin Cesur, "Kısa sürede önemli bir çekim merkezi haline gelen UNIQ İstanbul'un şehirde eksikliği hissedilen bir boşluğu dolduracağına inanıyoruz. BTA olarak misafirlerimizin tüm beklentilerine cevap verebilecek bir konsept oluşturduk. Anadolu ve dünya mutfağının seçkin lezzetlerini BTA standartlarında bir araya getirdik. Önümüzdeki dönemde bu yaklaşımı uyarlayarak Turkmall ile yeni iş birlikleri gerçekleştirmeyi hedefliyoruz" dedi.


BTA'nın yaklaşık 3 bin 300 çalışanı bulunduğunu aktaran Cesur, havalimanları, İDO ve UNIQ İstanbul'da toplam 246 restoran ve kafe işlettiklerini ve bu sayıyı 500'e çıkarmayı hedeflediklerini ifade etti.


Cesur, 2015 yılı hedeflerine ilişkin bir soruya, "2015 yılında Medine'deki havalimanımızda 20 civarında restoran olacak. Şu an ilgilendiğimiz iki proje daha var. Onların da her biri 20-22 arasında ilave restoran getirecek" yanıtını verdi.


 


- "BTA'yı tercih ettiğimiz için içimiz rahat"


 


Turkmall Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Eyüboğlu ise UNIQ İstanbul ile sadece İstanbul'u değil, tüm Türkiye'yi yeni nesil bir kültür, sanat ve eğlence anlayışıyla tanıştırmayı hedeflediklerini söyledi.


Kültür-sanat ve eğlence alışkanlıkları bakımından UNIQ İstanbul'un herkese seslenen etkinlikleriyle yeni bir cazibe merkezi olacağına inandıklarını belirten Eyüpoğlu, şunları kaydetti:


"100 milyon avroluk bir yatırımla hayata geçirdiğimiz UNIQ İstanbul, bünyesinde bulunan farklı konseptlerdeki konser ve performans salonları, müze, sergi salonları, galerileri ve mobil sahneleriyle kültür-sanat ve eğlenceyi günlük hayatımızın bir parçası haline getirecek. Her gün farklı bir etkinliğe ev sahipliği yapacak olan UNIQ İstanbul'da ziyaretçilerimiz ister kapalı mekanlarda olsun ister açık havada olsun, bir yandan dünya starlarını dinleyecek, açılacak sergileri gezecek, diğer yandan da Foods in the Woods restoranlarında keyifli vakit geçirebilecek. UNIQ İstanbul, ailelerin de vazgeçilmez mekanı olacak. Ziyaretçilerimiz, çocuklarıyla isterlerse bir atölye çalışmasına katılabilecek ya da doğada yürüyüş yapabilecek."


Eyüboğlu, UNIQ İstanbul'un, sektörünün öncü isimleriyle iş birliği yaptığını aktararak "BTA'nın, Foods in the Woods konseptiyle UNIQ İstanbul'a taşıdığı markalar, ziyaretçilerimizi birbirinden farklı lezzetlerle tanıştıracak. BTA gibi profesyonel ve uzman bir markayı tercih ettiğimiz için içimiz rahat" dedi.


 


- 20'ye yakın lezzet noktası tek çatı altında


 


İçerisinde 20'ye yakın yiyecek-içecek noktası bulunan Foods in the Woods'ta, BTA'nın markalarından Tadında Anadolu, Cakes&Bakes, Kantin ve TickerDaze'in yanı sıra Plus Kitchen, Rossopomodoro, Kivahane, Caffe Vergnano 1882, Kapta, SushiCo, New York Fries, Wine&More, Chill Box, Juice Box, Ortaköy Waffle Park ve Burger Lab gibi seçilmiş farklı markalar da yer alıyor.


Turkmall tarafından hayata geçirilen yeni nesil kültür-sanat ve yaşam merkezi UNIQ İstanbul konser, sergi ve ofis alanlarını buluşturuyor. Merkez, doğayla iç içe mimarisi, iş merkezleri ve üniversitelere yakınlığıyla öne çıkıyor.


 


AA