Sektörel

Bulvar 216'nın galasına yabancı yeme içme devlerinden büyük ilgi!

ÖZAK Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı’nın, İstanbul Anadolu yakasında “gurme merkezi” haline getirmeyi hedeflediği Bulvar 216 için düzenlediği galaya Türkiye’de faaliyet gösteren yerli ve yabancı yeme içme devleri büyük ilgi gösterdi.

Özak Global Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akbalık, “ Arazi seçiminden, konsept oluşumuna kadar farkımızı ortaya koyduk”


Bulvar 216 Yiyecek İçecek Danışmanı ve, gastronomi ustası Osman Serim, “ Bulvar 216’nın yer aldığı bölge Türkiye ortalamasının üstünde bir eğitim ve gelir durumuna sahip. Ayrıca lokasyon Türkiye’nin paket servis rekortmeni”



Özak GYO’nun, İstanbul Anadolu yakasında inşaatı süren finans merkezine komşu projesi Bulvar 216; bölge için bir gurme merkezi olmayı hedefliyor. Bu bağlamda, Eylül ayında yaşamın başlayacağı proje için; aralarında, D.Ream Grup,  Wagamama, Simit Dünyası, Big Chefs, Divan, KFC,  Lavazza, Hayal Kahvesi, MC.Donalds, Pelit, Özgür Şef, Midpoint gibi markaların olduğu yaklaşık 140 firmanın genel müdür ve CEO seviyesinde yöneticisine özel gala düzenlendi. Toplantıda konuşan Özak Global Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akbalık,  projenin, arazi seçiminden mimari özelliklere kadar her bir adımının planlandığını ve buna göre uygulamaya geçirildiğini söyledi. “Arazi seçiminden, konsept oluşumuna kadar farkımızı ortaya koyduk” diye konuşan Akbalık, bölgenin en büyük ihtiyacı olarak ortaya çıkan yeme içme alternatifleri için tam bir merkez haline geleceklerini söyledi.


Lokasyon rekor ciro vaadediyor


Katılımcılara neden Bulvar 216’yı tercih etmeleri gerektiği hakkında bir sunu gerçekleştiren projenin Yiyecek İçecek Danışmanı ve aynı zamanda  gastronomi ustası Osman Serim, bölge nüfusuna yönelik bir kaç rakam verdi. Buna göre, nüfusunun tamamı A ve B gelir grubunda olan, Finans merkezinin faaliyete geçmesi ile yaklaşık 15 bin beyaz yakalıya ev sahipliği yapacak lokasyonda; yaşayanların eğitim seviyesi, Türkiye ortalamasının 2 katı seviyesinde.  Serim, özellikle bekar ve yeni evli çiftlerin ağırlığına vurgu yaparak, “ Yüzde 80’i 18 – 40 yaş arasında, kadınların yüzde 72’sinin çalıştığı ve paket servis rakamlarının Türkiye rekoru kırdığı bir bölgede  yer almak; tüm yeme içme markalarımız için müthiş bir potansiyeli gösteriyor” diye konuştu.